töffli macht schlapp

• Gell sie isch scho huere lang weg???

also ich wär a ihrer stell scho laaaang hilf go holle :face_with_tongue:

• naja erstens mal ist ein ciao sowieso ned viel wert (meine das nicht persönlich )

aber die dinger kenn ich noch aus meiner töfflizeit da haben wir denen immer nen silikonspray an den riemen geschmiert am bahnhof chchchch ....

naja abgesehen davon jedem seins.....das was du beschrieben hast lässt auf vergaser schliessen oder zündung einstellen .sind die zwei simpelsten sachen aber bevor du da weiss goht was auseinandernimmst (obwohl ned viel dran ist :smiling_face: ) bringst es am besten zu nem mech weil wie schon gesagt wurde ferndiagnosen sind oft sehr schwer zu geben und am schnellsten gehts definitiv beim mech .
    wenn ers nich hinkriegt kauf dir nen puch :smiling_face:

gruss heli

• HAHAHA:DLüt:D Es git Mönsche wo no öbis anders z tüe hei als am PC z Hocke:D

Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

• Ou da fragsch de falsch :face_with_tongue: Aber hans mal ghört :grinning_squinting_face: Ne im ernst. Probiere ou chli vom PC wegzcho. Die letsche 3 Täg nüme online gsi :thumbup: Dänn hani churz welle ga Mails checke und du häsch mi scho wider igwicklet :face_with_tongue:

Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

• [quote='PuntoRacer24',

Chunt dir das bekannt vor...

Das Böse, dass dich in Versuchung bringt??? :diablo:

• Harharhar :diablo: Lueg Sara. Ha es neus Avatarbild für di :tongue:

Dateien

• so jungs, mis töffli lauft widr aber sooowas vo gschmiärt :hexe: , voll ufärstandä oooooschtrstyle odr! :thumbup:
    abr ja, mit dä beschriibig bini nöd wiit cho, v.a. will i nöd gwüsst han weläs ez dä vergasär isch :suchend: und so und dänn häts fü sonän minimotor doch aaständig vil schrübäli det inä :face_with_open_mouth: . hüt hät mr dänn än koleg :freunde: zeigt, wi mä das ruckzuck usänand nimmt und butzt, dchärzä hämmer au aagluägäd und ndraht an joke anätaa und ez chan i voll ladylike nu so schüch trämpälä und scho surrt r ah. yess, tag grettät :sekt: :king:
    merci für all diä ateilnahm, isch ja härzig gsi, aber v.a. merci fü dhilf.
    und manolo, wo häsch das härzige popkornsmilie här? hät mi grad butzt woni das gseh han :smiling_face_with_heart_eyes:
    bis dänn
    :ninja:

• Hey freut mich, dass dis Töffli wieder wie e eis lauft!

Da :popcorn: gits do im Forum.

Da :zocken: find i au suuupercool :muaha:

• ich weiss bin scho z'spoht, aber i muesses gliich no loos werde...: "Ciao chaufe, hei laufe"... :rtfm: hahaha :hust:
    i bi glaub mit mine Puch's guet gfahre... :grinning_squinting_face:

nei, hesch sicher s'richtige gmacht idem d'Kollege froogsh, i wür dir au in Zuekunft ahrohte nöd mit em Töffli zum Mech goh... :winking_face:
    die Meche sind eidütig viel z'tüür, und sonen Chlapf cha dir eigentlich jede flicke wo mol chli Töffli gschrubet het :winking_face:

:face_with_tongue: .::!~ÜBERHOLEN Sie mich ruhig, JAGEN macht auch SPASS~!::. :face_with_tongue: