motor aus

  • mer chas chum glaube. etz ben ech grad mol 200km met mim nöie töff gfahre ond de so öpis :angry_face:
    ech fahre grad so ennerorts met 50 em 4te gang ond do schaltet mer de motor eifach ab. ha 190km of em tacho gha ond ha dänkt, es chönt sii, dass ech kei most me han. also guet. töff knapp 1km a die nöchst tankstell schiebe ond voll tanke. lärlauf ine, kopplig zie ond alasser dröcke. aber siehe da!! Es god genau nüd. das heisst, d zöndspuele schaffed zwar, aber de mocke sprengt ned a.
    ech ha de miniere versecherig a glüte ond die hend es pannefahrzüg gscheckt. als töff verlade ond zom mech brocht. etz mues ech morn morge de grad mol em mech a lüte ond em die ganz sach prechte.

    hed eine en ahnig wo do s problem chönt legge? de vom pannedienst hed gmeint es töni, als ob kompression ned do wär.

    hmm. ech hoffe mol, dass es nüd tragisches esch. 200km gfahre ond scho die erste problem. hoffentlech esch das ned de afang vom ändi.

    also, falls iergend eine en idee hed was met mim töff chönt los si, söll ers doch bitte säge. ond wenner meh infos bruched, froged was er wend wösse. ech versueche de au uskonft z gä.

    danke vel mol

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Scheisse, isch scho hart grad bim neuä Töff. :frowning_face:
    Chum halt i so techniksachä nöd drus, sorry.

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • jo easy. ech neme das ganze jetzt mol vore ab. ech lüte morn mol mim mech a, er söll kontakt met em verchöifer mech vom töff uf nä ond das met em kläre. nach knapp 200km daf so öpis eifach ned si. vorallem esch be 20'000km service gmacht worde ond jetzt hed er 20380 oder öpis so. ech wott eifach kei gäld e d fenger nä. mol luege was sech do mache lod. do god secher öpis.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • kei kompression da währi ja üüüüübel!!! 8o8o8o

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von V|RuS
    kei kompression da währi ja üüüüübel!!! 8o8o8o

    Isch dasnöglich ohni knack, rupfe und Ölverluscht? Da müst ja gröber was dure sii das das gaht?!

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • naaaajaaaaaa so eifach vo ez uf ez nid *gg* brucht es wiili bis d'ventil verbrenned, de cholbe es loch het oder so und vorallem ischs den nid uf allne chübel, also meistens nur bi eim... hesch aber zündig igschalte bim alassere? :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Filich isches ja au sowas wie der Ständer- oder Killschalter wo de geischt ufgä hät.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von V|RuS
    hesch aber zündig igschalte bim alassere? :grinning_squinting_face:


    scho chli hä! aber easy. ech lüte morn morge we gseid mol em mech a.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • alles was mier in sinnchunt, hätti dich vu dinere lady gschmisse.

    Wenns en alte Töff wäri würdi säge, es Kabel hetti sich glösst.

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Peak: wien ich dier i de pm gschribe han und de mutsch im t5net gseit het: wahrschinlich isch es de massesammelstecker. isch es leidigs thema. aber wenns de stecker isch: es git vo triumph neui massesammelstecker. lah der uf jede fall de verbaue, wenn das s problem gsi isch. aber watch it, triumph ersatzteilprise sind gsalze... isch halt, wenn mer öppis fahrt, wo ned grad a jedem egge staht... :grinning_squinting_face: aber sones sammelsteckerli cha ned alli wält choschte. da bisch einiges ärmer drah, wenn d finke muesch wächsle :frowning_face:

    (edit)
    wenn fit bisch mit em lötcholbe, chasch das au sälber mache. de sitz abschrube, de sammelstecker isch hinder de batterie. det hets zwei stecker, eine mit enere gummichappe und eine ohni. de mit gummichappe isch de diagnosestecker, finger weg. de ander isch de berühmt massesammelstecker. eifach das komische schumstoffzügs abrupfe und d chappe vom stecker entferne. isch iklipst und gaht zimli sträng zum uftue. isch en öppe 20polige stecker wo alli massekabel zämechömed und intern brückt sind. meischtens isch de wissi stecker bi eim pin verschmort. übeltäter abzwacke und anes anders massekabel anelöte. schrumpfschluch drüber und guet isch.
    (/edit)

    triplegruess

    burning angel wings to dust

  • speedtriple.ch
    ech ha das vom mutsch gläse. werde das höt no be mim mech go kontrolliere. falls wes werkli nor das esch, de chamer de mech jo sone stecker schecke ond ech wächsle de sälber. sött jo ned e so ne grossi sach si.
    ech hoffe, dass es ned me esch.
    gsalzni priise nemi eigentlech no gärn e chauf, wenni ned grad es massebike ha :winking_face:

    übrigens hani no met em hostettler en wolhuse telefoniert. ond die wärded morn de töff sehr wohrschindlech be mim mech go abhole ond wenns guet chond, chane de morn obe scho weder hole. hanem au gseid, dass ech noch ca. 250 gfahrne km ned lost ha scho reparature z zahle. er hed gmein, dass mer do secher öpis mache cha. könnsch du de hostettler en wolhuse? falls ja, hesch guets ghört öber en?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Peak: nei de hostettler känn i ned. aber d bixe, isch min mech und alles dete mini kollege. das hilft amigs :grinning_squinting_face: tönt aber guet, was er dier det abote het. ussert er verlangt was fürs abhole und so... würd i zersch mal nafrage...

    burning angel wings to dust

  • de hostettler werd mer höt nomitag mol a lüte. ech frog ne de scho. was esch eigentlech s problem met de original tankkoplig? em t5 forum esch no das als problem gnannt worde.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: