Salli...Noch ein Neuer..xD

  • jo genau das isch dä xD er isch die letschte zweimol mit einem dobe xi sie sind szweite unterwegs xi


    Cati lol merci fürs kompliment :winking_face:


    Mareo, wa meinsch du mit zuespanne xD ez kummi ned ganz no :grinning_face_with_smiling_eyes:


    am fritig gangi wieder ufe de stoss, wil went am obet heikunsch nochem schaffe isch imer hässlich wetter oder es züchet rieisg grässlichi gwitterwolke uf, und das amol gneau überem stoss so wie gescht, schö xi agfange pisse, hüt schön xi kunsch hei pissts.... :cursing:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Yamaha_Racer Ja das bin ich..Hanii irgendwas falsches gmacht haha...xD :upside_down_face: chuntmer gad so vor hehe...xD


    Amy c-tech Hooii haha jo voll i han jo vor 2-3 wuche tprüefig bestande und jetzt fahri ab und zue zweite wil de kolleg kei luscht het mite 50gerli de stoss ufezfahre..xDD jonuu hesch du jetzt eigentli zwei Töff also zweu Z750? wil sletschte mol wonidi gse han hesch e wisi ka und geschter bim stoss hesch jo e grüeni ka..:D hehe wens geschter gsi isch haha xD egal...



    Mercii a Alllii.. :grinning_squinting_face: :thumbsup:


  • hey cati :winking_face: ne i han nur eini, die wiis hani nüme, ez hani en grüeni Z750 R, die neu vo kawasaki :winking_face:
    gratuliere no zur bestandene prüefig :grinning_squinting_face: und das din kolleg nöd miteme 50er scheiss döt ufe wet verstohni :grinning_face_with_smiling_eyes:
    vil xet mo sich jo morn dobe, wenns guet wetter isch :whistling:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Amy c-tech.. ahaa..ok die isch richtig geil die Grüen :winking_face: mercii...:D jo voll vielicht bini morn au döte wens schön isch hehe bisch am sunntig au no döte...den bini sicher döte :grinning_squinting_face: en schöne..:D

  • jo am suntig muni loge, han am nomi leider ned würkli ziit zum fahre, vil wenns drinlit no am obet :winking_face: aber mentig und zischtig :grinning_squinting_face: den isch jo au geil wetter aber halt heiss... i denke so wis morn usxet bini morn obet wieder dobe

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • ook joo voll also i bi am sunntig sicher dobe morn nur vielicht mue no uf östrich hehe...vielicht gsehtme sich jo..;)

  • Hallo , nein hast sicher nichts falsches gemacht , bist mir einfach aufgefallen da du mir jedesmal entegegengekommen bist und gewunken hast !! Bist du mal noch im unteren bereich mit einem pfosten kolidiert ?

  • Yamaha_Racer ach soo haha ok...Ja ich winke eignetlich jedem egal ob ich ihn vorher schon gewunke habe oder so xDD Ja genau das war ich... ;( :thumbdown: Hab meine Linie irgendwie vergesse (verloren) und schon wars vorbei...:S naja ist nichts schlimmes passier..:D


    Schleiffst du in der zweitobersten Kurve mancham oder öffters? die richtig geile die die auf meinem Profilfoto..:D ???

  • aha oke , habe dich da gesehn wo du den posten umgenietet hast , bin von oben gekommen.


    In der obersten kuve fehlt bei mir noch das knie , habe da noch ein bisschen angst es hinauszuhalten , aber beim pneu ist das "angsträndli" schon zu äuserst