• Es schaded gaar nüüt, wemer d Töffler wide rmal dra erinneret, wie scheisse dases für eus chan usecho! Für de eint oder ander da ine sicher guet. Mer muess au dra denke, wie jetzt i dem Fall mit de Engländer, dases en andere Töfffahrer chan si, wo eifach hirnlos über d Autobahn blochet! 2 Toti und Verletzi, super Sach!

sorry, aber wer dra erinneret mua werde, das töfffahre gföhrlich isch, dä sött eh nid töfffahre! wenn über unfäll berichtet wird, wo au a gfohrestell betrifft (bsp. 1. bitrag) dänn kannis jo no verstoh, isch jo au en hiwiis a alli, wo döt durre fahret, aber über en unfall zberichte wo uf dä A13 passiert isch (isch definitiv kei gfohrestell dötte), isch mM sinnlos, klar ischs schad, dass es zwei verwütsch hät, aber shit happens (so hart es au klinge mag) und z'afrika sterbet tägli mehr menschen.
    du meinsch, dass dä eint oder ander es do inne brucht, sorry, aber dia wo hirnlos und ohni rücksicht uf verlust durch gege fahret, bi dänne hilft da eh nüd, denn da sind eh alles Rossis und dia könnt super fahre!!!
    und jo, ich lese ziitig und lose oder luage nochrichte und ich lese au über dunfäll, aber dänn da ganze nomol do inne poste :?: es lauft jo eh scho dia ganz ziit au im radio!!!

• ich teile d'Ahsicht vom Punto nöd so ganz... :sdagegen:
    klar hesch recht wend seish mit vorruus überlege chash huere viell verhindere... aber lies suscht namol de artikel über die verunfallte...

ES GIT MOMENT WO DU NÜT MEH CHASCH MACHE UND NUR VO GLÜCK CHASCH REDE WENNS DIR NÖD SO ERGOHT WIE DENE TOTE...!

ich find das schön wenn du nanig i sonnere situation gsteckt bisch, aber es isch naiv über anderi lüüt z'richte wo seged sie hend nüt defür chöne... ES GIT SO MOMENT UND LEIDER NUR ZUU OFT...!
    ich wünsch niemmertem dasser au mol ''überseh'' wird und vo hine überfahre wird...aber denn würed mol di meishte d'auge uufmache und merke dass au di vorsichtigschte under eu oder die wo en 'rundum-blick' hend au mol chönted es opfer vomene unachtsame raser werde (und denn chash du echt nix defür, chash sege wad wotsch)

und Mädu,
    du bisch absolut fehl am platz..!! :sdummesposting:
    ich glaub de fist Alpha het scho erkläärt warum, also loh sottige UNSINN doch eifach bliibe...

:face_with_tongue: .::!~ÜBERHOLEN Sie mich ruhig, JAGEN macht auch SPASS~!::. :face_with_tongue:

• was au immer du mit dem hesch welle sege...
    ich finds ahgmesse dassmer sich mol churz dene gedenkt wo sones übels schiksal widerfahre isch und sich villicht selber mol gedanke macht wemmer s'nögschmol uf de töff sitzt...

und absolut underschti schublade isch z'sege ''shit happens'' ...!

klar, DIR oder amene BEKANNTE vo DIR isch jo nix passiert...aso was sölls, die sölled doch selber mit ihrem 'schicksal' klar choh...! am beschte söttmer GAR NÜT drüber brichte, das nervt nämlich nur im radio oder..??

echt frogwürdig ob du sone ihstellig mit diim alter oder dine gfahrene kilometer chash vergliiche... das isch nämlich eifach nur chrank..! :thumbdown:

:face_with_tongue: .::!~ÜBERHOLEN Sie mich ruhig, JAGEN macht auch SPASS~!::. :face_with_tongue:

• du beziehsch dich aber nur uf töfffahrer bim gedenke, oder?? und wa isch mit dä autofahrer, fuassgänger, velofahrer, ... wo täglich vo andere verkehrteilnehmer "abgschosse" werdet??? dänn müasstisch jo dene au gedenke (wenn du mich mit minere istellig schon als chrank betitlisch) und dänn bisch jo nur no am "gedenke"!!!!
    i ha jo nia gseit, dass ichs gaut find, dass anderi uf dia art sterbet aber ändere kasch eh nüd.
    und ich ha au NIA behauptet, dass mir oder einem bekannte no nia öpis passiert isch (i tuants eifach nid öffentlich, vo do inne kennt eh niemert dia betroffeni personene) oder das dia meldige im radio oder ziitige nervet, für da sind media au do!! ha jo nur gseit, dass ma innem forum nid jede tote töfffahrer sött inneschribe, sondern nur wenns au als hiwiis für dia andere sött diane, bsp gfahrestellene.
    und zglaube, dass dä dütsche andersch gfahrer wäri, wenn er meh über unfäll glese hätti da isch eifach naiv. dä fahrstil änderet sich deswege nid!!

• blöder wiis simmer do immene töff-forum und es isch meh als ahgmesse wemmer villicht mol sonen unfall kund git...

...USSERDEM HAN ICH DAS POSTET WO D'FAHRER NO UNKLAR GSI SIND, ALSO HETS JEDE VO DOH INE CHÖNE SIIH...! :strafe: (au duuh...)

und NAIV isch wemmer vor allem eifach versuecht d'auge z'verschlüsse wo eim nöd direkt betrifft... :patsch:

P.S vo mir uus chash du denke was du wotsch, aber diin kommentar isch so eifach fehl am platz und absolut unnötig...

• und NAIV isch wemmer vor allem eifach versuecht d'auge z'verschlüsse wo eim nöd direkt betrifft... :patsch:

jepp, häsch recht. i bi naiv, zerst kumme i und dfamilie, dänn kömmet dfründe, dänn kollege, dänn bekannti und dänn lüt woni nid kenn und gar nid weiss obs existieret. bi halt kei messias, einafch en normale mensch wo halt nochrichte über lüt wonner nid kennt, zur kenntniss nimmt aber meh au nid!

• (...) bi halt kei messias, einafch en normale mensch (...)

okay, i glaub mir verstönd was anders unter 'normale mensch'... doh demit isch für miich das thema gesse... isch eh scho lang :sot:

und nögschmol wennd so e nochricht 'zur kenntnis nimmsch' denn lohs debiih und bhalt so verlooreni kommentär für dich :bad:

• @ Mädu

Es gat ned drumm, wases suscht no für Unfäll git. Jede Tag strerbed Lüüt, segisch scho bir Geburt oder alt und schwach imene Altersheim. Es gat drumm, das mir (abgseh vo Fuessgänger und Velos, wo sich meischtens e nie ad Regle halted) die am gfördedschte Gattig sind im Strasseverkehr. En Töfffahrer wo vil fahrt isch amene höchere Risiko usgsetzt als eine wo nume mit sim SUV dur d Strass hottered. Hüffig sind d Auto ja no d Unfallverursacher.

Ich finde mer sött sich sehr wohl Gedanke drüber mache, was wo chönnti passiere und dementsprechend sind Fahrstil chli apasse, das chan au dur defensivers fahre si. Ich weiss no mit 18i bini gfahre wienes Arsch, überall vil zschnell und i de Kurve nüüt über d Gfahre studiert, z.B. das es Postauto chönnt mini halbi Spurbeaspruche ect.) Das sind Erfahrige, woni während em Fahre gmacht han, die eint oder ander Situation isch haarscharf worde, so dases fascht küblet het. Da wärs doch besser, wemer us anderne Fäll (wo leider hüüfig tödlich ended) was druss lernt und ned eifach d Scheuklappe montiert.

Wo ich s erscht mal en böse Crash miteme Töff gseh han het mer das d Auge göffnet, wie benachteiliget mer im Strasseverkehr als Töfffahrer isch. Das git denn eim scho z dänke, wenn ur no e wiisi Decki übereme tote Töffler liit und e Bluetlache nededra. Grad du wo e Töff- Fründinn hesch söttsch der das no meh zu Herze neh. Du hesch kei Ahnig wases uslöst, wenn de Partner, wo sgliiche Hobby teilt umchunnt. Klar isch s Risiko gliich no da, aber mer muess s Glück ha ned unnötig usefordere. Tatsach isch au, dases immer meh Mongos uf de strass git, ned nur bi de Autofahrer! Sit ich Auto fahre isch mer das ufgfalle, wie die einte Töff de Albis oder Buechenegg durabgschosse chömed uf minere Spur. I han e relativ breits Auto und da han ich ned gross Uswiichmöglichkeite han chönnti de eint oder ander is Gras bisse. Die Dame und Herre wo so fahred spiled mit em Füür. Bi mir isches au s einte ode rander mal brenzlig worde und i hett mi fascht miteme Auto ''agfründet''. Min Wunsch wärs, das keine vo eu zerscht i sone Situation muess cho zum das lerne. Wennd Pech hesch chunts tödlich use.

Das mer jetzt ned grad jed eEinzelfall unbeding muess is Forum stelle und alles zuepflastere demit bini scho au iverstande. Aber grad Lüüt wie dir gats links ine und rechts grad wider use. Am Schluss wott jede Töfffahrer s Beschte für de ander.

lg

• @first Alpha
    weisch du wiani fahr??? ha nid nur dfründin wo fahrt, sonder au dä vater, min zuakünftige schwoger und dschwöster & besti kollegin.... unfäll hani au scho gnuag "live" gseh und fahre jetzt dänn siit zeh johr töff. und ha au mis lehrgeld zahlt und situatione gha, wo nid aso rosig gsi sind. aber ob so artikel würkli dia meiste lüt abschrecket? wagi zu bezwifle, uf dä zigipäckli stoht jo au druf und hät sogar föteli druf und glich wird graucht. und am strosserand stöhnt ja au überal so täffeli wod töfffahrer druf hiwiiset geschwindigkeit azpasse, machet aber dia wenigste. naja, und en unfall wo ufnere schnellstross uf gradi strecki passiert, find ich jetzt nid würkli lehrrich. und dia wo eh wia halbwansinige fahret, dia fahret au nochdem da gseh händ (live) genau glich wiiter (mini erfahrig i dä bergä).
    wia gseit, i nimm dia bricht zur kenntniss, aber meh au nid. i wünsch niemert so öpis zerlebe, öpern uf dia art zverlühre, hani au nia behauptet! mich aber als chrank betitle (obwohl er warschinli no nia en töfffahre ohni kopf oder bei live gseh hät...), nur wil i säge, dass unfäll vo lüt woni nid kenn nid würkli berühret....
    naja, jedem das seine, aber hät villicht au mitm alter ztua, aber lo mi sicher nid als chrank bezeichne, nur wil i en anderi meinig zu so sachene han, und er dä moralapostel spielt und dänn sini signatur aluage!
    und nomol, es isch immer schad, wenn öpert unverschuldet stirbt!!!! wenns aber nur dä "spinner" verwütsch, dänn nenni da "natürliche auslese"!!!!

• also erschtens:

Wer lesen kann ist klar im Vorteil...:

echt frogwürdig ob du sone ihstellig mit diim alter oder dine gfahrene kilometer chash vergliiche... das isch nämlich eifach nur chrank..! :thumbdown:

das isch ganz klar uf die uussag bezoge gsi...:

häsch wohl recht, bi do fehl am platz, ka halt mit eurer erfahrig an johre und km nid mithalte! :wand:

Zweitens:

Mini signatur tuet überhaupt nüt zur sach, ich nimm si au gern use wenns dir nacher besser goht :pinch:

Drittens:

Hets bi dem Unfall immerno nöd NUR de ''spinner'' verwütscht wie du gad scho wieder falsch schriibsh... :astonished_face:

Viertens:

Okay, du bisch krass und hesch alles scho erlebt und gseh... bish jo au viel viel älter...
    ...Ich möst jo defür verstandnis ha das du eventuell eifach es trauma hesh vo dine erfahrige und desshalb nüt meh a diich ane choh lohsch... aber naja... :face_with_open_mouth:
    (döönt jo soh wie imene amerikanische-chriegsfilm) :pinch:

• sorry, aber wia goht da mitm lese????? ha nid gschribe, dass es um de unfall bi splüge goht!!!!! dä unfall hani eifach als nicht leehrich betitelt.

wani erlebt und gseh han isch mini sach und mua nid mit dem ageh. susch müastis jo au i mim profil notiere!! :kissing_face: und wia hart dassi bi? glaubs nid aso, aber du häsch jo gmözelet, das shit happens für di understi schublade isch (au wenns in klamere gschribe gsi isch, tönt a kli härt!!!!)

isch mir jo glich wa i dinere signatur stoht, eifach uf moralapostel mache und dänn so ne signatur ha, passt irgendwia nid!

• scheisse i hets gliich sölle bi dem siih loh dass mir e anderi vorstellig vo 'normale mensch' hend...

aber du muesches glaub eifach no persöhnlich los werde...??

FALLS JO...: DENN ISCH DAS IMMERNO DE FALSCH TOPIC DEFÜR...
    nanig kapiert?!?! :schimpf:

du hesch doch eifach irgendwo es problem...und mit diim problem wotti mi ehrlich gseit nöd abgeh...
    ...wenn du dini eiget meinig zu irgendwas hesch, denn vo mir uus, aber i segs namol: denn loh doch so absolut unnötigi unwürdigi und vorallem sinnlosi kommentär weg...! (falls jetzt wieder nöd druus chunsh: ich mein diin erschte kommentar zu dem topic)

UND NAMOL...: MIR SIND MIT DERE DISKUSSION SCHO LANG :sot: ...!!! ASO SCHRIIB WAS WO DEZUE PASST UND SUSCH LOOHS DOCH EIFACH BLIIBE... :sdummesposting: