aotobahgnvignette befestigen ..aber wo?

• hallo jungs und mädels

ich würde gerne die autobahnvignete befestigen an meinem bike leider is der kleber echt was grausliges...wo habt ihr den draufgeklebt??

gruss monster

• Aso dVignette mues amne feste Teil (nöd unbedingt sichtbar) befestigt werde und binre Kontrolle eifach schnell zeiget werde chönne.

Be faster!

Einmal editiert, zuletzt von widow ()

• achso ok denn passt das.

wel bim auto hens mi mol usegnoh und gseit d vignette mües guet sichtbar aklebet si aber wenn das so isch passts jo.danke

gruss

• Gesetzestext

Be faster!

• Zitat

bei Anhängern und Motorrädern an einem nicht auswechselbaren , leicht zugänglichen Teil.

Da kann man streiten ob die Sitzbank nicht auswechselbar ist. Auch wenns einige Polizisten tollerieren, kanns ein anderer auch strenger sehen.

Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

• under dä Sitzbank heisst nöd uf dä Sitzbank und i denk mol jede wo da au nur eimol durelesst chan drus schlüsse, dasses wohl döt e flachs Stuck vom Rahme, wo nöd eifach so uswechselbar isch git.

Be faster!

• Jo den isch guet.
    Aber wieso sölls bim Auto guet sichtbar si. Und bim Töff nöd?
    Muesch au praktisch gseh, bin ner Kontrolle mues de Polizischt nur schnell auf Windschutzschiebe luege, bim töff muess de Fahrer erscht mol abstiege und d sitzbank lupfe.

Nid falsch verstoh, i würs au unter d sitzbank kläbe...

kmx

Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

• I han dä gsetzestext nöd gschriebe. Aber i stell mir vor das xmol meh autos kontrolliert werded vorallem afangs johr
    Denn stönds gern bide autobahnusfahrte und lueged was für farbe bide windschutzschiebe häsch. Isch eifach viel eifacher wenns jede am "gliche" ort isch und bim töff chasches nöd gnau definiere wels 1 so vieli verschiedeni formene git und 2 chunnt denn irgendeine vobi wosi dier abmacht. Huere guet.
    Aber wennt e lösig häsch wo machbar isch nur use dämit :winking_face:

Han au scho zunre normale zit besseri text gschriebe haha naja

Gruess

Be faster!

Einmal editiert, zuletzt von widow ()

• die gründe sind einfach.
    beim auto ist die plakette vor wind,wetter und blöden menschen geschützt.

die vigniette muss an einem nicht auswechselbaren ort befestigt werden der zur gänze sichtbar ist. unter der sitzbank am rahmen ist allso ziemlich die beste lösung.

• aso ech wör sie ned onder dSetzbank mache... wenn ech mol biz Gepäck ha esch das nämli öber dSetzbank, de muesch alles obenabe biiige nor will so en Trottel wot die Vignette gseh. Esch mer drom scho mol passiert. :böse:

Ech ha sie bi minere Monster äntwäder of de Röcksiiite vo de Nommerscheldhalterig oder of de Innesiite vo de Gable.