iPhone als Navi

• Hallo

Wer von euch hat erfahrung mit einem iPhone als Navi?

Was ist da der Bringer, TomTom oder Navigon?

Wie sieht die Geschichte im Ausland aus, kann das Navi auch Offline betrieben werden?
    Möchte da keine abartigen Telefonrechnungen bekommen.

Würd mich über Infos freuen.

Gruss Scrog

Rechts ist Gas :xD:

• Also ich bruch als navi au mis Handy...HTC desire und bin sehr z'friede!
    Also ich denke bim IPhone isches au Top...hesch s'iphone 4?

Wegem Ausland....offline funktioniert das ding nit...und usserdem frisst de akku richtig abe...also bi mir isch das eso...

LG Darky

• also i has iphone auch als navi gha, has navigon für 90.- oder so drufglade gha (brucht a halbi ewigkeit) dia vorinstallierte version von google maps isch nid bruchbar. der vorteil an der kaufte version, datene sind ufm grät und werdet nid via GPRS abeglade, kasch es also au offline verwende! i verwende es iphone immer no als navi im auto (ohni sim-karte), isch gar keis problem! :grinning_squinting_face: eifach am afang zum dsatelitte finde bruchts a kli länger ohni GPRS und du bruchsch umbedingt es ladegerät, dä akku hebet ohni villicht a halb stund und dänn ischer komplett lehr. :wand:

• also i has iphone auch als navi gha, has navigon für 90.- oder so drufglade gha (brucht a halbi ewigkeit) dia vorinstallierte version von google maps isch nid bruchbar. der vorteil an der kaufte version, datene sind ufm grät und werdet nid via GPRS abeglade, kasch es also au offline verwende! i verwende es iphone immer no als navi im auto (ohni sim-karte), isch gar keis problem! :grinning_squinting_face: eifach am afang zum dsatelitte finde bruchts a kli länger ohni GPRS und du bruchsch umbedingt es ladegerät, dä akku hebet ohni villicht a halb stund und dänn ischer komplett lehr. :wand:

Hej Marcel weisch du grad obs da au fürs HTC desire git? Da wär voll cool..ha da nit gwüsst...

Typisch Frau :patsch:

• du meinsch aber nid würkli mi mit marcel, oder???? :tommy:
    jepp, kasch da au uf android lade, kostet eifach 79.95, heisst MobileNavigator Europe (Navigon) und isch im Market zha. i nimm mol ah, dass genau glich lauft wia ufm iphone, muasch eifach bedenke, dass es es wiili hät zum lade, wil doch recht viel daten abeglade werde müand. i has zwar nid uf mim desire hd glade, wil ichs jo ufm iphone han, aber chas Navigon nur empfehle!! :top:

• Ich glaub die neu Desire S vo HTC het s'chartematerial au scho druff glade... :thumbsup:

• du meinsch aber nid würkli mi mit marcel, oder???? :tommy:
    jepp, kasch da au uf android lade, kostet eifach 79.95, heisst MobileNavigator Europe (Navigon) und isch im Market zha. i nimm mol ah, dass genau glich lauft wia ufm iphone, muasch eifach bedenke, dass es es wiili hät zum lade, wil doch recht viel daten abeglade werde müand. i has zwar nid uf mim desire hd glade, wil ichs jo ufm iphone han, aber chas Navigon nur empfehle!! :top:

Neeeei mennooo i meine maurice....blödes Wörterbuech!
    Hmm Oki i luegs mir mal ah.... merci :thumbsup:

• Ich glaub die neu Desire S vo HTC het s'chartematerial au scho druff glade... :thumbsup:

Ich ha ebe nit s'neue... aber frisst halt alles de akku :frowning_face:

• @Milkman, wia heisst da programm, isch soviel i weiss nur a demoversion für 7 täg, so isch wenigstens bi minem gsi, aber has au nid kauft, wills für mich es geld nid wert gsi isch.
    falls da probramm location heisst, da muasch dänn für 69.- aktiviere! :whistling:

@darki, jepp, bsunders Desire-Modell sind davon stark betroffe (bi dä android) und s iphone natürli au! :face_with_tongue:

2 Mal editiert, zuletzt von Mädu ()

• Weiss nöd wies heisst, han zwar Desire S aber has nanie brucht, has nur mal glese gha :pinch:

Töff fahre gat au ohni Navi, Spontan de Nase na chunt immer guet :smiling_face_with_sunglasses:

• bim töff hani au kei navi!! wenn is bruch denn bim auto! bsunder wenni mol wieder i zürri öpis mua go suache!! :pfeifen:

• Ich han au es HTC Desire HD umeligge dihei. D Software für Navi wo druffe isch, also Premium Navigon oder so, isch brutal guet und hervorragend schnell und cha sogar rede :grinning_face_with_smiling_eyes:

wie scho betont, chönd handy navis ned offline agiere und somit fürs ussland weniger guet.

Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

• wie scho betont, chönd handy navis ned offline agiere und somit fürs ussland weniger guet.

da stimmt nid, wenn du es volles navigationsprogramm installiert häsch (sprich alle kartene ufm handy installiert), kasch du offline agiere!!! wil, für GPS empfang isch kein verbindig mit dem netzbetriiber nötig (susch müasstisch jo au für jedes mobile navigationsgerät a simkarte kaufe und gebühre zahle), also bitte kein seich verzähle!! für onlineversione (bsp. Google maps, etc) bruchsch verbindig mit netzbetrieber, isch jo logisch und dia lauft über GPRS. GPRS isch vom netzbetrieber und GPS wird über satelitte gstühret und isch gratis und brucht kei verbindig zum netzbetrieber!! initialisierig goht zwar schneller, wennd GPRS und GPS glichziitig laufe losch (wa au die meiste natels machet) aber isch nid nötig.

• hmm ok sorry, demfall spilt be mim htc desire hd nachli s netz mit, well ohni Dateverbinding hets amix ned so rechtig wele funktioniere obwohl ich alli charte vo ganz europa druffe han.

O_o wer brucht scho alli charte? wenn per zuefall mal in slowenie oder so im hintergässli e glas milch wotsch go poschte oder so ok xD

Der Turbo pfeifft die Symphonie der Vernichtung.

• da findsch au ansich erst usse, wenns natel ohni sim laufe lohsch, soland dsim dine isch, suachts natel immer dverbindig zum netz und wennd dä flugmodus inne tuasch, blockierts dir au es GPS. guat, ma merkt au eifach, dass natels kei navis sind, ohni GPRS verlühret dia siache eifach gern dverbindig oder bruchet lang bis ufbaut sind.