en schaltbletz zeigt der bsp. a wenn du os em optimale drähzahlebereich chonsch oder wennt e dnöchi vom rote bzw drähtalbegränzer chonsch.
Änderige dä Wenter
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...da bruuchsch ja nöd! ghörsch+merksch es ja wenn de motor z`höch/optimal/undertourig dreiht!
...da isch ja wie stützredli
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Es gaht drumm das wenn du z.B im 2te Gang mit ganz offnigem Gashahne richtig Brgränzer rasslisch (de Zeiger stiigt huere schnäll döt obe) nöd di ganz ziit musch uf de Drehzahlmässer luege sondern uf d'Strass.
Also eifach Gas uf und sobald s'gsesch lüchte im Augewinkel weisch das jetzt höchschti Ziit zum Schalte isch.Binere 2t bruchsches nöd, Leischtig nimmt ja normalerwiis eifach immer me ab wenn witer uechunsch und ziehter nüm wiiter. Aber de 4t, zumindescht miine zieht eifach voll dure wiit in Rote ine und irgendmal hagsch dänn voll im Begränzer und das isch nöd so toll.
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ok, da stimmt! idemfall ischs sicher e schlaui investition!
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Was ich na vorhan dä winter:
-LED Blinker montierä
-Racingschiibä
-Selfmade Chetteschutz us Riffelbläch (merci Scooby für dini Hilf)
-Selfmade Chüelwasserabdeckig us Riffelbläch (bereits montiert)
-plastikzügs wäg und en schöne Nummerschildhalter montierä (gebastel)
-Scorpion ESD hochzoge *sabber*
-und wänns na finanziell guet usgseht ä heckunderverchleidig
(frühstens im März)@dark_force
wo häsch die coole Fersäschoner gfundä? -