Hallo zusammen
Habe eine Frage: habe eine KTM 125 EXE 01, was kann ich alles tun um einen geilern Sound hinzukriegen?
Sollte möglichst günstig sein
Vielen Dank
und Gruss
Pädde
Hallo zusammen
Habe eine Frage: habe eine KTM 125 EXE 01, was kann ich alles tun um einen geilern Sound hinzukriegen?
Sollte möglichst günstig sein
Vielen Dank
und Gruss
Pädde
hmm.. i frög ma de mech bi glägeheit..
EDIT: d.h chum besser grad mal mitt
Sali Pädde, chan dir do leider nöd helfä. Sorry.
Cool das dä Wäg is Forum gfundä hesch.*thumb*
Stell dich doch no im Uservorstellungen vor
Ne 125 er bleibt nun mal ne Nähmaschine, da kannst Du machen was Du willst. Dass sozusagen jede Änderung gleich mal illegal ist (vor allem wenn "günstig" ), ist dann noch die Zugabe.
Sei froh ist die Karre leise und die Kollegen mit den Mützen halten Dich nicht an jeder Ecke auf. Gibt nur unnötig Stress mit der Rennleitung.
Wenn Du unbedingt was machen willst: Luftfilter aufmachen und anderen Endtopf. Dann "saugt" sie schön und der Ton wird auch anders. Wenn Du keinen Leistungsverlust haben willst, dann lass Dich beim Händler beraten und leg die Kohle für einen anständigen Auspuff hin. Nicht vergessen: musst warscheinlich umbedüsen damit sie nicht zu mager wird.
Bester Tipp einen besseren Ton und mehr Leistung zu bekommen: SMC 660 kaufen und Akra-Auspuff dran
Marc
A propos Akra: Da weekend bin i hinder ere Duke II mit Akrapovic Alaag hergfahre (sit det weiss ich, dass ich nöd de langsamst Duke-Fahrer um dem Planet bi ).
Jedäsmol wenn dä Gas gä het han i gmeint d'Welt gieng under Nach e paar Minute hend mer denn d'Ohre weh tue, denn bin i halt füre
lol scho d name.. huere jugoaalag das hmm isch glaub die wo mer d ravi mal verzellt het..
mit sonere federe integriert,, wo en saumeis macht.. naja
oder isch das e anderi gsi? ich weises ned...
Offtopic: Akrapovic isch eini vo de bescht verarbeitischte und hochwertigschte Alage womer füren Töff chan chaufe. Und nach Yoshimura au de beschti Ton !
Akrapovic isch denn übrigens kein Yugoslavischi Marke, sondern e Slovenischi
ZitatOriginal von special Blend
hmm isch glaub die wo mer d ravi mal verzellt het..
Athena händ e fädere dine und die isch mal bim Ravi draa gsii. Bi fill Staudruck wird eifach de Uuslass immer grösser und das Teil somit immer lüüter.
Schono geili Chischte gsii (allgmeine Zuestand vode Plastics usw. mal uusgschlosse
)