• ja guet aber vu kittie hätts de no vil vil geileri pics gha......

  • Tja mini richtig goht moment eher richtig HC ich losä zwor scho huärrä vill Metal usw. aber im moment, bin ich zimlich uf Arch Enemy, Killswitch, Mnemic und Co.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Da gib ich doch au mal no min Sänf däzuä.
    So wi ich das gsehnä simer eus relativ einig was Musig ah gat :smiling_face:


    Ich losä momentan rächt Metal und folk
    Sonata Arctica
    Finntrol :mosh:
    Nightwish
    Amon Amarth
    Subway to Sally
    Inextremo, echt fridlich
    Schandmaul
    Schelmisch
    natürlich Rammstein
    und alti Sachä vo Oomph!


    Wasi ä mag sind Film und Musical Musig
    (Fantom der Oper, Tanz der Vampiere,...)



    Oder hät gad öper öpis guäts zempfelä???

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Also went Film musik geilsch findsch, muäsch dir eigentlich nur ä Cd chaufä, wo alläs Sound vom Hans Zimmer druf isch, oder luägsch mol im Netz. Dä Hans Zimmer hät praktisch alli sensationelle liäder gschribä i dä letschtä paar Johr was d'Filmmusik ahbelangt.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Also went Film musik geilsch findsch, muäsch dir eigentlich nur ä Cd chaufä, wo alläs Sound vom Hans Zimmer druf isch, oder luägsch mol im Netz. Dä Hans Zimmer hät praktisch alli sensationelle liäder gschribä i dä letschtä paar Johr was d'Filmmusik ahbelangt.


    Film Musig eidütig: Enya ! ! *thumb*

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Oh ja, dä Hans Zimmer isch echt hammer!!!
    Ich liäb Gladiator, Lion King, oder au sini Produktion mitem Brayn Adams (Spirit)!!!


    Enya isch au ned schlächt, aber eher so tchill out Musig für am Sunntig morgä im Näscht...

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Hans Zimmer isch aifach hammer, Herr der Ringe etc
    Und d'Enya isch au super.

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Also ich spiele hier mal Totengräber und exhumiere diesen Beitrag.


    Ich höre vieles


    Kiss
    AC/DC
    Judas Priest
    Sodom
    Black sabbath
    The Sisters of Mercy
    Shakra
    Skeletal Family
    Xandria

    Das ist alles original :smiling_face_with_halo:

  • Dubstep (eher ruhig, melodic, chillstep modestep etc) , glitch, nu metal (linkin park etc.), instrumental core,electro und viles me

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • energy basel :thumbsup:


    de bescht sender wo je hets gits man.... :grinning_squinting_face:


    Vorallem wenn mr druf stoht, stündlich 3 mol de gliich song z'ghöre... :whistling:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Ich finde Dubstep so mega toll. Da werden auch so alle mögliche Musirkrichtungen miteinander vermischt und so Sachen mit denen man sonst vielleicht nicht so in Berührung kommt.

    Wer zuerst kommt malt zuerst, wer danach kommt malt drüber.

  • Ach da fällt mir zum Beispiel ein Lindsay Stirling. Die habe ich mir ja sonst nie angehört, weil so geigenmusik eigentlich eher weniger mag, aber da finde ich das echt cool ... :smiling_face:

    Wer zuerst kommt malt zuerst, wer danach kommt malt drüber.