schletze on tour =)

• ciao zäme

ha mi ou churz mau wöuä vorsteue. =)
    bi sit knapp 3 wuche töff fahrer, ha mir e KTM 690 SMC "poschtet" und cha nur säge,
    WOW :thumbsup:

bi 22 jahr jung, wohne z solothurn..bi aber bärner :whistling:

ig bi würklich neu neu und hoffe dasi mir da paar antworte uf mini frage cha finge...und
    freue mi uf super diskusione :winking_face:

grüesse aui zäme
    schletze fetze :grinning_face_with_smiling_eyes:

• :welcome: :welcome: :welcome: do im forum und es gitt bestimmt gnaug lüt wo dir chönt antwort geh!!! :winking_face:

• Es herzlichst

und viel Spass im Forum

Eric

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• :welcome: und viel Spass hier.

Gruss Hausi

Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

• hallo :smiling_face:

bisch zfrieda mit da SMC?

gruass

Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!

Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:

Momentane Motorräder:

KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

• vorab viele dank für di viele :welcome: s :thumbsup:

@ BYOB
    job diä isch top =)
    ig ha dr richtig töff usgsuecht fürs erschte "baby" =)
    mues säge das isch eifach spass pur...ig gloub da wird
    mir nid so schnäu längwilig =)

ig gseh du fahrsch e EXC 450, das isch ja sicher ou es
    top spass mobil? :grinning_squinting_face:

• schletzky: ja ich spassig damit zfahra :smiling_face: aber halt nüt für kli längeri streckana. well mer eba o a smc zualega :smiling_face:

Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!

Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:

Momentane Motorräder:

KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

• @ BYOB ja das chani mir vorsteue. :face_with_tongue: auso wiä gseit ig fahre ersch sit churzen mini smc und überhoupt
    töff...aber wasi scho erläbt ha chani diä maschine nur empfähle :thumbsup: und gloub ou für längeri streckine
    isch t smc ou nid geeignet. :whistling: auso mir het ämu dr arsch nach 2h fahrt scho angers weh ta :grinning_squinting_face: