• Hallo ,



    Ich komme aus appenzell bin 18jahre alt , fahre seit 3 monaten motorrad , bin motorradmechaniker im 2 lehrjahr


    mommentan besitze ich eine yamaha r1 2004 , und eine Yamaha wr 2005



    fahre öfters im stoss (SG) an schönen abenden

  • tach wohl, den hani di döt vil au scho xe :winking_face: bin au viel ufem stoss am firobig wenns schön isch


    herzlich willkomme und viel spass, grüessli usem riihtal

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Ja denn schriebi doch eifach mal SÖND WILLKOMM! :grinning_squinting_face:

    Man tut was man kann, mit dem was man hat, wenn man was hat.... :grinning_squinting_face:

  • @Amy c-tech ich bin der mit der R1 und dem L schild :winking_face: , und der der auf der geraden nie mehr als 95 fährt , verfluche das Grüne L :winking_face:


    hee xD jo den bisch mir bekannt, i bi die wo amol e wissi Z750 (ka het) mit eme Leo uspuff drunter :winking_face: mini neu isch grüen/Schwarz xD


    mmhhmm döt fahri au nie meh als 90-100 usert ide obere waldkurve XD i han zwor kei blaus L meh aber sgrüene hani au no es wili -.-


    greeezzz aus balkangrethen

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Hello Y-Racer
    Au vo mir es herzlichst und viel Spass im Forum. De mit maximal 95 uf de Gerade isch guet hänksch bi de R1 am beschte zwei Zündkerzestecker us dänn muesch nöd so chramphaft uf de Tacho luege....


    Ma gseht sich viilicht mal am Stoss, finde au ab und zue de Wäg döt ane....


    Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Hehe, als Motorradmech muesch die halt ned met denne drosslete Töff umeschlah ;). Chonnsch guet zrächt met den Leischtig? Esch jo doch e rächti Herusforderig grad of sonere Rakete afoh lehre Töffahre.


    Schöni Maschene, em 2004 het Yamaha no schöni Supersportler baut, die höttig chasch jo nömm aluege :wacko: .