Saaluutiii
Ich hane chlini frag...weiss öper vo eu wo mer sin töff cha lackiere la und keis vermöge dafür usgeh mun???
bzw. weiss öper wie viel das ungefähr kostet??
danke scho mal im vorus.....
eui dunkle engel
Saaluutiii
Ich hane chlini frag...weiss öper vo eu wo mer sin töff cha lackiere la und keis vermöge dafür usgeh mun???
bzw. weiss öper wie viel das ungefähr kostet??
danke scho mal im vorus.....
eui dunkle engel
wenns suber wilsch kostets geld.
ä bückisä hät jo au recht viel plastik drah, do kunnt scho öpis zämä.
guet isch sicher went vorarbeit kasch selber mache. aschliffä isch jo nöd so ä sach.
die ganze teili müend aber zerscht mol no demontiert werdä.
git arbeit isch aber alles selber machbar.
prisä fürs lackierä sind recht unterschiedlich.
isch schwierig zum do ä zahl nennä, sicher au no vo dä farb abhängig.
würd aber 2 - 3 mille rechnä für än subärä job.
isch aber wie gseit sehr schwierig mit dä prisä.
Wieso wotsch dänn din neu Töff scho Lackiere? Also Adresse hani nid aber 2-3 mille isch denki mal chli höch agseit. Aber würkli wüsse tuenis ou nid.
2-3 mil isch wüki höch....ha mit einem telefoniert ne de het gseit je nach dem wenn ich farbe wot mit perl effekt 1.5 mil.... mal luege...
Jaaa wil ich e frau bi und extrem ufs ussehe luege
Das tönt doch scho eher so wieni mir das vorstelle;) Und ebe. Ig ha kei Ahnig. Ig tue selber lacke.
Es gäbi da no de Plan B:
Folie statt Lack, isch bi Autos ja gross in Mode.
En Mini, Golf etc kostet ca Fr 2'000.-, da chönd die paar Aabauteili vom Töff doch nöd so tüür si?!?
Luegs mal a:
http://www.wrapit.ch/page16/page16.html
Die Firma isch in Chur, also grad mal es stündli vo Züri wäg. Lohnt sich ev, döte mal z'fröge.....
De Vorteil: Je nach Luune und Stimmig chasch die Folie wieder abzieh la und häsch diini Ninja im Originalzuestand zrugg....
Grues Eric
Stiiiiimmt. Gar nid überleit. Grundsätzlich nid mis Ding aber bime verschalete neue Töff sicher e überlegig wert. Lack bilibt neuwertig, isch günstiger und ig chönti mir vorstelle dass Sara sicher öbis speziells druffe wot:D Irgend e Drache oder so. Geit mit folie sicher ou besser
also d honda cbr vo de frau isch foliert..het en tusiger kostet komplett aber bi de folie muesch eifach wüsse do gsesch jedes chrätzli drunder wenn würkli was subers wilsch gits nu suber spachtle...schlife...füllere lacke...und das kostet wie scho öper gseit het um die 2 -3 rise je noch arbetsufwand vo de vorarbet was me mache chan isch alles selber vorbereite und schlife das ers nu no mues asudle das spart einiges an geld
gruss heli
Ire Töff isch jo Brandneu;)
Heeej Danke Viel mal!!!!!!
Jooo das mit em töff isch so e sach...aber egal...verzells denn de wens sicher isch.....
Hmmm Neee en Drache wot ich nöt...Hmm ehrlichgseit kei ahni wai wot... wie ich da hüt am Mittag gseit ha...bi chli wie es kopfloses verwirrtes Huhn.... ha chli e kriese in moment....
Aber danke viel mal für cde tip....wird mir da mal gnau aluege...und wenn sust no öper e Idee het oder öper kennt....nur nit schüch sie mit wm schriebe...oder wenn öper e Idee het Was mer mit ere 250er ninja mache chönt...
Danke Eu vieeel mal!
Also för dech als Frau hätti e gueti Idee:
Wieso nicht in pink folieren lassen? Der Töff ist ja brandneu, also kein Problem. Habe ausserdem noch keine Supersportler in pink gesehen und wenn du den Hobel wieder verkaufen willst, dann kann man die Folie ja noch immer entfernen (sollte der nächste Besitzer männlich und heterosexuell sein ;)).
Aber mir stellt sich generell noch eine andere Frage:
Lohnt es sich für solch einen Spass 1 - 1.5 Mill auszugeben? Wenn man den Neuwert des Hobel betrachten ist das doch recht viel und wenn du weiterhin so viel Spass am fahren haben wirst kann ich mir vorstellen, dass du in zwei Jahren auf etwas mit mehr Hubraum wechseln wirst. Glaub mir, die zwei Jahre sind schnell um.
Pinki .....no frage was ich zu dem Vorschlag halte???
Ämm ich bin e frau...und mir fraue sind doch dafür bekannt das mir für de grösst Bullsh** Geld usgebet und da au no ohni Grund....
Neei seich...i ha ebe es agebot becho... woni e schwarzi ninja für fast d'helfti vom neupris chönt ha... isch halt eifach 2 jahr alt ne het ca. 7300 km und es Paar kratzer...i ga sie morn mal go aluege.nd ha mi welle chli vorinformiere Was i mache chönt wens echt schlimm usgseht.... ergit das jetzt Sinn
Denn säg doch grad wieso wotsch lackiere. Heieiei, ond denn heisst's mer Mann send ned kommunikativ!
ZitatÄmm ich bin e frau...und mir fraue sind doch dafür bekannt das mir für de grösst Bullsh** Geld usgebet und da au no ohni Grund....
Jo scho, aber esch jo be eus Manne ned anders. Be eus send eifach meischtens ebe Autos, Töff oder anderi Spöuzüg. Ha scho pinkigi Porsches xeh, ond das het dem edle Auto secher kei Ma atoh!!
Jaaaaaa aber Hallo?( ihr Männer Behauptet doch immer das mir fraue so kompliziert sind...als
o muss ich eusem ruef au grecht werde
Wää neei....pink? Gaht echt gar niiit....KATASTROPHE!!!!!!
Min Tip wär än Hobel kaufe wo dir d farb scho gfallt und dä Rest vo dä Kohle in Heckumbau, Blinker, Topf , Spiegel usw. investierä.
Us erfahrig weiss i das do no einiges dazue kunnt.
Ä bruchti Ninja wär so oder so am bestä. i zwei Johr kunnt e was anders.