Alles anzeigenHallo liebi Nemi
Natürlich isch dasjedemsich selbst überla wie viel me für siniusrüstig usge wot/oder cha :whistling:
ich ha jaau erst agfange...ha mir aber vo afang ah gseit das ich nöt a de usrüstig gitze wot....so ischesau gsi... mini usrüstig het guet en wert vo 3000.-!!! ich bereus aber au nit...nach mim unfall bin ich echt froh gsi dasi so usrütig a kha ha..chamer guet vorstelle das ich sust me verletzige kha hät.
D' Swiss töff bekleidig in Uster het e top uswahl und me wird top bedient...Wenn me s' L no het chunt me extra rabatt über 10 oder 20% wür sich echt lohne det verbi zga!!!
lg darky
Hey Darky
Ja ha vo dim Unfall ghört..huere übel hoffe du häsch di chli erholt? Und wi gsehts eigetli us, wirsch witer Töff fahre oder musch di zersch wider überwinde?
Ä gueti Usrüstig wotti scho, aber halt zum ahfange und zersch ma gucke, obssmr überhaupt zueseit ect. wotti mi au nöd grad i Unchöschte stürtze. Merci für din Tipp, ja gah det evt. mal verbi, bi nachli alles am abtchecke Und ju, ghöre glaub zude wenige Chopper-Fahrer da, dä muesses optisch eifach au chli zämmepasse, wie bide Rännfahrer ja au :thumbup: Bi also überall chli am gucke, bevori uf grossi Shoppingtour gah
Liebs Grüessl, Nemi