do pissts grad meister ha gad de hobel gholt vom mech..do tuets wie sau und himmel isch schwarz...kei chance ich hasse ÖV wenn eine grad i die richtig gfahre wär und mich mitgnoh het ok aber ÖV isch kacke und tür no dezue...
gruss heli
do pissts grad meister ha gad de hobel gholt vom mech..do tuets wie sau und himmel isch schwarz...kei chance ich hasse ÖV wenn eine grad i die richtig gfahre wär und mich mitgnoh het ok aber ÖV isch kacke und tür no dezue...
gruss heli
mega schaaaaad chum eine soell dr monschter abhole
Schaaade das du nit kunsch....bi eus Isches echt schön!
leider kei auto nur töff....und zug scheiss verbindige fahr knapp 2 stunde darum ....aber jo echt schad
grus heli
so, ich bi da!
Isch no neber dete? Fahre gad vo bern noch st. Galle und wör allefalls no ineluege, taxi mache für de eint oder ander wo i die glich Richtig mues
Gruess
Hehe, öppe 00:10 semmer dört abzottlet ond denn het glaubs niemert is Forum gluegt, aber danke fürs Agebot .
Mittlerwiel sött alli guet dehei acho si, hoffi doch :whistling:
d sara ich und dr Cedi sind guet hei cho
Ja haHa mir isch woder de fuchs über de weg glofe...oder isch da doch e Katz gsi oder hund...? Ach scheiss Vodka.....nur Wege dir Server :tounge:
Ja haHa mir isch woder de fuchs über de weg glofe...oder isch da doch e Katz gsi oder hund...? Ach scheiss Vodka.....nur Wege dir Server :tounge:
naja gschlueckt hesch immer no selber
Hend dir Party oder was
@Monster: Goht mir ou so mit de öv :thumbdown:
Hahahahahah vo Wege schlucke......lustigi Szene gsi mit de Zunge.....
@ punto...Jaaa hetsch halt au söle cho....