• Isch no schwirig
    Kännt öpper Pink floyd , Deep Purple ???*gg*
    soo alte guete rock losi no gärn
    aber au enomine , apokayptica nightwish , metallica

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    uiii, pink floyd, no d lieder vode aafäng, mitem syd barret..


    nei die *jüngere * the dark side of the moon und so

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Original von monky
    Kännt öpper Pink floyd , Deep Purple ???*gg*
    aber au enomine , apokayptica nightwish , metallica


    Jo logisch hani mega lang gloset so sound..das isch hammer..
    oder Black sabbath findi au voll geil und Led Zeppelin hät au style..usw. Alte Rock isch voll gstylet...
    Apokalyptica??Sind das nöd die mit erne Jellos??oder wemmers schribt :winking_face:
    Wenn jo findi au geil..halt vorallem wennt denksch das dä ganzi sound nur mit jellos gmacht worde isch..

    The World is yours...

  • also guet de trumphi mal mit de ganz legendäre uf..... kennet dir CCR ??? mini mam het sone cd, die gö ab wie 7 :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    also guet de trumphi mal mit de ganz legendäre uf..... kennet dir CCR ??? mini mam het sone cd, die gö ab wie 7 :grinning_squinting_face:


    :grinning_squinting_face: Cruidence Clearwater Revival oder wieme das schriibt... :grinning_squinting_face: die sin au no guet, hani aber scho lang nüm ghört :smiling_face:

    Gib dem Schnabeltier die Sporen...

  • *CCR*känni au no !! isch no musig vom bessere jahrgang ! :] isch no heisse sound magmer immer wider lose :grinning_squinting_face:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • [


    Jo logisch hani mega lang gloset so sound..das isch hammer..
    oder Black sabbath findi au voll geil und Led Zeppelin hät au style..usw. Alte Rock isch voll gstylet...
    Apokalyptica??Sind das nöd die mit erne Jellos??oder wemmers schribt :winking_face:
    Wenn jo findi au geil..halt vorallem wennt denksch das dä ganzi sound nur mit jellos gmacht worde isch..

    [/QUOTE]


    juup celli sind vorallem debii und eifach susch e ganzi synphonie

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • jo was söll ich sege, das was mer gfallt :face_with_rolling_eyes:


    nei ich los recht viel R&B


    ich empfehl jedem die neu platte vom r.kelly "u saved me"+"happy people" er het en ganz neue stil. s'koole isch du chaufsch so es 2cd set. uf "happy people" sind nur glücklichi liäder und uf "u saved me" romantischi und trurigi.


    denn los ich no hip-hop, aber nid das wo i de charts lauft, sondern meh old school.


    zu dem los ich gern filmmusik my favorit isch Herr der Ringe, Star Wars und Fluch der Karibik.


    und und und.....

  • YES. Do heds jo vel me rocker als ech dänkt ha. ond nor zom säge: rocker müend jo ned onbedengt chopper fahre :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Chli, alläs.
    Hauptsächlich Rock.
    Metallica sounds good, und Rammstein losi au gern.
    Trance und Hip Hop.
    Filmmusik.............
    Chan nöd alles ufzehlä.
    Klassisch äs bitz...........
    R&B
    Stimmundsmusik...........
    Je noch stimmig halt :grinning_squinting_face:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • Also, ehm, ich als Querschleger lose hat Querbet, d.h. vu Death Metal bis und mit Jazz alles was ned im "mainstream" schwömt :grinning_squinting_face:


    Isac Heas (de Nachname weisi nüme wie schribe) Funk
    Supergrass Brit-Pop
    Mano Negra ???
    John Lee Hoocker Elektro Blues
    Brain Stetzter => Peak
    the Monkees siehe Beatels
    Bad Manners Ska
    Judas Priest Rock
    Sempeltura Metal
    Children of Bodom Death Metal (scheis Idee vorere Töfftour!)
    usw.

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.