• jo es gibt viele brusher schau einfachd as du ned entäuscht wirst weil wirklich gute gibts ned wie sand am meer

gruss

• [SIZE=2]ich bin sowas von zufrieden damit und die ganzen sachen die ich gelesen habe wie das visier würde beschlagen oder undbequem alles blödsinn[/SIZE]

der bequemste helm den ich jemals hatte passt wie aufgeklebt leicht wie eine feder mit 1100g und der brush ist auch hammer :smiling_face:
    [Blockierte Grafik: http://250kb.de/u/101014/j/ea241IBFuS7n.jpg]

• helm gseht super us!seinzige esch...du hesch ja totechöpf uf de jacke odr? Also ich hätt au so öppis uf de helm gmacht...würd sicher beßer paße. Gruß

:smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

• gell de alien 2 isch de einzig wo zueglo isch i de schwiz vo de bandit helm? well de xxr isch jo nid zuegloh...

gruss

• Zitat

Original von monster1000
    gell de alien 2 isch de einzig wo zueglo isch i de schwiz vo de bandit helm? well de xxr isch jo nid zuegloh...

gruss

i dont care...

findi immer wieder geil Töff fahre sicher au ab und an z schnell aber sech sorge mache wegeme Helm wo kei Schwanz interessiert :winking_face:

• es interessiert spötestens denn eine wenns knallt und im spitol landesch.min helm hends bim unfall mitgnoh..wenn er nid ece norm isch hesch verschisse wens ums zahle goht..darum interessiert mich das sehr wohl
    aber mues jede selber wüsse

gruss

• Weme mol vum Geld abgseht - en gsunde Chopf bezüchigswiis z'Läbä isch unbezahlbar. Also ich investiere liäber in en gschiide prüefte Helm; für irgendswas gits jo schliesslich diä Norme... :winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von Young Speedy (16. Oktober 2010 23:10)

• komisch isch halt nur bi all denne gschichtli immer vo wege Helm mitgno und bla bla bla das Bim Vater sim Unfall dr Helm kei Schwanz interessiert het und bi mim Unfall au nöd..

aber ebe tönt halt besser wenn me öppis chan verzelle :winking_face:

Verstahs halt au nid wie me de chan en Helm choufe wo evtl. halt den nid prueft isch und me den im Forum seit ja nei ig finds scho wichtig daser prueft isch.

söt me das dem fall wenn eim das so wichtig isch nid vorher checke?

egal wirde vermuetlich langsam z alt bzw. d "Töfffahrer" z weich...

• weiss echt nöd wo dis proble liet aber ha scho paar biträg glese vo dir.kein blasse wo din fruscht liet aber min helm isch ece prüeft und zuegloh darum han en au mache loh.warum das du al so gschid tue muesch und als nidermache muesch verstohn i eifach nid.

muesch etzt nid ganz usflippe finds eifach schad für so e forum das es so lüt git wo eifach nid chönd normal tue und jedem sini meinig oder handlige lönd ohni irgenwelchi besserwissekommentar.

und do dezue seg ich etzt nix me das isch mir scho lang uf de zunge gläge

gruss

• Zitat

Original von monster1000
    weiss echt nöd wo dis proble liet aber ha scho paar biträg glese vo dir.kein blasse wo din fruscht liet aber min helm isch ece prüeft und zuegloh darum han en au mache loh.warum das du al so gschid tue muesch und als nidermache muesch verstohn i eifach nid.

muesch etzt nid ganz usflippe finds eifach schad für so e forum das es so lüt git wo eifach nid chönd normal tue und jedem sini meinig oder handlige lönd ohni irgenwelchi besserwissekommentar.

und do dezue seg ich etzt nix me das isch mir scho lang uf de zunge gläge

gruss

De Server het ken Fruscht zum Ablah, de isch eifach en Arsch :face_with_tongue:

Ich nimmen jetzt mal chli in schutz, au wenn er das nöd brucht, ich kennen ja recht guet privat und er isch en glatte :winking_face: halt amigs no direkter als ich, aber en korrekte typ.

• Zitat

Original von Young Speedy
    Weme mol vum Geld abgseht - en gsunde Chopf bezüchigswiis z'Läbä isch unbezahlbar. Also ich investiere liäber in en gschiide prüefte Helm; für irgendswas gits jo schliesslich diä Norme... :winking_face:

Öb en Helm prüeft isch und öb er gschiid (sprich guet) isch, sind zwei ganz verschideni sache.

Die Norme sind nur Mindeschtasprüch, und die Asprüch sind sehr sehr tüüf. Sogar die Nussschalehelm wo i de Chopperszene in sind, erfülled die Norme, und es chan mer niemer säge, dass die Helm bsunders sicher sind. Umgekehrt mues en unprüefte Helm nöd unbedingt schlecht und unsicher sii.

S einzige Problem isch höchschtens d Buess wod überchunsch wägeme unprüefte Helm. Drum isch d Prüefig au für mich es absoluts Muss (bin halt ein brave Bürger wo sich as Gsetz haltet :engel: ) .

Ich mues aber au am SERVER chli rächt geh (au wenni das sehr ungern mache :face_with_tongue: ), i dem Thread wird mer au echli zvill Traritrara um das Thema gmacht. S chan ja jedem egal sii wer was für en Helm het oder nöd het.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur