lass mir wieder mal nen helm machen aber diesmal wirds spezial
hier mal die ersten bilder bislang wie er momentan aussieht weitere foilgen
gruss heli
lass mir wieder mal nen helm machen aber diesmal wirds spezial
hier mal die ersten bilder bislang wie er momentan aussieht weitere foilgen
gruss heli
Das isch ja geil! :thumbup:
Wo chasch dä sowas mache lah? Muesch nur dä Helm ha oder chasch dä au grad dete chaufe und dänn eifach bearbeite lah?
Sackstark.
Vorallem det wo d'Huut mit Nägel hinderä gmacht wird.
Gseht jetzt scho geil uss. Mal luege wenn er denn fertig isch.
hier noch eins..muss anmerken noch kein klarlack drauf der helm wird bombe hehe
gruss heli
du kasch es eifach nid loh!!
Hoi Heli
Kommt gut!
Grüsse
Ivan
Das ischmr scho klar, dass ich mir nie sowas leischte cha Gfalltmr halt trotzdämm! :pinch:
Nemi, das sind ebe kei normali Helm, das sind Streetfighter-Helm us Glasfaserä und Carbon. "Plastik"helm därfmer ebe nöd lackierä.
Ich han en Craft-Helm, dä choschtet im Polo CHF 300.-, aber s Lackierä chunnt au no dezue, das sind mit Versand etc.sicher au no CHF 400.-
Ivan
Was zahlt me den so für Lackierig? Ka mir vorstelle dass es i de Schwitz richtig tüür wird, Dütschland han i mol glese ka öbbe ab 150 EUR bis 400 EUR.
I de Schwitz han i scho Beträg vo CHF 1500 gse
also ich weiss ja nicht wo ihr eure helme lacken lasst..aber wens einer wirklich drauf hat und das auch hammer real rüberbringt dann kostet das auch geld da ist mit 150 nix zu machen...also der helm hat mich 300 gekostet und das lacken 500 euro! und ich kenne günstigere aber ich würde nie zu jemand anderem gehen weil er es einfach so im griff hat wie kein anderer...aber jedem seins
gruss heli
Guet die meischte wo ich gluegt han, hens au nit zum erschte Mol gmacht, so schwer sind die Motiv jetzt au nit
Abr 500 Eur isch eigentlich OK, eifachi Motiv koschte 150 EUR, das isch jo au scho chli öbbis grösseres. Gseht guet us
Nemi, das sind ebe kei normali Helm, das sind Streetfighter-Helm us Glasfaserä und Carbon. "Plastik"helm därfmer ebe nöd lackierä.
Ich han en Craft-Helm, dä choschtet im Polo CHF 300.-, aber s Lackierä chunnt au no dezue, das sind mit Versand etc.sicher au no CHF 400.-
Ivan
Nei, normal isch das sicher nöd Gfalltmr aber trotzdämm
Aber investiere mis gäld jez zersch id Grund-Usrüstig, dasi überhaupt ma go fahre cha...d'Luxus-Usrüschtig chunnt dä ebe spöter... :pinch: aber mr däff ja troime :pinch:
nid so schön wie min Helm aber ganz guet
hrhrhr