Sali Forum! :D

• hoi zämä!

I bi vom Thurgau, Frauenfeld und ha vor ca. 1.5 Mönät aagfangä töfffahrä. I han zwor dä Grundkurs abgschlossä gester aber VKU und di gross prüäfig stoht no aa bi mir, bin also no än komplettä neuling wo mitlerwiilä scho ca.2800Km, sitäm kauf, gmachd hät.

I ha mich noch langäm suächä nochmä traumtöff für dä Yamaha Fazer FZ6-S (2004) entschidä, will i äbä än sportlichä töff ha wöllä ha, so wiä d'R6 (FZ6 vom '04i hät schiins dä Motor vo dä R6 drin wiän ich spöter erfahrä han :thumbsup: ), und trotzdem häts au än konfortablä söllä sii zum z.B. längeri uusflüüg z'machä.

Am weekend bini meischtäns furt mitm töff, irgendwo am umädüüsä am liäbschtä usserorts ufäm Land will das eifachd s'schönnschdi isch! S'gitt lüüd diä düänd s'weekend lieber im vollrausch gnüüsä, aber vo däm halti nüüd, weder vo däm, no vom rauchä. I gnüüs es lieber ufm töff oder mit dä kollegä (wo übrigens di selbi Meinig händ wiän ich) irgendwo underwägs oder am gmüätlichä laagerfüür am obig.

jo was sölli susch no sägä.........I bin momentan noch dä summerferiä im ledschdä Lehrjohr als Elektroinstallateur (umgangspr. Elektriker) und ha näbät äm job no ä chlini karriere als (Hobby-)Musik Produzent aagfangä sit eim johr, da ich mich sehr fürd's Kunstabteil Musik interessierä.

I freu mi über jedi Bekanntschaft mitmä/-rä andärä Biker/-In und wür au zu jeder ziit uf aafrog au ä uusfahrt tätigä, wenn grad öppert idä nööchi isch und i nöd grad mit dä kollegä ä rundfahrt vor han :smiling_face_with_sunglasses:

da wärs vo mit xi, hoffä i ha nid z'viel gschribä :face_with_tongue: und i wünschä no än schönä sunntig obä und bis denn :winking_face:

Fazer-Dude :serledigt:

• hey du herzlich willkomme do im forum :grinning_squinting_face: kunsch mol chli is riihtal oder appezellerland, viel töfffahrer triefsch ufem stoss ah (altstätten-gais) unteranderm au mich :winking_face: wünsch dir viel spass mit de fazer :grinning_squinting_face: isch e cools möpi :grinning_squinting_face: i ghör au zu dene wo gern am weekend ufem töff sitzt und gern mol eis go zieä gange :winking_face: aber usgang und suffe gitz sehr wenig :grinning_squinting_face: gnüsse slebe i ähnliche stil wie du :grinning_squinting_face: schöni grüess us st.margrethe :grinning_squinting_face:

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• :welcome: do im forum! thurgauer fraktion isch jo langsam richtig am wachse!! :thumbsup: viel spass mitm töff! bi so viel km wiad scho gmacht häsch, wird dprüafig jo es kinderspiel!! :winking_face:

• @Amy c-tech

kunsch mol chli is riihtal oder appezellerland, viel töfffahrer triefsch ufem stoss ah (altstätten-gais) unteranderm au mich :winking_face:

Guete Morgä!

I denk da werdi sicher mol machä über d'route am see entlang (Frauenfeld-Kreuzlingen-Romanshorn-Arbon-Thal und denn alles südlich abä), isch sicher au schön :winking_face:

@Mädu

bi so viel km wiad scho gmacht häsch, wird dprüafig jo es kinderspiel!! :winking_face:

jäääh, da tüüschd! I bi zwor fliiessig am üäbä so viel i chan, aber so langsam fahrä umdä parcour isch scho was anderes als 80km/h ufärä landstros :smiling_face: aber da muen ich eu jo nid sägä :face_with_tongue:

Gruess :grinning_squinting_face:

• herzlich willkomme und viel Spass und e unfallfreie sonnige Saison

Jage nicht, was du nicht töten kannst

• :welcome:
    Bisch aber au recht fliessig am fahre. Wünsch dir viel spass da inne und dusse ä unfallfrei fahrt.
    Gruess Feldi

Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

• @Amy c-tech[quote='Amy_Kiwi_Z1000','index.php?page=Thread&postID=75359#post75359']kunsch mol chli is riihtal oder appezellerland, viel töfffahrer triefsch ufem stoss ah (altstätten-gais) unteranderm au mich :winking_face:

Guete Morgä!

I denk da werdi sicher mol machä über d'route am see entlang (Frauenfeld-Kreuzlingen-Romanshorn-Arbon-Thal und denn alles südlich abä), isch sicher au schön :winking_face:

die strecki fahri praktisch all wuchänend bis uf triboltingen xD isch langwilig bis mol durch die ganze käffer dure bisch xD du musch richtig schöni strössli ha :grinning_squinting_face: zum lerner isch sappezellerland gad au super :grinning_squinting_face:

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• Guete Obä!

I liäbä d'"käffer" grad momentan! :grinning_face_with_smiling_eyes: I weiss nid wieso aber (hans au hüt wieder gmerkt nach minärä 50Km fahrt nachäm schaffä) i denk äs liid dara, dass I i jedem nu so grosse kack dussä 2h cha fahre bis i s'gühl ha dass i mi verfahrä han und dänn plötzlich dä erhoffti wäägwiiser chunt: "Frauenfeld od. Zürich (oder irgendwas was ich kenn) *diese Richtung* ", da freusch di richtig :grinning_squinting_face: i liäb das eifachd hehe. kA öb das nur so ä phasä isch oder so :thumbsup:

schönä Gruäss und guet Nacht

Einmal editiert, zuletzt von Fazer-Dude ()

• Auch von mir ein herzlichstes
    und viel Spass im Forum

Eric

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Äs härzlichs :welcome: au vo mir. Ghöre au zude neue und chadr schoma säge, wirsches bestimmt nöd bereue, da zsi! :winking_face:

Liebs Grüessli, Nemi

Never give up!