Hoi mitenand

  • Hoi zämme :smiling_face:


    Bin 29gi und chumme us em Thurgau. Han sit ca. zwei Wuche de Lernfahruswies und fahr sit Gester e alti Suzuki GSX 750 F mit 54 kw :grinning_face_with_smiling_eyes: Ha denkt für de Afang langet e älteri Maschine, aber sie macht überraschend viel fun :thumbsup: I glaub die phalti na es Wieli.


    Naja, was gits no zu minere Person zsege. Bin sit guet 8 Johr vergeh. Hobbiemässig interessiert mi alles was mit Fuessball bzw. Sport ztue het (i oute mi jetzt aber als Nicht-Schneesport-Begeisterter).. Nebst Töff interessieri mi au für Autos.. Und alles rund um de PC :smiling_face:


    Falls ihr sust no Froge hend, nur zue!


    Grüessli


    PS: Min erste Töff


    [Blockierte Grafik: http://www.cynex.ch/toeff.jpg]

    Man tut was man kann, mit dem was man hat, wenn man was hat.... :grinning_squinting_face:

  • :welcome: do im forum und viel spass mit dim zweirädler!!! :grinning_squinting_face: entli au mol en thurgauer wo sich do ameldet!!! :thumbsup:

  • Sogar en Chrüzlinger hets do! Ich bin in Chrüzlinge ufgwachse und han 23 Johr lang det glebt :thumbsup:


    Ist Hochdeutsch eigentlich Pflicht? In der Hilfe habe ich dazu nichts gesehen :face_with_tongue:


    Ja mit meinem Zweiräder habe ich echt freude. Nur die extrem harte Kupplung ist sehr gewöhnungsbedürftig. :thumbdown: Muss da mal bei Gelegenheit schauen...

    Man tut was man kann, mit dem was man hat, wenn man was hat.... :grinning_squinting_face:

  • Ist Hochdeutsch eigentlich Pflicht? In der Hilfe habe ich dazu nichts gesehen :face_with_tongue:



    Nein Hochdeutsch ist absolut nicht Pflicht wir haben uns explizit dagegen ausgesprochen es ist schliesslich immer noch ein Schweizer forum..


    ich schreibe meistens in Hochdeutsch weil ich einfach schneller tippen kann :winking_face:

  • Hallo Mareo


    Willkommen hier im Forum und viel Spass.....


    Gruss Hausi :top:

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Hallo


    Au vo mir es herzlichst und zuesätzli willkomme im Club vo de Altiise


    Fahre miini FJ 1100 Jg 85 no immer gärn und de PuntoRacer tuet sich so langsam aber sicher e GPZ-Sammlig zue


    Wünsche viel Spass da im Forum


    Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Danke eu allne für die viele Willkommens Grüess. Das hani scho lang nümm ineme Forum erlebt :smiling_face: Und das me denn na i CH-Dütsch darf schriebe, spitze! :thumbsup:

    Man tut was man kann, mit dem was man hat, wenn man was hat.... :grinning_squinting_face:

  • Salutii hoi sali :welcome:


    vil spass do :face_with_tongue:

    De Schneller isch de Gschwinder :smiling_face:


    :thumbup: :thumbup: :smiling_face_with_sunglasses: :thumbup: :thumbup:

  • hallo thurgau :welcome:


    gruess us em schöne st.galle.......... :thumbup:

    Grip und Luft haben eines gemeinsam, man vermisst sie sobald sie fehlen.

  • En St.Galler hets au no :thumbup: Fahre jede Tag dur St.Galle dure (Schaffe in Teufen)

    Man tut was man kann, mit dem was man hat, wenn man was hat.... :grinning_squinting_face:

  • Au vo mir es härzlichs :welcome:


    Und viel spass mit eus :smiling_face:

  • Hoi DarkAngel!


    Werde sicher Spass ha idem Forum, danke :thumbup:

    Man tut was man kann, mit dem was man hat, wenn man was hat.... :grinning_squinting_face:

  • ja grüziii wohl herr thurgauer xD :welcome: do im töff forum :grinning_squinting_face: viel spass mit dim altissä :grinning_face_with_smiling_eyes: isch sicher no cool, vorallem die front sie luschtig us xD


    PS: st.galler hets infall mega viel do xD grüessli usem riihtal xD

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns: