Motorradbekleidung


  • Hey Darky


    Ja ha vo dim Unfall ghört..huere übel :frowning_face: hoffe du häsch di chli erholt? Und wi gsehts eigetli us, wirsch witer Töff fahre oder musch di zersch wider überwinde?


    Ä gueti Usrüstig wotti scho, aber halt zum ahfange und zersch ma gucke, obssmr überhaupt zueseit ect. wotti mi au nöd grad i Unchöschte stürtze. Merci für din Tipp, ja gah det evt. mal verbi, bi nachli alles am abtchecke :grinning_squinting_face: Und ju, ghöre glaub zude wenige Chopper-Fahrer da, dä muesses optisch eifach au chli zämmepasse, wie bide Rännfahrer ja au :thumbup: Bi also überall chli am gucke, bevori uf grossi Shoppingtour gah :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Liebs Grüessl, Nemi

    Never give up!

  • heeeej jooaa


    es gaht...zu miner lebere muss ich no chli luege und halt mini rechti Hand isch halt chli am arsch also bzw. ein knoche irgendwie und Bänder sind grisse oder irgendwie soo... keei ahnig wie jedefalls tuets wee und ich muss it Therapie und ich cha zimli sicher nüme selber fahre..amal das jahr nit ;(;( evt als Sozia...besser als gar nit :hmpf:



    alsoo dennn wirsch det sicher fündig....hend echt toollli sache


    da no de link
    http://www.toeff-bekleidung.ch/_zh/


    chunsch du hüt au as treffe???? vo wo bisch eigendlich wenni fröge derf?


  • da no de link
    http://www.toeff-bekleidung.ch/_zh/


    chunsch du hüt au as treffe???? vo wo bisch eigendlich wenni fröge derf?


    Mööp, ha so Pages nöd so gärn wott dä eifach zersch muesch än Härsteller ussueche und dänn wirsch ufd Page vom Härsteller witergleitet... :upside_down_face: Trotzdämm danke, villich findi ja trotzdämm öppis :smiling_face:


    Ne ha nöd chönne cho, will min Schatz Geburi gha hät, aber hoffe dases bim nöchschte Träffe klappet. Aber händers guet gha?


    Chume vo Turbethal / Tösstal :grinning_squinting_face: wohne jez gnau äs Jahr da hine. Vorhär hani im Säuliamt, nöchi Affoltere a. A. gwohnt. joa :smiling_face:

    Never give up!

  • bi töff-bekleidig muasch halt eifach mol vorbii go, isch eh es beste wenns züg grad alege tuasch, und eba prozent hätter immer, nur hompage isch halt nid aso das ware!
    kollbrunn gits doch au no en en lade mit töffkleider, oder gits dä nümä??

  • Wenn öbbis günschtiges willsch, würd i au mol bi polo-motorrad luege. Han au mini erschti Sache dört kauft und muess sage Pris/Qualität isch in Ordnig. Guet han nie en Unfall ka abr für de Afang längts scho. Es brucht also nit unbedingt e verdammt tüüri Usrüschtig, me ka au spare wenn me sich chli informiert. Und susch kasch immr no au Ricardo odr Ebay luege, odr susch mol zum Dütsche go, sparsch worschinli no me Geld.


    Susch kann i dir IXS Kombis empfehle, sind zwar au chli tüürer aber absolut top. 2 Fründe vo mir hend Dainese und do passt Qualität leidr gar nit, villicht au nur Pech abr naja. Und die sind chli tüürer bzw öbbe so wie Alpine Stars.

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • kollbrunn gits doch au no en en lade mit töffkleider, oder gits dä nümä??

    Ja, dä Aprilia Shop gits det...ja isch scho easy, aber isch halt au meh uf Ränn-Töff spezialisiert und au rächt tüür..

    Never give up!

  • Wenn öbbis günschtiges willsch, würd i au mol bi polo-motorrad luege. Und susch kasch immr no au Ricardo odr Ebay luege, odr susch mol zum Dütsche go, sparsch worschinli no me Geld.


    Susch kann i dir IXS Kombis empfehle, sind zwar au chli tüürer aber absolut top. 2 Fründe vo mir hend Dainese und do passt Qualität leidr gar nit, villicht au nur Pech abr naja. Und die sind chli tüürer bzw öbbe so wie Alpine Stars.

    Ju, bi am umegucke wäg occassione und evt. jup hauis doch mal na is dütsche use go luege... Näää, Kombis passed gar nöd zu mir :grinning_squinting_face: bruch scho was zwei-teiligs. Aber danke für din Tipp :smiling_face:

    Never give up!

  • ein tip wer no meier und lutziger in spreitebach i kaufs meiste döte well die mini wünsch erfülled :smiling_face:



    gruss heli

  • ein tip wer no meier und lutziger in spreitebach i kaufs meiste döte well die mini wünsch erfülled :smiling_face:

    Supi, danke schön! :smiling_face: Händ die au ä Page, damiti än Vorgschmack het, obs sich lohne wür det verbi zgah? :smiling_face:

    Never give up!

  • Da in Uschter gits einä wo dä Lernfahrer en Extra-Tabatt git. Grad bim Erdnuss-Chreisel nächi Bahnhof.


    Ich gang dette au mal verbii :smiling_face:


    Sind glaubs die: http://www.toeff-bekleidung.ch/_zh/


    Weiss aber nüt gnauers wäg Priise etc., nur das sie de L-Fahrer en chliinä Rabatt gäbed!


    Gruess
    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!


  • da hät doch Darki scho gschriibe! :winking_face:

  • Sorry, han dä Thread nur schnell überflogä, i dem Fall hanis voll überläse :grinning_squinting_face:


    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • War jetzt soeben in Uster.


    Jacken habe ich unter CHF 279.- keine gesehen :frowning_face:


    Dafür haben sie schöne Lederhandschuhe aus Eigenproduktion für CHF 50.-!


    Motorradjeans CHF 100.-


    Regenkombis CHF 100.-


    Sie haben übrigens bis 20 Uhr offen!


    Grüsse
    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!