• Rueh Mädu :winking_face:

Mir händ gnueg Spitzchehrene ide Gägend. Und jede wo mitem Velo id Schuel hät möse vom Dorf wird bestätige, wie höch obe mir ide Berge wohnend :face_with_tongue:

• De Mädu:D Dänkt nume ah kurve*duckundweg* :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

• Hei hei au vo mir as :welcome:
    Lo dar aifach vu niamadam stressa mit dinam Töff /Töffprüafig dän klappt das sicher bald!!!

Viel Glück und Spass mit dinam Bicke!! :grinning_squinting_face:

Der Berg ruft :yeah:

• Hmmmm.....? Hei Gugus wais ma frogt das nid :upside_down_face: aber wia viel häsch du für din Töff zahlt? :smiling_face:

Der Berg ruft :yeah:

• Danke, ja hab megamässig Freude dran. Morgen wird sie für den grossen Service abgeholt und dann bald vorgeführt...Mal schauen, wie das wird :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ein paar Fahstunden nehme ich auf jeden Fall, schliesslich will ich sie nicht gleich zu schrott fahren... Kommt auch noch ein Kollege vorbei, der mir mal alles zeigt und erklärt.

Huuuuuiiiiii, hoffentlich kommt das nur gut :thumbsup:

Never give up!

• Hmmmm.....? Hei Gugus wais ma frogt das nid aber wia viel häsch du für din Töff zahlt?

Hihi ja schämm di :grinning_squinting_face: Nee, isch doch nur ä Zahl^^ Ha 1500.- zallt... ich weiss, vill laht dä Priis vorsichtig si, aber sie isch würkli imene Super Zuestand, wämmr bedänkt, dass sie 22gi isch (Jg. 89!) Klar falled jez di einte oder andere Reparaturchöschte ah, aber für das, dasi über 2 Jahr ufdr Suechi gsi bi und am schluss dänkt ha, ich wirde nieme ä 250 Rebel finde, bini hammer mässig Stolz! :smiling_face_with_sunglasses: Und ich finde s'isch ä gueti Investition gsi, wämmr bedänkt, dass sie ih 8 Jahr än verdammte geile OLTIMER isch! :thumbsup:

Never give up!

• Hehe danke, ja ich probiers...aber ja isch leider vill z'schnäll wider härbscht und machmr drumm scho än stress, wott schliessli nöd ersch nöchscht jahr chönne ahfange! :frowning_face: Aber s'chunnt alles langsam, bi mega ufgregt! :grinning_squinting_face:

Never give up!