nur mol so....

  • schomol än richtig schön abegrittene CT26 Turbolader gseh ?!?!?!?


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    cooolll.... d'wälle hät ca. 1mm spiel i alli himmelsrichtige :face_with_tongue::face_with_tongue:


    das teil isch totale kernschrott... zum glück hani schon en neue :smiling_face_with_horns:

  • mmmhhhh.. du bisch mer eine :face_with_tongue:


    wär natürli partymässig, aber denn bruuchsch zersch wieder andere Luftmengemässer, Iisprützdüse etc..... alles schön tüür


    und ich ha scho en neue CT26.....


    aber variabli ladedruckcontrol hani !!! HKS EVC ! coools teil


    naja, ich tue denn do mol chli bericht erstatte wies lauft mitem umbau....


    ich nimm mol schwär ah, dases do gnueg benzin chranki lüüt hät wo sich für alles wo lärm macht und schnell fahrt interessiered :evil2:

  • Ich bi nach wie vor en töff-fanatiker :grinning_face_with_smiling_eyes: aber sit guet 3 jahr hani kene meh bewege döfe - danke a eusi super strassegsetz :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Bim Auto isch's tuning eifach eifacher :grinning_face_with_smiling_eyes:
    Und ohni Lader macht es Auto ken spass :grinning_face_with_smiling_eyes: Das Rotze und Fauche isch eifach genial *harrr*


    Das mit de Düse muesch mer nöd säge :grinning_face_with_smiling_eyes: ich han es schnippli gschlage und han d'orginal bedüüsig bi mim corrado g60 churzerhand gege die vom Audi RS2 usgwechslet - das langet um mini mehr-pferdli guet z'füetere :face_with_tongue:


    d'variabli ladedruck kontrolle isch wirkli hammer :grinning_face_with_smiling_eyes: so chasch bi de meischte auto locker 40-150 mehr-ps usehole, je nach lader und ccm natürli :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Bim G-Lader isch das aber kes thema, de hängt immer drah und je mehr toure umso höher de ladedruck :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Bremse hesch gmacht? Ich bi am hadere, obi geld für e 4 Kolbe Alag vo Brembo usgeh söll...


    Schweinetüür isch aber en andere gedanke vo mir :grinning_face_with_smiling_eyes: vor front- uf allrad umbaue, das dörfti mit abnahm und allem locker sini 15-40'000 franke choschte :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Min fronttribler isch halt scho chli überlaschtet mit über 250 pferdli :face_with_tongue: aber s'richtige fahrwerk und die dicke schlappe mached scho einiges us =)

    2 Mal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • hmmm


    ohen turbo macht das fahren keins spass. mehr spass als ein turbo machen nur zwei turbos^^ einspritzdüsen, benzinpumpe, komplete kühlanlagen (llk ect..), ansaug vergrösserung. software optimierung.bremsen, fahrwerk.


    aber die Aussage G lader bei höheren umdrehungen höheren druck stimmt so nicht.
    Die durchflussmenge ist begrentzt, das heisst dadurch wird die verdichtung am schluss nicht grösser.

  • Zitat

    Original von Tyrael


    aber die Aussage G lader bei höheren umdrehungen höheren druck stimmt so nicht.
    Die durchflussmenge ist begrentzt, das heisst dadurch wird die verdichtung am schluss nicht grösser.


    Hat alles mit dem Pulli zu tun und was man sonst noch für modifikationen getätigt hat. Aber mit der letzten Prüfstandmessung war ich hochzufrieden.

  • so, für die wos interessiert....


    supra lauft wieder


    lader gwächslet, VDD gmacht, neui Zündkabel und Cherze, Flexrohr id Downpipe iigschweisst..... jessas und no vielviel meh.....


    schön das sie wieder rennt...


    ha no chli problems mitem boostcontroller, aber au das packi no...


    mol 2 impressione :grinning_squinting_face:


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    nöchscht wuche chunt no äs bielstein fahwerk, glochti bremsschiibe und stahlflexleituge undere


    sie muee tüüüüüüüfferrr.....

  • En rächte Charre chaufe mit eme richtige Motor, ned so Schrott :mad: So alts Züüg wür ich nie goge uftune, scho gar ned mit dene Kilometer wo die amel hend! Das verhebed nie, emel ned uf längeri Ziit. Alli wo ich kenne wo sones Tuning-Auto hend, sind immer am schruube. Und für was? Am Endi fehlt gliich de Hubruum :face_with_tongue: Es isch emel luschtig, wemer miteme 1600kilo Trans Am somene hochzüchtete 280PS Seat i Kurve am Berg devo fahrt :face_with_tongue:


    Was mi no chönt reize isch en Mitsubishi Evo mit 4X4.......aber da no was a de Leischtig mache bringt nüme würkli vil, uf de Bode bringt ers luut Erkenntniss ja ned......

  • Für die wos interessiert. Mer hend da grad en Subaru Impreza Motor übercho mit Leischtigssteigerig, isch 2 Stund gloffe, nachane hets en Cholbe butzt. Da gsender wie fiin und mager die Komponente sind. Wemer da no gross gat goge steigere wirds schnell mal tüür. Im Vergliich no e KW vomene GM 5.7l 8 Zylinder useme Boot


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    Einmal editiert, zuletzt von fist Alpha ()

  • s'stüürgräät hät bis 0.8bar Mappings hinterleit.... nochher wirds schwieriger.... aber das langt fürs erscht...


    übrigens, en 7M-GTE isch kein Schrott... mitere guete Chopfdichtig sind mit Original Pleuel und Cholbe guet 400 PS (standfescht) drin..


    [Blockierte Grafik: http://oldschool.supracentral.com/engine/7m-gte.jpg]

  • Naja isch au en 3 Liter, aber under Standfescht verstahn ich ebe was anders.....Meischtens sinds ja die Turbos wos lupft, liit halt au a dene höche Temperature. Bin vorere Wuche a sonere Usstellig gsi wo nume Japseautos gsi sind. Dete hets en Prüefstand gha und da hets au söttig bis zu 430 PS gha (en ältere Supra isch au debii gsi). Aber uf Duur (würklich längeri Ziit) hebed das nie, das hend mer au die einte gseit gha. Jedefalls ned wenn de Charre öfters voll belaschtisch. Bi dene Autos het mer guet gseh, das d Leischtig erscht churz vorem Begrenzer chunt, defür alles ufs mal :grinning_squinting_face: . Bim einte hani echt mal gmeint gha, das jede Moment de Mocke lupft, het abartig ta. Han no es Video devo, stelles bi Glägeheit mal ine.

  • mein ''alter'' volvo v70 II T5 hat orginal 250 gehabt (2.4l 5zyl.) hat seit 5 jahren ca 380 ps und hält.. 280'000.......


    viele schwedenpanzer bei uns im club sind hoch gedrückt und halten. es ist aber auch ne frage wie man leistung raus kitzelt nur neun neuen trubo drauf und einbissel software anpassen reicht da nicht..