Motorradbekleidung


  • Dankööö :grinning_squinting_face:



    Tönt aber nöd schlächt, vorallem d'Jeans sind ja mega günstig...Überleggi mr ebe, fallsi dä regelmässig mitem Töff wür zur Arbet fahre, dasi die Umzieherei chli cha i Gränze phalte, aber trotzdämm gschützt wär, falls was wür passiere :upside_down_face:


    Gangi nöchscht wuche glaub ma nachem Fiirabig verbi :thumbsup: Ischr witwäg von Bahnhof? :pinch:

    Never give up!

  • Bim Chreisel grad us wenn vom Bahnhof chunsch denn grad nach öpe 40m Links hät mal en Riese Helm dusse gha. Für Lernfahrer sinds glaubs 10%. Am beste im Herbst gha deht händs immer usverkauf denn chunt mers zu 50% über oder no meh.

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • Hallo


    Genau, staht en riese gääle Helm devoor :smiling_face:


    Lernfahrer hend sogar 20%!


    Und im Moment hends au viel 50%-Aktione, lohnt sich sicher zum verbiiluege!


    Chasch ja denn schriibe wenn gahsch, villicht luegi denn au mal verbii, sind für mich ja nur 15 Minute fahrt :smiling_face:


    Und ja, isch relativ nöch bim Bahnhof, z Fuess villicht 5 Minute, wenn ich Uster nöd gad ganz falsch im Chopf han...?


    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Risige Helm dusse, 5min vom Bahni wäg, zurzit 50% Rabatt...das wirdi finde! :thumbsup: Tönt Super! Jup gangi uf all fäll mal go uskundschafte nöchst Wuche :smiling_face:


    Ivan, weiss nani wänni gnau gang, wird sehrwahrschinli ä Sponti-Aktion, nachem schaffe :grinning_squinting_face: Aber gibdr bscheid, fallsi vorhär na rasch im forum wär :smiling_face:

    Never give up!

  • Sooo...grad ih dämm Lade z'Uster gsi


    Ja, isch na kuul det, aber d'Uswahl chönnt schochli grösser si, vorallem bide Helm...Aber ja, wirdi sicher wider verbi gah :smiling_face:


    Aber haha...ha di ganz ziit nach dämm riisige gääle Helm Usschau ghalte und sones 5meter grosses Ding gsuecht, bini also scho chli enttüscht gsi :grinning_squinting_face:

    Never give up!

  • Bei Gratis-Inserate? :smiling_face: Hehe gratuliere! :smiling_face:


    Hab dort auch ne super tolle Held Motorrad-Lederjacke erworben. Kaum gebraucht und neupreis war bei knapp 600.-. Da waren die 120.- ein Klaks dagegen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Never give up!