Gänge 1 und 2 spicken in Neutral zurück?

  • Hoi Zämä!


    I has hüt wieder mal gschafft mich vom 1. Gang bim ufäschaltä in 2. z'verschaltä, bzw. es isch meh äs usäspickä vom Gang xi, will suschd hanis eig. voll im Griff :cursing: I weiss nid aber chas sii, dass es nid so gschiid und gssund für dä motor isch mitm 1. uf ca 40-60Km/h z'beschleunigä und dänn wiiterschaltä?:whistling:


    mitm 1. ischs immer sonä sach, ab und zuä mol spickt dä hebäl (aber so richtig feschd so hin und här!) eifachd zrugg in "0" wenn i z'hochtuurig vom 1. im 2. schaltä. und wenn i denn vom N in 2. gang gits sonän schlag ufs Getriebe! I ha s'gfühl dä Hebel bricht grad ab oder s'getriebe verbröötläts! ischs normal, dass es so spickt?
    1mal isch mir sogar dä 2i im N zrugg gspickt ohni Kupplig ziä! 8| I muä däzuä au sägä, i ha dä kuppligsgebel ziemli locker iigstellt (wiä dä Vorgänger), damit i mit dä hand richtig ziä und schliiffä chan, aber i glaub nid dass d'kupplig denn nid ganz aaghobä wird oder :confused_face:


    man man i ha eifachd schiss dass is langsam aber sicher s'getriebe zerstör i-wiä :upside_down_face: oder ischs für solchi "Beaspruchigä" uusgleid? was meinäd ihr?:D


    Gruess

    Einmal editiert, zuletzt von Fazer-Dude ()

  • 40-60km/h isch z vell für de 1. gang? O_o ooukey:D Fahr mal B-King :grinning_face_with_smiling_eyes: und lueg wie höch en chasch dreie im 1. hihihihi


    das mitem zrugspicke hani ez na nie ghört, oder erläbt. und wiso hesch du denn kupplig so locker igstellt? chasch ja au mit ere härte istellig schliffe loh ??

    Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

  • 40-60km/h isch z vell für de 1. gang? O_o ooukey:D Fahr mal B-King :grinning_face_with_smiling_eyes: und lueg wie höch en chasch dreie im 1. hihihihi


    das mitem zrugspicke hani ez na nie ghört, oder erläbt. und wiso hesch du denn kupplig so locker igstellt? chasch ja au mit ere härte istellig schliffe loh ??

    Morgä!


    Jo isch so grob gschätzt, wenn i so hochtuurig fahr (so ca. 6000umdr. ufwärts, gaht ja bi mim bis 14000 weissä beriich) dänn luegi meistens nid ufs tacho :grinning_squinting_face: da mit dä kupplig hani so gmachd, damits liächter durch dä parcour gaht, aber au suschd zu hard isch huärä muäsam für mi, denn muäsch voll vo ganz obä ganz abä ziä. ABER idä aaleitig staht,dass dä kuppligshebel äs spiel vo 10-15mm bruucht und dött bini drin!


    Gruess

  • Hallo Fazer-Dude
    Gemäss Testberichten (kann es selbst nicht beurteilen, fuhr sie nie Probe) gehört das Getriebe zum wohl einzigen Schwachpunkt dieses tollen Motorrades.
    - Zitat Motorrad online -
    Denn erstens lässt sich ein bereits vorbildlicher Antrieb (das Getriebe einmal ausgenom-men, das schaltet sich nach wie vor hakig)
    Was heisst dies nun? Sorgfältig und nicht hastig schalten, ev mal kontrollieren, ob zuviel Spiel im Schaltgestänge ist oder Du vielleicht die Schaltung selbst einen Raster tiefer stellen kannst, damit der Weg der Stiefelspitze während des Schaltvorganges passt Musste dies in der Vergangenheit auch schon für mich stimmig einstellen, weil der Vorgänger sehr grosse Füsse hatte! Ich selbst brauche den 1. Gang nur als Anfahrhilfe, schalte sehr früh in den Zweiten, um vor allem die Reifen bei der sehr kurzen Übersetzung etwas zu schonen. Raspeln schon genug schnell runter..... Bleibe ich aber mal im Neutral hängen (was zum Glück die absolute Ausnahme ist), so kracht es auch bei meiner Effe im Getriebe beim 'Nachschalten'.... kein Grund zur Sorge, die Gute ist mittlerweile 27 und bestens in Schuss
    Gruss

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Hoi Fazer


    Wenni bi minnere Honda bi ca. 8000 u/min in zweite Schalte hautsmer dä Hebel au gern in Neutrale zrugg.


    Ich tuen denn eifach d Kupplig e halbi Sekunde länger druckt laah bevori dä Hebel ufeziehne, so dass d Drehzahlä chönnd abegah.


    Gruess
    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Sali Ivan!


    Ich werde das hüt obä mol uustestä, suschd machi das äbä nur wenn i normal fahrä (nur vom 1. in 2.) i hoher drehzahl hani das nonig uusprobiert! merci für dä tipp :winking_face:


    Gruess und än schönä nomitag

  • Auf Anhieb fallen mir da so Sachen ein wie:


    falsches Motor-/Getriebeöl (oder vergammeltes)


    Nicht oder schlecht entlüftete Kupplung bzw. schlecht eingestellter Kupllungszug, auch möglich, dass die Kupplung nicht sauber trennt (siehe erster Punkt, Kupplung läuft im Öl) - oder man kupplet schlicht nicht sauber aus (Schalten ohne Kupplung geht problemlos, aber auch nur, wenn die Kupplung dabei nicht voll belastet wird - also kurzfristig vom Gas, dann flutscht das auch ohne Kupplung bei einem weich laufenden 4-Zylinder.


    vor lauter Aufregung den Schalthebel nicht schön be- bzw. entlastet (z.B. immer Druck auf dem Hebel).


    Wenn die Gänge trotz etwas mehr "Vorsicht" immer noch rausfallen, dann kann die Schaltung bereits gelitten haben, das kann von verbogenen Teilen bis hin zu gebrochenen Zahnrädern gehen (aber: man soll ja nicht immer gleich das schlimmste vermuten, die Motoren ertragen in der Regel mehr, als man denen zutraut).


    Mit wie viel Drehzahl mal schaltet, sollte dem Getriebe egal sein. Das Ding ist ja mehrfach gedämpft und läuft im Öl, die Zähigkeit würde im Extremfall die Kupplung einfach bisschen rutschen lassen (macht KTM beispielsweise extra mit den neuen lc4-Getrieben beim runterschalten).


    Ich würde die Suche einfach mal bei der Einstellung vom Kupplungshebel beginnen, wenn der falsch eingestellt ist und man beim "gewöhnlichen" Kupplen noch immer Zug auf dem Hinterrad hat, dann ist was falsch eingestellt. Der Rest ist dann schon fast Sache von Mechnikern.


    Marc

  • Sali zämä!


    Also das mitäm "verzögertä" ufäschaltä in 2. hät klappät :winking_face: ha sehr wahrschinlich eifachd chli z'schnell ufägschaltä. I glaub äbä nid dass öppis falsch iigstellt isch. I dä aaleitig staht 10-15mm spiel sött mer ha und dött bini eig. drin und da "knackä" verschwindät komplett wenn i tüüftuurig und verzögärät schaltä :winking_face:


    merci a allnä fürd hilf ;D isch echt toll wiän ihr eu Gedankä über anderi ihri "Problemli" machäd :grinning_squinting_face:


    Gruess

  • und wenn i denn vom N in 2. gang gits sonän schlag ufs Getriebe! I ha s'gfühl dä Hebel bricht grad ab oder s'getriebe verbröötläts! ischs normal, dass es so spickt?


    Mir passiert dies auch mal, wenn ich in einer sehr engen Kurve im 1. Gang durchfahre, dann wieder voll rausbeschleunige und dann schnell hochschalten will. Meiner Meinung liegt es bei mir daran, dass ich dann nicht schön sauber schalte. Denke vor allem, dass ich den Kupplungshebel nicht ganz so weit hochdrücke wie ich sollte und er dann deshalb wieder ins N rutscht.


    Das von dir geschilderte Problem mit dem Schlag auf das Getriebe, wenn du dann vom N in den 2. Gang schalten willst, kannst du verhindern, indem zu zuerst den Motor etwas ausdrehen lässt (1-2 sek.) und erst dann ins 2 schaltest. Ist zwar nicht immer ratsam gerade in kurvigen Passagen wird das Mopped sehr instabil wenn du mit gezogener Kupplung oder im N fährst bzw. eben rollst.


    Das es etwas mit den hohen Drehzahlen zu tun hat, kann ich mir auch nicht vorstellen. War gestern noch im Schwarzwald und wollte einen SLK + noch so einen komischen Roadster überholen. Musste dann aus ner Kurve heraus im 1. Gang Vollgas geben, da beide auch schon relativ zügig fuhren und habe dann wahrscheinlich so bei 100-120 km/h in den zweiten geschaltet und eben auch darauf geachtet, dass ich in der Situation sauber schalte. Muss dann wohl auch so im 5-stelligen Drehzahlbereich gewesen sein, ging aber alles tiptop.