Hoi Zämä!
I has hüt wieder mal gschafft mich vom 1. Gang bim ufäschaltä in 2. z'verschaltä, bzw. es isch meh äs usäspickä vom Gang xi, will suschd hanis eig. voll im Griff :cursing: I weiss nid aber chas sii, dass es nid so gschiid und gssund für dä motor isch mitm 1. uf ca 40-60Km/h z'beschleunigä und dänn wiiterschaltä?:whistling:
mitm 1. ischs immer sonä sach, ab und zuä mol spickt dä hebäl (aber so richtig feschd so hin und här!) eifachd zrugg in "0" wenn i z'hochtuurig vom 1. im 2. schaltä. und wenn i denn vom N in 2. gang gits sonän schlag ufs Getriebe! I ha s'gfühl dä Hebel bricht grad ab oder s'getriebe verbröötläts! ischs normal, dass es so spickt?
1mal isch mir sogar dä 2i im N zrugg gspickt ohni Kupplig ziä! 8| I muä däzuä au sägä, i ha dä kuppligsgebel ziemli locker iigstellt (wiä dä Vorgänger), damit i mit dä hand richtig ziä und schliiffä chan, aber i glaub nid dass d'kupplig denn nid ganz aaghobä wird oder
man man i ha eifachd schiss dass is langsam aber sicher s'getriebe zerstör i-wiä oder ischs für solchi "Beaspruchigä" uusgleid? was meinäd ihr?:D
Gruess