schwein gehabt

  • tach jungs und mädels


    ich staune immer wieder wie geisteskrank manche sind.
    hab heute ne kleine tour gemacht von st.gallen über herisau nach degersheim über nassen und degersheim.


    da setzt ich gerade an anfangs kure in der 80 zohne da überholt mich einer in einem affen zahn und ich ahtte ja schon 80 drauf hals was erlaubt war.bin so erschrocken das es mich fast weggeschmiert hat.


    versteh sowas einfach nicht



    gruss monster

  • Schomol e Auto recht zügig überholt? oder underschätzt und denn recht nöch vorne wieder igschlauft? das chan vieli au voschrecke vorallem älteri dreihet denn fasch am rad.


    Aber gwüssi hend scho sgfühl sägi mengisch e Rennstrecki i bin au nöd immer besser. mengisch häsch halt dini Streckene wod luege wötsch wa dies Bike so chan. und denn überholsch halt aumol bits zügiger.

    Be faster!

  • über hole jo...aber nid inere kurfe de ander überhole uf de gegefahrbahn...

  • ich hatte weniger glück am sonntag.
    ein anderes motorrad hat mich seitlich an ner kreuzung erwischt. ich stand da und wollte auf ne lücke warten, er dachte er schafts und streift mit seinem motorrad an meiner linken seite durch, das schaltsystem weg und ich habe
    16 cm fleischwunde....
    drei wochen nix mehr mit fahren................ :frowning_face:

  • monster1000
    Es git immer so komischi fahrer wo sgfühl hend si münd zeige wie "cool" das sind ... dörfsch di nöd ufrege, immer mit so sache rechne, gohsch mol uf italie döt fahred d'italiener nur so :grinning_squinting_face:


    Tyrael
    Guteti besserig, glück gha das nüt "schlimmers" passiert isch !!

  • söli afange verzehle wani
    die wuche scho alles erlebt ha?


    bi zu zit gschäftlich sehr viel unterwegs


    z.b ufem Ricke überholt mi eine vor dä Kurve und isch no uf dä linke site i dä kurve wo nöd füre gsesch und no viel viel meh :wand:


    mfg Snuppi

  • Du seisch es SERVER


    Klar, wemmer überholt wird isch de ander immer en riese Arsch und Raser blahblahblah.


    Ich weiss ned werum ich die ganze Hirnis nie gsehn uf der Strass. Und luschtigerwiis sinds au immer öppe die gliiche wo so Storys verzelled :evil2:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Hallo miteinander


    Wir sind gestern abend aus dem Tööfurlaub im Südtirol zurück gekommen. Wir haben dort auch viele soche Aktionen (Kurven schneiden, in Kurven überholen usw.) erlebt. Auf dem Jaufenpass, konnten wir sogar noch zusehen, wie die Rennleitung und die Ambulanz einem von dieser sorte von der Wand kratzen konnten. Kurve geschnitten und von einem PW abgeschossen worden. Bravo muss ich da nur sagen ! :wand:

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Isch nur komisch das alli sich über die lüüt ufreget, aber wenn sich alli einig sind, wer beghoht den all die fehlverhalte?


    I glaub über jede vo eu, hät sich scho mol öpper ufgregt.


    I verhalt mi au nid immer ganz korrekt, aber i bin mer da wenigstens bewusst. (und nei, i han bis jetzt no nie e Buess übercho)

    Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

  • Dass mer eus alli ned emmer ganz a d Regle halte esch jo wohl logisch!


    Es goht do om die, wo vor enere Kurve ( wo mer ned omegseht ) öberhole. Ohni hellseherischi Fähigkeite, esch das ganz eifach läbensmüed.


    Schnäll fahre jo, öberhole esch au ok aber bitte debie s Hirn ned ganz usschalte.


    Schliesslech müend mer schlossändlech alli dra glaube!

  • genau so seh ichs auch.und ich habe nie gesagt das ich immer fehlerfrei fahre nur lebe ich sehr gerne :smiling_face:



    gruss