Wie putzt ihr euer Motorrad?

  • Au läck mer, die schwarzhörig hende links xeht jo huere kaputt us...

  • Au läck mer, die schwarzhörig hende links xeht jo huere kaputt us...


    Wenn scho de ganz Tag am Putze bisch gseht mer hald so uss. :grinning_squinting_face:


    Ich putz mine öpe all 2 Mönet und denn au nur mit Wasser chli Shampo und denn chli abtröchne.
    Chette tuen ich bi jedere 2. Tankfüllig das isch bi ca. 800km schmiere.

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • d chetti wird bi mier flissig gschmiret und wens nötig isch sprüzine mitem hochdruckreiniger widr eisch suuber..

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

  • d chetti wird bi mier flissig gschmiret und wens nötig isch sprüzine mitem hochdruckreiniger widr eisch suuber..


    meinsch chunt da guät? :upside_down_face: s'wasser dringt so i alli ritzä und lager iä so rostets eher :pflaster:


    Aso i ha miis züüg vom Jumbo und coop Bau und Hobby. Isch so ziehmlich alles chemisch :verwirrt: :


    - Castrol Chain Cleaner
    - Castrol Cain Spray (gha bin jetzt dä vo "MOBIL Fully Synthetic Motorcycle Chain Lube" ab testä)
    - Castrol Metal Parts Cleaner
    - Castrol Bike Polish (-> isch echt supper!)
    - WD 40 natürli au no :grinning_face_with_smiling_eyes:
    und denn no so für chlini rostigi Sachä won i entdeckä "PRESTO STOP Rostumwandler (Epoxy)" -> tröchnet mega schnell und isch au mega guät!


    I tuä noch noch notwendigkeit putzä, vorallem d'Felgä und Umgebung und d'verschalig vornä (xet gruusig uus mit all dänä Insektä-Kadaver^^) und falls i im Rägä gfachrä bin verplflichti mi schnell go grob absprützä, d'chettlä z'reinigä(wenn dräck dra hängt) und wieder iifettä und alli beweglichä teil mit WD 40 iiölä

  • suzuki roschtet eh nid und wenn, den nur wägä salz

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

    Einmal editiert, zuletzt von haesl ()