Batterieüberwinterung

• Zitat

Original von Milhouse
    hmm hesch doch gschribe wöusch de sones grätli choufe für nächst winter, was isch de denn angers :winking_face:

es macht dassech d bateri nid säubr duet entlade, wie wennse würsch lo stoh..

es bhautet d spannig glich wo uf dr baterii isch

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten 

• Zitat

Original von Milhouse
    ...
    Chunsch nache wasi dr wet säge :face_with_rolling_eyes:

Öhm, 'eimol isch immer s'erschtmol' oder so? :grinning_squinting_face:

OK, im Jänner griegi es neus Schnabeltierli, mol luege öb e Schtegger montiert isch denn chönnten diräkt ischtegge... sunscht lonis wyterhin loh blybe und due im Notfall vom Auto überbrügge, oder chame das bi de Igschprützte nüm? Friener hanis no öbbe die gmacht, + an d'Batterie und - an Rahme will me meischtens nit so guet an d'Batterie cho isch...

Gib dem Schnabeltier die Sporen...

• Zitat

Original von Milhouse
    I ha no nie es Halstuech annegha u hami glich no nie bim Töff fahre ercheutet.

hmm, het nid einisch eine nid chöne cho longboarde, und nid chöne go töff fahre wüur verchöutet isch gsi wüur kes haustuech het ane gha :winking_face::]:grinning_squinting_face:

nei easy, du hesch haut e bmw bonzaï..

• Zitat

Original von $nail

es macht dassech d bateri nid säubr duet entlade, wie wennse würsch lo stoh..

es bhautet d spannig glich wo uf dr baterii isch

Das mache aber nume schlechti Grätli, die guete düese entlade und wider lade...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• nei, die schlächte grätli düese lade, lade, lade..

d grätli wo d spannig glich bhaute, si äxtra für das gmacht..

• Jo guet das si die no schlechtere :grinning_squinting_face:

Aber die wo d Ladespannig bhaute si nid so guet geeignet für Blei-Akkus...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Vilech gits jo eifach Lüt wo jederzit wei e Akku ha wo volli Ladig het? Grundsätzlech chame Bleiakkus scho duurlade, aber i Zykle duet ne glich besser...

• chame das übrhoupt mit lade vergliche, zum d spannig konstant haute bruchsch jo nid söfu pfuus wie wennse wotsch lade?!

• Jo da duesch mit ganz churze Strompulse schaffe. Oder ebe ganz tiefi Ström. Brucht scho weniger Pfuus!