Überholen auf dem Velostreifen

  • Hallo zusammen


    Wir sind soeben von einer kleinen Tour (Ricken - Hulftegg - Rapperswil) zurück gekommen. Das man als Motorradfahrer den Velostreifen zu überholen benutzen darf weiss ich ja. Aber habt Ihr auch schon gesehen, dass ein Autofahrer absichtlich währed dem überholen aus der Kolonne ausschert und den Töff abschiesst ? Auf jeden Fall kann mein Kollege sein Bike jetzt schrotten.
    Also wünsche noch allseit eine Gute und unfallfreie Fahrt. Gruss Hausi

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Wie schnell häter denn vobi wölle fahre? Chans mir nöd so ganz vorstelle, dass imne Stau e Auto so schnell usschert dasd binre normale Gschwindigkeit mitem Töff nöd Bremse chasch. Und wenn mo Abbügt, denn macht mo de Velostreife ebe genau us dem Grund zue.


    Ihm häts aber nüt gmacht?

    Be faster!

  • äs isch bimänä Liächtsignal gsi und mir sin im Schrittempo verbiegfahrä. Ich ha nur no im Rüchspiegel gseh we dä Autofahrer dä Velostreifä hät wellä blockiärä und däbi min Kolleg abgschossä hät...
    Aber we Du seich, wänn ä abzwieger döt gsi wär oder öpis ähnichs, hettis no ehnder chänä nachvollziäh.
    Zum Glückt isch nur Materiellä schadä am Töff entstandä und kei verletzti !!!
    Aber Trotz allem isches wieder mal richtig geil gsi zum Fahrä.


    Ich ha hüt eh chli z'Gfühl ka, dasses chli pickti Autofahrer underwägs ka hät, wo halt i Gottsnamä än Töff nöd chänd ischätzä. Gruss

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Da mues jo en riese schluch gsi si... Wa hät de Fahrer füren Grund gseit?


    Jo zum Glück hätsem nüt gmacht.


    Naja das mitem falsch ischätze isch au bide Töff fahrer mengisch es Problem. I han au scho meh als einol mitem Auto müse Bremse wen eine sich wieder überschätzt hät. Oder wenns e Kurve schnieded zum überhole, denn bisch eifach gotsname gege 350Ps und Allrad underlege. Also da ische Problem wo uf beidne sitene vorhande isch.
    En Töff heisst nöd automatisch das mo schneller isch. Umgekehrt heisst e Auto nöd automatisch Vorfahrt.


    Gruess

    Be faster!

  • Ja, da muäsi Dir au rächt geh, hät scho vo deidnä Sortänä (Auto&Töff) chli spezialischtä umä. Ha Hüt nachere Kurvä au fascht ä Velofahrer umgholzet, will diä Affä z'drittä näbedänand gfahrä sind. Aber das isch ä anders Thema. Zum Glück fahri mega aständig wänn mini Frau derbie isch. :smiling_face:


    Nei, d'Begründige vum Autofahrer sind gsi:
    - Es sig verbotä ufem Velostreifä zfahrä und d'töffahrer meinet sowieso sie häget meh rächt als anderi.
    - und diä zweit usred isch gsi, daser dä töff nöd gseh heg und er viel zschnäll gfahrä sig.
    Händ zum Glück no gnuäg Zügä debie ka wo d'rännleitig cho isch.


    Wo dä d'schmiär alles gwüsst hät, isch dä Fall glaub klar gsi, wer dä Bock gschossä hät.


    Gruss

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • isch überhole uf em velostreife würkli legal? aso sosehr, dass i mers sogar ar prüefig chönt leischte? unter welne verusetzige?


    hätt i nöd denkt

  • Seit mer au nüt. Velostreife sind doch für Velo und Töffli. Als Töff dörfsch nur ä fahrendi Kolonne überhole, die stehend nöd (aber wer macht da nöd mol). Isch min wüssensstand... Weiss jetzt nöd, wa do stimmt.

    Wer vor der Kurve nicht bremst, war auf der Geraden zu langsam.

  • Hallo zusammen


    Ja, das überholen auf einem Velostreifen ist bei stockendem Verkehr (Ampeln usw.) erlaubt.


    Sloppi, an der Prüfung würde ich das nicht probieren. :face_with_rolling_eyes:


    Näheres könnt Ihr unter dem folgendem Link nachlesen.


    http://www.vmclinthal.ch in der Rubrik Aktuelles


    Gruss Hausi

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:



  • gut zu wissen, da weiss ich endlich, was ich das nächste mal der polizei antworte.


    ähm, aber auf pannenstreifen oder zwischen den kolonen darf aber weiterhin nicht überholt werden bei stau, oder?


    ich wart immer noch draf, dass auf der autobahn die pannenstreifen für motorräder freigemacht werden (ich weiss, ich werd noch lange warten)

  • An einer stehenden Kolonne vorbei zu fahren ist ILLEGAL.




    Fällt unter die Kategorie:


    Nichteinhalten seines Platzes in einer stehenden Kolonne.


    Bundesgerichtsurteile sind zwar was schönes, aber solange beim Schweizer Polizeigesetzt nix geändert wird, bleibts nicht erlaubt. Es sei denn ihr wollt wegen einer 60 Franken Busse vor's Gericht und das Risiko eingehen, dass in Eurem Fall gegen Euch entschieden wird. Denn: Bei diesem Fall des obrigen Links, geht es um einen Unfall und dann ist's immer was anderes.


    (wurde schon 2mal deswegen gebüsst =) )

    2 Mal editiert, zuletzt von Cedi ()


  • Das stimmt grösstenteils, aber so wie ich es von einem Arbeitskollegen mitbekommen habe (wurde auch vor kurzem gebüsst), ist es anscheinend kantonal geregelt (resp. als Pilotprojekt).



    Gruss

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • chume grad wider schüüb über wänni so sache lise wie " d'Begründige vum Autofahrer sind gsi: - Es sig verbotä ufem Velostreifä zfahrä" gaht doch gopferdori namal gar nöd darum was legal und was nöd isch, die eländi sälbstjustiz wo mir schwiizer ewigs an tag leged gaht mer sowas vo uf de keks. :wand:


    und zu dinre frag ob mer so was schomal xeh händ: lueg mal wie dlüüt zum teil fahret, ich fang erscht gar nüme ah mich fröge ob ächt dhelfti vode lüüt im dauersuff umefahred oder was sust d'erklärig für ihri zickzack-fahrwiis isch. smsle, telefoniere, zigi am bode sueche und mitem kolleg schnörre isch sowieso wichtiger weder sich uf d'strass konzentriere.

  • [quote]Original von killmebaby
    die eländi sälbstjustiz wo mir schwiizer ewigs an tag leged gaht mer sowas vo uf de keks. :wand:
    [quote]


    ähm... säg mer es land, wos weniger selbstjustiz het als ir schwiz.... bechunsch es da nu me mit wild da lebsch. mir sind na guet dra

  • Zitat

    Original von Hausi
    ...Näheres könnt Ihr unter dem folgendem Link nachlesen.


    http://www.vmclinthal.ch in der Rubrik Aktuelles...


    diesen bericht lese ich mit allergrösster vorsicht. ich weiss nicht, ob das stimmt und ob das so interpretieren darf.
    wann wurde dieses urteil gefällt? ich habe mal auf der seite des bundesgerichts mal nach sowas gesucht und nichts gefunden

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...