@first Alpha
weisch du wiani fahr??? ha nid nur dfründin wo fahrt, sonder au dä vater, min zuakünftige schwoger und dschwöster & besti kollegin.... unfäll hani au scho gnuag "live" gseh und fahre jetzt dänn siit zeh johr töff. und ha au mis lehrgeld zahlt und situatione gha, wo nid aso rosig gsi sind. aber ob so artikel würkli dia meiste lüt abschrecket? wagi zu bezwifle, uf dä zigipäckli stoht jo au druf und hät sogar föteli druf und glich wird graucht. und am strosserand stöhnt ja au überal so täffeli wod töfffahrer druf hiwiiset geschwindigkeit azpasse, machet aber dia wenigste. naja, und en unfall wo ufnere schnellstross uf gradi strecki passiert, find ich jetzt nid würkli lehrrich. und dia wo eh wia halbwansinige fahret, dia fahret au nochdem da gseh händ (live) genau glich wiiter (mini erfahrig i dä bergä).
wia gseit, i nimm dia bricht zur kenntniss, aber meh au nid. i wünsch niemert so öpis zerlebe, öpern uf dia art zverlühre, hani au nia behauptet! mich aber als chrank betitle (obwohl er warschinli no nia en töfffahre ohni kopf oder bei live gseh hät...), nur wil i säge, dass unfäll vo lüt woni nid kenn nid würkli berühret....
naja, jedem das seine, aber hät villicht au mitm alter ztua, aber lo mi sicher nid als chrank bezeichne, nur wil i en anderi meinig zu so sachene han, und er dä moralapostel spielt und dänn sini signatur aluage!
und nomol, es isch immer schad, wenn öpert unverschuldet stirbt!!!! wenns aber nur dä "spinner" verwütsch, dänn nenni da "natürliche auslese"!!!!
Du lug eigentli ischs mer wurscht wie du fahrsch, interessiert mi ned. Aber als ''chrank'' han di niene bezeichnet. Ich wär no froh wenn richtig würsch durelese, denn würsch au verstah was ich und die andere meined. Ich weiss das ich mängisch missverstande wirde, aber das vorherige sött glaub klar gnueg si. I han mittlerwil 160 000 Töff/Quad-kilometer hinder mir plus 60 000 mit em Auto und das innerhalb 7 Jahr, i han also scho die eint oder anderi Erfahrig gmacht. Ich finde für das es paar Jahr älter bisch, hesch e zimlich naivi Istellig zum Lebe/Realität. Du erinnerisch mich irgendwie a mich selber woni no 18i gsi bin. Da hani genau s gliiche Züüg gschwaflet.
Es gat ned drumm, zum d Lüüt verschrecke oder ihne s Hobby ''vermiese'' wie du gseit hesch. Ursprünglich isches nume um en Unfallbricht us de Medie gange. Wenns di also stört, muesches ja ned läse und das ganze Theater jetzt wär keis Thema. Rauche isch nachli was anders als s Töfffahre. Wer raucht oder Droge inetätscht schaded bewusst (vorsätzlich) sinere Gsundheit, das weiss jede. Jedoch Ich han bim Töffle ned d Absicht minere Gsundheit z schade oder mich is Grab befördere. I bin mer sicher du au ned. Han übrigens scho einiges a Unfäll erlebt, bin mal i de Füürwehr gsi. Und bim Kilometerfresse hani au scho einiges gseh woni da ungern erwähne. Das isch en abtrennte Grind grad no s heiligste. Vercholeti Chinde oder Erwachsni nacheme Autobrand schrecked eim vil meh ab als alles andere. Innereie wo uf de Strass verteilt sind und de Gstank. Denn vil Spass. Denn interessierts di denn nümm öbs Opfer kennt hesch.
Wie dem auch sei. Mer chan au zügig fahre ohni das mer de Chopf riskiert, vorusgsetzt mer het no eine