Habe mein Moto mit 3D Carbon Folie..........

• Zitat

Original von widow
    wa isch da füre folie und wo häsch si her?

Klassischi Chlebfolie dürfti das si, wie mer si i de meischte Autozubehörläde bechunnt.

Würd denn aber uf die Türer gah, bi de billige isch nöd immer garantiert, dass de lack ken schade nimmt.

• Cedi,du bisch doch es sicher es chind mit sehr gsundem Hirn
    ich weiss jo nid was du immer muesch dri schriebe!!

die folie hät 140.- Chf /Laufmeter koschtet ich weiss nid was/welli das no türer sell si ich ha mi scho informiert und au glueget was für folie dases git!!!

es git 2 wo empfohle werdet CFC und 3M

• Zitat

Original von Ralph
    Cedi,du bisch doch es sicher es chind mit sehr gsundem Hirn
    ich weiss jo nid was du immer muesch dri schriebe!!

die folie hät 140.- Chf /Laufmeter koschtet ich weiss nid was/welli das no türer sell si ich ha mi scho informiert und au glueget was für folie dases git!!!

es git 2 wo empfohle werdet CFC und 3M

Anschinend het dis "Gsunde Hirn" nöd begriffe was ich gseit han.

Söttigi Folie gits sit ich mit em 50ccm agfange han und wenn du min post mal richtig läse würdsch, würsch gseh, das ich derte au gschribe han, das mer uf die türi gah söll, es sei denn Du bezeichnisch 140 Franke pro Laufmeter als günstig. Es git nämli chli meh als nume Zwei abüter vo söttige Fake-Folie, sönigi wo mer bereits ab 25 Stutz pro Laufmeter bechunnt, begriifsch es jetzte uf was ich han use wölle?

Derüber hinus zu dim "ich weiss jo nid was du immer muesch dri schriebe!!": hesch es problem? Begriifsch Du nöd was es FORUM isch? Freie Meinungsäusserung, scho mal öppis vo dem ghört?

Und Du Genie, s'nöchschti mal: Mer chan Bilder au in anderer Grössi isetzte, demit es Bild nöd de gesamti Ufbau vom Forum Sprengt.

Einmal editiert, zuletzt von Cedi (12. Juni 2010 14:59)