Mini Ränne...

• Nei bin no niä Pocketbike gfahrä, wär aber siche funny mol mit denä uf dä Kartbahn umäröstä. :grinning_squinting_face:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• pocketbike wetti au mol fahre. esch worschindlech no rächt lostig.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• en schuelkamerad vo mer esch in spanie une gsi met denne guge rössle! es seg anschiened hammer geil zum fahre aber gar ned so eifach! hed sech denn eis welle chaufe aber er esch glaub weder devo abcho wellt ide schwyz inen club muesch dasd chasch guge fahre!

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Jo Pocketbike wär schomol no geil und bi Ricardo findsch au no rächt billigi, aber ich weiss äbä au nöd wo das ich do söll go fätzä...
    Zum zweitä ihtrag, das wär glaub öppä dä einzig töff wo mich nöd nur d'PS würäd interessiärä...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• aso do be üs z alpbach hed en flogplatz. ond dei vom flogplatz send eigentelch no rächt kooperativ. do chönt mer secher einisch en piste oder au en halbi ha für ne halbe tag. d polizei macht jo schliesslech ehri fahrtraining au dete.

aber geiler wärs halt scho mol ofemene rondkors.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Peak
    aso do be üs z alpbach hed en flogplatz. ond dei vom flogplatz send eigentelch no rächt kooperativ. do chönt mer secher einisch en piste oder au en halbi ha für ne halbe tag. d polizei macht jo schliesslech ehri fahrtraining au dete.

aber geiler wärs halt scho mol ofemene rondkors.

also mini eltere flüged jo au und im birrfäld esches so das amle am sunntig morge amel so modällfreaks und so uf piste chönnd, do chönntsch wahrschindli au met em "Bikemodäll" cho

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...