MIVV GP auf 04er ZX-10R

  • Selfmade oder kauft? Respektive orignal MIVV Teil oder Eigenkonstruktion?


    Wie hesch die Dinger wieder befestigt? Hesch gnietet oder es Gwind gschnitta?


    Gruzz

  • bi mivv bstellt han gseit wöll eifach de fettiste :smiling_face: alti use neui ine und niete dri fertig :smiling_face:



    gruss heli

  • Oke, ha gar nid gwüsst dases verschiedeni Db Killer git... :grinning_squinting_face: Do erfahrt mer jo sache, oder sind die offiziell im Agebot?


    Aber das lohni besser blibe, bi sus scho en Polizeimagnet... Die grüeni Farb wirkt so richtig azüchend, und wenn mer mi denn scho mol aghalte het, cha mer jo au grad no alles uf sini Richitigkeit überprüefe.... :thumbdown:


    Gruzz

  • jo bim kolleg bi de r1 isch de gross db killer scho original dine gsi i ha denn eifach döt aglüte und gseit ...i will au so eine :smiling_face: well die passend jo uf alli miv gp egal weles model


    also söts eigentlich legal si



    gruss heli

  • Dr Killer isch sicher Original, aber din Puff Puff evtl num... Dr Pozilei isches Egal wer wie was wo, wenn s Grüsch gemessa wird, isch entscheidend was ufem Display vom Messgrät stoht... :winking_face:
    Und do sus scho gnueg Agriffsflächi bieta, loh i das besser bliba, will Puff Puff Buessa sind die schmerzhaftischte, vom Charre stohloh mol ganz abgseh... :winking_face:
    Do bini mittlerwila chli vorsichtig worda.... :winking_face:


    Gruzz

  • Nochdem i die Wucha Feria ka han und i bi dera Glegaheit grad mol die erschta 2'500Km vo dera Saison abgspuelt han es erschts Fazit:


    Sound: Dr Sound vom MIVV het sich vonera Flüstertüta zumena Brüllrohr gänderet.... I het gseit dr Topf isch igfahra! Ha jetzt sit geschter wieder Ohropax drinn wenn i fahra... :frowning_face:
    I han eigentlich ghofft das er chli hinterem O-Puff zruggblibt was Sound agoht, aber so wies usgseht bini jetzt jensits vor Legalitätsgrenza :wacko: Und das mit O-Killer...


    Leistig: Bis 9'000 Rpm hani kei Leistigsverlust bemerkt, oberhalb vo 9'000 Rpm jedoch schnüert er (subjektiv) merklich zue.... :thumbdown: Und zwüschetdrin, so bi 6'000-7'500 Rpm heter es gewaltigs Loch... 8o


    Fazit: I werd mir für die hütig Tour wieder dr O-Puff montiera und mol en direkta Verglich macha.... Sött er würklich soviel Leistigsverlust ha wie i mein, denn flügt das MIVV Dingens recht schnell wieder...


    Gruzz

  • herrlich :smiling_face_with_sunglasses: , ich will das ding mol ghöre! villicht meinsch du au nu daser viel zlut isch will kein direkte verglich hesch ? bisch morn au am treffpunkt 11Uhr stoss?
    bevor de mivv denn verbannsch gisch mo bscheid :grinning_squinting_face:

  • Naja... Bin halt nid so dr "LAUT=GEIL"-Fraktion Fan.... :smiling_face_with_sunglasses:


    I bin jetzt hüt nomol e Tour mitem O-Puff gfahra... Isch um Länge geiler... Im Schiebebetrieb brabbelts und knallts.... :thumbsup: Das macht dr MIVV nid... :thumbdown:
    Dr MIVV empfind i eifach viel Lüter und er het en hellera Ton wie dr O-Puff... Min O-Puff isch so richtig dumpf und het en bassigera Ton, gfallt mer viel besser...


    Lutstärchi und Optik isch eba doch nid alles :face_with_tongue: Mol luega evtl verkick i das Dinges wieder, bi mer no nid so sicher....


    MutzMutz: nei, sorry chume nid ufd Schwägalp, wär en verschwendeta Tag für mi... Bi dem Wetter nur 160Km fahre... :huh: Aber evtl ein andermal, so unter dr Wucha Firobettour.... :winking_face:


    Gruzz

  • guet wenn de O-Topf scho 50Tkm druff het tönter villicht chli andersch :face_with_tongue:


    bi so wetter bini eigentli au nie ide (ost)schwiz unterwegs, i bi vor ca 2 wuche richtig italie, am morge am 9 los und in chur scho fast verfrore, obwohls wolkelos gsi isch & en tag wies morn söt werde... ufem julier hani denn müse kehre.. zu kalt ...
    meinsch isch etz scho besser oder bisch nöd so temperaturempfindlich :smiling_face_with_sunglasses:


    uf jedefall viel spass

  • i wett dir etz nid znoch trette also verstand das nid falsch..


    aber MIVV sind top töpf mit geilem sound und aud leistig passt.aber me cha nid e sportflöte anebastle und denke etz passts ..sondern ab zum mech a de prüefstand und alls istelle loh und apasse unfd töpf han ich au müese mahce het mir aber de importeur sogar gseit.also ich cha jedem empfehle MIVV töpf zkaufe


    was de db killer abelangt i het no 2 passendi die chlinere wo ich usegnoh han bi mir fals es willsch chasch es günstig ha...



    gruss heli

  • Also mina bolleret doch scho recht, vorallem ischer richtig bassig/dumpf und im Schiebebetrieb knallts, und die eint oder ander Fehlzühnig ligt au drin... I han gern meh Effekt wie Lärm... :grinning_squinting_face:


    Hehe, i bi scho die ganz Wucha im Engadin, Südtirol und am Arlberg unterwegs.... Im Leder verstoht sich :winking_face:


    In St. Moritz, respektive ufem Julier isches immer am chältischte, döt hani au gfrora, aber das sind jo nur 20-25min... :winking_face:
    Im Südtirol hani denn gschwitzt... :face_with_tongue: Und dr Ofapass isch sehr guet uszhalte, mer chan sogar scho richtig Schräglag fahre, also i brenna ufem Ofapass scho wie wenns Hochsummer wär und ha no kei Grip-Problem ka... Wie gseit bin sit Afang Saison scho 7-mol drüber.... :thumbsup: :smiling_face_with_sunglasses:
    I bin allerdings erscht geg di 10:00/10:30 gstartet, also am 11:00 z Chur. Früehner bringt nix, het no zwenig offa für usdehnteri Toura und sus nur mit Übernachtig....


    Gruzz