• Zitat

    Original von pseudOnat


    drümal? Ich würs nachem zätemal immer nonig kapiere :grinning_face_with_smiling_eyes:


    dä parcour muesch sälber us stelle. de hätt mer velecht en chance dä z schaffe. aber wenn dä so usgstellt werd? de wett ech das gar ned probiere. PseudOnat mer chönd de jo zueluege we die andere de wäg sueched :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak


    dä parcour muesch sälber us stelle. de hätt mer velecht en chance dä z schaffe. aber wenn dä so usgstellt werd? de wett ech das gar ned probiere. PseudOnat mer chönd de jo zueluege we die andere de wäg sueched :winking_face:


    Klar ligestuehl nä es par zigis es bier und auf gehts :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat


    Klar ligestuehl nä es par zigis es bier und auf gehts :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Jo be dene ussechte beni grad debii

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • aso i glaube s gheimwort heisst GPS well susch gsehsch doch das ned.


    stelled euch de parcour emol im winter vor esch secher huere "glatti" sach


    cu Charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    aso i glaube s gheimwort heisst GPS well susch gsehsch doch das ned.


    stelled euch de parcour emol im winter vor esch secher huere "glatti" sach


    cu Charlie


    miteme quad wärs huere gäch.aber mir sind do jo imene töff-forum :face_with_rolling_eyes:

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider


    miteme quad wärs huere gäch.aber mir sind do jo imene töff-forum :face_with_rolling_eyes:


    Au miteme Quad verrirsch die :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • hehe... jo dä typ isch geil druf, aber äbä mini ganz Töffsaison für so was ufzgeh würd mich den recht schissä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • aso met em quad wörsch de parcours ned eso fahre well die sieche händ eifach ke rächte ischlag ;(

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hmm schono derb aber i finde streetquads ned so geill... atv rulez! werum asphalt wenns au fun git :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • Zitat

    Original von Charlie
    aso met em quad wörsch de parcours ned eso fahre well die sieche händ eifach ke rächte ischlag ;(


    jo das han i au scho gmärkt :smiling_face:


    @s.blend


    jo mir sind so amene yamaha test tag gsi.....zerscht uf de stross....isch lustig gsi, aber won ich nochene mol offroad gange bin han i nüme chöne ufhöre.......dräckele macht eifach huere spass......vorallem 4x4 :smiling_face: