geblitzt worden

  • oh ja, wir können einen Rat geben.
    Wir empfehlen als erstes einen Deutschkurs für Anfänger, vielleicht hat sich dann die Sache schon mal erledigt (hier ist ein Motorradforum, Motorräder sind so Dinger mit meistens zwei Rädern und einem Motor dazwischen).


    Zweitens ist ein Geographiekurs angesagt, denn Shop-Adressen mit .com sind in den wenigsten Fällen in Europa. Und wenn, dann aller Voraussicht nach nicht in der Schweiz. Da die Schweiz zwar geographisch in Europa, jedoch nicht in der Europäiscen Union (EU) ist, sind Probleme mit Zollgrenzen, extrem hohe Versandkosten und Mehrwertsteuerprobleme nicht ganz von der Hand zu weisen.


    Somit kommt zum Geographiekurs auch noch ein Kurs in Versandrechthandel und deren Spezialregleungen für die Schwiez zum zug.


    Alles klar? Dann beantworten wir gerne weitere Fragen :grinning_squinting_face:


    Marc
    P.S.: Billig muss nicht preiswert sein - wer billig kauft, kauft in der Regel zwei mal. Und wer sehr billig ist, sollte sich mal überlegen wieso dem so ist :face_with_rolling_eyes:

  • In der Schweiz wird immer Panik wegen Raser gemacht. Ich habe meinen Führerschein vor einem Jahr 1 Monat abgegeben, weil ich anscheinend beim Überholen eines Schleichers in einer 80er Zone gefilmt/geblitzt wurde. Ich wurde darauf hin verfolgt und angehalten.


    Ich bestreite eine gültige Messung bis heute aufs massivste, zumal die angegebene gemessene Geschwindigkeit nie und nimmer mit der angezeigten Geschwindigkeit übereinstimmte! Eine Akteneinsicht wurde mir nicht gewährt, es wurde nur das gleiche Papier geschickt auf dem steht, wie schnell ich gefahren sei. Eine Video/Bild-akte wurde mir nie gezeigt, vermutlich weil gar nichts existiert!


    Einmal behaupteten sie das die mit geblitzt hätten, das andere mal hiess es ich wurde gefilmt und das der andere Töfffahrer hinter mir, der auch zu schnell war (Kumpel), im Falle uneinsichtigkeit meinerseits auch noch ausgewertet werden könnte und gebüsst. Das war reine Einschüchterung. Ich habe trotz Arbeiotslosigkeit eine Busse von 600 franken, sowie weitere 1800 Franken Gerichtskosten bezahlen müssen, für 27 zu schnell und ausgerechnet 1 km/h nach der Ordnungsbusse :face_with_rolling_eyes: Habe anschliessend eine knallharte Verkehrsrechtschutzversicherung abgeschlossen, ohne Anwalt wird man bei einer Vorladung nur beschissen und erpresst.


    Wir leben hier heutzutage in einem korrupten Scheissstaat der nur noch an der Kohle des guten Bürgers interessiert ist. Polizeibeamte sowie andere Staatsangestellte arbeiten auf Provision. Deshalb auch der berümte Spruch, das sich die Schmiernippel gegen Ende Jahr noch die Gratti mittels Bussen reinholen müssen. Heute läuft sehr vieles nur noch über Provision, selbst dort, wo man es sich nicht vorstellen könnte!


    Das soll keine Rechfertigung sein, seine Geschwindigkeit nicht anpassen zu müssen. Und wo wir gerade schon bei Anpassen der Geschwindigkeit sind: Wir bräcuhten eigentlich gar keine Geschwindigkeitsbegrenzungen, wenn die Leute mit gesundem Menschenverstand Aut/Töff fahren würden. Es gibt viele Ausserortsstrecken die Schnurgerade sind auf denen man Problemlos 180 fahren könnte, ohne ein zusätzliches Risiko einzugehen. Auf den meisten Autobahnabschnitten könnten Geschwindigkeiten bis zu 200km/h locker hingenommen werden.....aber es geht nicht, weil:


    - viele Leute die Geschwindigkeiten, Bremswege und Distanzen nicht einschätzen können


    - ihr Fahrzeug gar nicht richtig kennen (nicht im Griff haben)


    - schlicht einfach zu dumm sind!


    Paradebeispiele sind der aktuelle Winterverkehr---> Fahren mit abgefahrenen Sommerpneus, viel zu nahes Auffahren, kein anpassen des Tempos.


    Moral hat im Strassenverkehr nichts zu suchen, nur gesunder Verstand!

  • Zitat

    Original von fist Alpha


    Paradebeispiele sind der aktuelle Winterverkehr---> Fahren mit abgefahrenen Sommerpneus, viel zu nahes Auffahren, kein anpassen des Tempos.


    Da is mir grad am Freitag was passiert :grinning_face_with_smiling_eyes: Resp. fast passiert.


    Vom KT ZH aus ins TG, auf ZH Seite alles schön geräumt und gesalzen, man hatte Gripp auf allen 4 Rädern (jap, Auto).


    Im Thurgau nix :grinning_face_with_smiling_eyes: Eisfläche auf der man fuhr/rutschte.


    Ich hielt ca. 60m abstand, bei 30km/h, auf den Vordermann.
    So, Kreisel kommt, er bremst und scheint zu stehen, ich bremse und rutsche -.- die gesamte distanz durch nur am rutschen und wieso? Weil diese faulen drecksäcke nur die letzten 5 Meter vor dem Kreisel gesalzen hatten (und den kreisel selber). Hätts geknallt (ca. 20cm ham gefehlt) wär ich drann schuld wegen "nicht beherschen des Fahrzeuges / zu wenig sicherheitsabstand" - irgendwie kann ja das auch ned das wahre sein in unserem gelobten land :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Cedi


    Es wird aufgrund befürcheten Salzmangel an Salz gespart. Und schau dir doch mal die an, die heutzutage salzen, das sagt alles.


    Jedoch habe ich die Erfahrung gemacht, das man auf frischem Schnee viel besser drann ist, als auf gesalzenem Pflotsch. Im Grunde genommen sollte man die Strassen gar nicht salzen und nur bis zu einem bestimmten grad räumen (eine gewisse Schneemasse liegen lassen). Aber dann würden alle Leute mit Porsches und dem ganzen Mist steckenbleiben und reklamieren :face_with_rolling_eyes: .

  • Zitat

    Wir leben hier heutzutage in einem korrupten Scheissstaat der nur noch an der Kohle des guten Bürgers interessiert ist. Polizeibeamte sowie andere Staatsangestellte arbeiten auf Provision. Deshalb auch der berümte Spruch, das sich die Schmiernippel gegen Ende Jahr noch die Gratti mittels Bussen reinholen müssen. Heute läuft sehr vieles nur noch über Provision, selbst dort, wo man es sich nicht vorstellen könnte


    Alte was isch denn mit dir los? Sonen huere schiessdreck hani jo scho lang nüme glese!! Denn wandere doch direkt us als dä Stürzahler uf dä Täsche zliege!! Wer Arbetslos isch hät minre Meinig noch besseres ztue als mitem Töff sich nöd ad Verkehrsregle zhalte und noher nöd mit dä Konsequenze chönne zlebe! I glob nöd das au nur eine die do bhalte wott, wennt die nöd die Gsetz weli du mitbestimme chasch haltisch! Lern zersch mol sPrinzip vo eusem Staat und bemüeh die drum zum sache zändere wo dir nöd passed als do sonen dumme rüssel zschwinge wobi du scho lang e par am grind ka hetsch.


    Zitat

    Das soll keine Rechfertigung sein, seine Geschwindigkeit nicht anpassen zu müssen. Und wo wir gerade schon bei Anpassen der Geschwindigkeit sind: Wir bräcuhten eigentlich gar keine Geschwindigkeitsbegrenzungen, wenn die Leute mit gesundem Menschenverstand Aut/Töff fahren würden. Es gibt viele Ausserortsstrecken die Schnurgerade sind auf denen man Problemlos 180 fahren könnte, ohne ein zusätzliches Risiko einzugehen. Auf den meisten Autobahnabschnitten könnten Geschwindigkeiten bis zu 200km/h locker hingenommen werden.....aber es geht nicht, weil:


    So vowege Intelligenz. Wieviel Km Autobahn hemer denn ide Schwiz? gad mol 1750km wobi das jo nöd schön gradus goht und es nur scho vom Strosseverlauf her nöd möglich wär überall gschwindigkeite vo 200kmh zfahre. Nebebi hemer au eis vode dichtiste Verkehrsnetze vode Welt. Vollgas und gad wieder abebremse? Mit dinere schiesse würde mi denn auno ärgere welt nöd fürschi chämsch wennt dä eint wegdränglet hetsch. Lastwäge natürlich au total unwichtig für eusi Wirtschaft also au weg. Frei i fahrt für euse ushilfamöbe.


    Du also uf dä linke Spur mit 190kmh e jungi Frau schert mit ihrem Golf vo rechts noch links mit 120kmh. Du prallsch voll hine ine welt du din Bremsweg nöd richtig igschätz häsch und nöd dämit grechnet häsch. DA WÄR MIR ALS VATER SOWAS VON SCHEISSEGAL! DI WÜRDI SUECHE UND MOL RICHTIG DÄ GANG ILEGE!


    Zitat

    Moral hat im Strassenverkehr nichts zu suchen, nur gesunder Verstand!


    Denn du huere weichbecher: Moral. Nur welts gschafft häsch da Wort zschriebe, weisch doch nöd wases bedütet! Note 1 setzen und gad wieder zrug id Mittelstufe! Chasch wieder asuge wennt dir klar bisch wa da wort bedütet und da heisst nöd wikipedia abschriebe.


    Eigentlich heti mir da ganze chönne erspare welt du die jo selber klassifiziersch:


    fist Alpha

    Zitat

    - schlicht einfach zu dumm sind!


    Denn no zum Schnee: Du häsch das Problem jo so huere guet erfasst -.- oje du
    Sproblem isch dasd Folge vode -winterverhältnisse nöd am Wetter zuezschriebe sind sondern dä herbiegführte verschlechterig vode Möglichkeite dämit umzgoh.

    Be faster!

  • @window


    Bevor e tummi Schnurre hesch und irgend en Schissdräck id Welt usesetzisch söttisch vilicht mal lerne läse. Und dases grad klar isch, de einzig wo da wohl zruggblibe isch bisch du, lern zerscht mal dis konkret krasse Oberstufegschurr los zwärde. Uf dem Niveau diskutiered würkli nume Chinzgichegeler.


    1. Bini ned würkli Arbeitslos gsi sondern nume e Wuche bis zum Militärdienst freigstellt,d as grad mal voreweg. Es isch nume drumm gange, das mer Arbeitslosigkeit imene Strafverfahre andersch bemisst


    2. Muesch du mir ned vorschriibe, wenn und was ich mir z leischte han und was ned, wird zerscht mal erwachse! Das mir a dene Gsetzt mitbestimmed stimmt nur bedingt, wenn vilicht mal chli meh als eusi StaatsTHEORIE würsch studiere wüsstisch das die allermeischte Gsetz ohni e Frag as Volk bestumme werded. Au wemer einzelni Politiker chänd wähle laufts momentan nolang ned nach dem was s Volk wott. Aber wemer so beschränkt isch wie du und nume oberflächlich denkt isch e scho alles verlore.


    Und verzell du mir ned das du no nie Gsetzt broche hesch, du wärsch de erschti da ine wo wägere Buess brüelet.


    Vievil km Autobahn mer hend oder au ned spilt absolut kei Rolle wenns um d Bestimmig vo de Gschwindigkeit gat, wenn doch seg mer warum. Au da wider muess der sege das ned chasch läse, i han gschribe, das mer d Gschwindigkeit de Strasseverhältniss muess apasse und ned zwingendermasse die höchst signalisierti Gschwindigkeit fahre. Und wenn du ned mal e AUTOBAHNKURVE mit meh als 120 chasch neh bisch eifach e riese Fläsche sorry. Denn söttsch din Töff grad wider verchaufe und gege e Vespa oder sowas ituusche. Es git gnueg wo d Päss zueparkiered.


    Düütschland het au e dichts Verkehrsnetzt, sicehr noch dichter als d Schwiiz wenn ich mir Autobahnüberwachigsbilder aluege. Dete git uf einige Streckene unbegrenzt. Mines wüssens passiered dete im Verhältniss ned meh Unfäll, im Gegeteil! Das min Töff als Schissi bezeichnisch treit nüüt zum Thema bii und bewies das du wienes Chinzgichind mit Beleidigunge und Fluechwörter um dich wirfsch. Eifach peinlich.


    Zu dere Frau wo usschert: Es git klari Regle womer muess ihalte, bevor mer e Spur wächslet! Blinke, Spiegel, Siiteblick! Ich hoffe ja ned das ich dir das no muen erchläre!! Wenn das öpper ned chan, ghört er ned uf d Strass! Das isch meh als logisch das mer sött naluege!! Wemer höcheri Limite hetted, wär minere Meinig nah au d Ufmerksamkeit grösser. Schuld für de unfall wär da die Frau mit ihrem Golf (isch au sones typischs Moralbispili à la BLICK). Luut schwiizer recht chömt de uf de Überholspur au dra, wil er ned het chönne ahalte, aber das chasch i dem Fall au mit 60 ned! Das isch sonen dämliche Gsetztesartikel. Nume wil eini so blöd isch und ohni luege d Spur wechslet sött de korrekt fahrendi büesst wärde. Das git e Buess, meh ned, hingeg die ander chan für de gröschti Teil vom Schade ufcho.


    Rechne muesch im Strasseverkehr mit allem, au umzcho. Jede kennt s zuesätzliche Risiko uf de Strass z fahre. Nume chan mit dere Vorsicht wo du da eus wotsch wiis mache kein akzeptable Verkehr gfüert werde! Mer hettet Schliichgang uf de strasse---> schlicht nicht tragbar!


    Ich behaupte mal, das über 50% vo de Lüüt im tägliche Vercher das mit em Bremsweg ned ihaltet und au ned das, das mer innerhalb vo der überblickbare Strecki chan ahalte. Also: Fahre im Verkehr = gefährlich, als Töfffahrer sött mer das eigentlich sowieso wüsse. also din Tubelispruch wo da so gros gschribe hesch vo wäge Gang ilege isch meh als Idiotisch und unterschts Niveau, vilicht söttsch i dim Hirn mal en gang wiiterschalte und ned im 1 spuele.....


    Das Laschtwage weg mönd hani nie gseit, wer lesen kann ist klar im Vorteil.


    Zum Schnee: Das bewiest au wider das du eine vo dene Vollbridene bisch wo immer e Usred für Unfäll sueched, zum d Unfallverursacher als Opfer anezstelle. Vermuetlich würsch au en Mörder no so behandle, nume wil er im Chrieg gsi isch, eifach dämlich nöd? Ich has emel bis jetzt 5 Jahr gschafft de Winter dur zfahre (Auto und vil Töff) ohni uf d Frässe zgheie. Weisch warum? Will ich mini Fahrt ad Strasseverhältniss und mis Fahrkönne apasst han!


    eigentlich ischs mer zblöd mit Tye wie dir z diskutiere, als aller erschts empfehl ich dir die 1. Klass namal z widerhole, vilicht chasch denn besser läse. :wand:

  • Zitat

    1. Bini ned würkli Arbeitslos gsi sondern nume e Wuche bis zum Militärdienst freigstellt,d as grad mal voreweg. Es isch nume drumm gange, das mer Arbeitslosigkeit imene Strafverfahre andersch bemisst


    Wieso sött mo so eine anderst bemesse? Vorem Gsetz sind alli glich! Fakt. Gad am Afang vode Bundesverfassig wenns mir recht isch. Vowege sozialer Stellig gel?!


    Zitat

    Das mir a dene Gsetzt mitbestimmed stimmt nur bedingt, wenn vilicht mal chli meh als eusi StaatsTHEORIE würsch studiere wüsstisch das die allermeischte Gsetz ohni e Frag as Volk bestumme werded. Au wemer einzelni Politiker chänd wähle laufts momentan nolang ned nach dem was s Volk wott. Aber wemer so beschränkt isch wie du und nume oberflächlich denkt isch e scho alles verlore.


    Es isch jo au ger nöd nötig das jedi frog fors Volk chunnt!
    Mer wähled die wo noch üsre asiecht eusi aliege am beste vertrettet. Somit ergit sich automatisch de "Volkswille". Und es chunnt scho vors Volk. alles wird veröffentlicht und schomol was vomne Referendum kört? Da chasch die sogär ganz am Afang ibringe bevor dä ganzi Prozess vode Gsetz losgoht! Stellungsnahme.
    Wenn alles parat isch wirds suber veröffentlicht aber wenn du das nöd noläsisch oder aluegsch isches immer eifach: jo es chunnt jo ger nöd fors Volk zsägä! Also lieht dä Fehler bi dir dasd eifach stillschwiegsch. Und wie das gwertet wird söt jo klar si.


    Isch dir überhaupt klar warum mer e Tempolimite hend? Wel mer ano dazumols abgstumme hend! Wegem Baumsterbe und nöd weg irgendwelchere Sicherheitsbedenke. Aber im laufe mit dä zit hät das umgschlage und minre meinig noch absolut sinvoll. Es isch de gsellschaft nöd meh zuezmuete. und wenn du jetz mit dim töff/auto bi, für anderi als schwierigi igstufte Sichtverhältnis mit 200kmh vo hine däherdonneret chunnsch, denn chaner no so viel mol in spiegel luege und sitre stund blinke und er wör die nöd gseh. Ganz klar: noch eusre rechtssprechig bisch du tschuld. Da isch eifach grob fahrlässig und wiederspricht jedere vernunft! wel wege de zit ersparnis machsches jo wohl eher nöd! und raser bruchts eifach nöd uf dä autobahn wo noher en riese ständer ide hose hend wenns nebis hend chönne überhole. für da hemer rennstreckene!


    Dütschland isch absolut nöd verglichbar! i glaube kum das du au döt mit 200kmh über dautobahni rase dörfsch, wo mit grosser verkehrsdichtig grechnet wird! und ide schwiz hemer jetz leider praktisch überall e sehr e grosses verkehrsufkomme!


    Bisch mol in sg uf dBahn gange? Bitume über die ganze Kurvene! Eine wo das jetz nöd weiss und mit 200kmh chunnt, dä vowörfts relativ schnell und denn chamer zwüsched dä leitplanke zemechratze!


    Zitat

    Rechne muesch im Strasseverkehr mit allem, au umzcho. Jede kennt s zuesätzliche Risiko uf de Strass z fahre. Nume chan mit dere Vorsicht wo du da eus wotsch wiis mache kein akzeptable Verkehr gfüert werde! Mer hettet Schliichgang uf de strasse---> schlicht nicht tragbar!


    Dä einzig wo uf de stross nicht tragbar isch, isch dä wo kei verständnis für anderi verkehrsteilnehmer ufbringe chan! i wör jo gern wüsse ob du mit 40 mit 4 chind immerno mitem backstei is auto istiegsch damit au jo immer gnueg gas gisch. Und denn chunnt en anderi mit dinere istellig und seit dir du bisch nöd tragbar gang mitem bus. Da satz isch doch au wieder blanke schwachsinn. kein meter überleit eifach mo mull uf und schwachsinn use.


    Zitat

    Zum Schnee: Das bewiest au wider das du eine vo dene Vollbridene bisch wo immer e Usred für Unfäll sueched, zum d Unfallverursacher als Opfer anezstelle. Vermuetlich würsch au en Mörder no so behandle, nume wil er im Chrieg gsi isch, eifach dämlich nöd? Ich has emel bis jetzt 5 Jahr gschafft de Winter dur zfahre (Auto und vil Töff) ohni uf d Frässe zgheie. Weisch warum? Will ich mini Fahrt ad Strasseverhältniss und mis Fahrkönne apasst han!


    Les dir min Satz nomol gnau dure und wenns dir nöd klar isch wani mein denn frog no! und ries nöd eifach irgendwelche humbuk usem kontext wo du dir bildisch -.-


    Wa mir dä Huet glupft hät isch eher da:

    Zitat

    Wir leben hier heutzutage in einem korrupten Scheissstaat der nur noch an der Kohle des guten Bürgers interessiert ist. Polizeibeamte sowie andere Staatsangestellte arbeiten auf Provision. Deshalb auch der berümte Spruch, das sich die Schmiernippel gegen Ende Jahr noch die Gratti mittels Bussen reinholen müssen. Heute läuft sehr vieles nur noch über Provision, selbst dort, wo man es sich nicht vorstellen könnte


    Da umgoht dä Herr aber ganz fein. Aber ganz ehrlich: i halte das immerno für dä allergrössti scheiss woni sit langem glese han.



    ajo und was zur höll hät lese mitem verständnis ztue? i chan au israelisch läsä aber verstoh duenis nö.

    Zitat

    die 1. Klass namal z widerhole, vilicht chasch denn besser läse

    Also überleg eifach mol für en cm wiet und schrieb sache ane wo stimmed.

    Be faster!

  • Offtopic:


    @ widow:
    Da bezücht sich etz hauptsächli uf din erste Kommentar: Du muesch jo nid einere Meinig mitem fist-Alpha si, abr weg dem chöntisch glich uf sachlichem Niveau bliibe. Dötä laht sich's nämlich besser diskutiere, au wenn's e umstrittnigs/kontrovers Thema isch.

  • UUps, was ist denn hier los? Erste Anzeichen von Mopped-Entzug bzw. Töff-Winterpause :confused_face:


    Dass man sich ärgert, wenn man eine Busse bekommt, ist verständlich (wer würde sich schon nicht ärgern?), aber über die Höhe zu streiten bringt nun wirklich nichts. Wenn man 80 fahren darf und es nicht tut, dann kostet es halt, den einen ist es das wert, den anderen eben nicht. Nur so zum Vergleich: fahr mal in den USA mit 30 Km/h zu schnell über eine Landstrasse, dann wirst Du die Vorgehensweise der Schweizer Cops und Gerichte als extrem nett und zuvorkommend ansehen :grinning_squinting_face: Dass die Amis bisschen komische Vorstelluingen von der Vorgehensweise gegenüber Leuten haben welche sich nicht haarklein an die Gesetze halten ist bekannt, zumindest Kohlemässig sind die Norweger aber auch nicht übel, da verbalssen selbst die CH-Bussgeldkataloge (nebenbei: mit Tempo 120 auf Autobahnen liegen wir im europäischen Schnitt gar nicht so übel ).


    Wo es günstiger ist, ist in Deutschland, die haben aber einfach andere Gesetze und sehen es sozusagen als Recht so schnell zu fahren wie es die Kisten hergeben (zumindest auf einem Grossteil der Autobahnen), was sicherlich auch der Automobilindurstrie zuzuschreiben ist welche anscheinend staatlich gefördert die Autobahn als Teststrecke missbrauchen darf. Über den Ausgang der Unfälle schweigt man sich möglichst aus, die Überlebensrate ist extrem gering und meistens trifft es die, welche sich eben keine fetten Limusinen oder Supersportwagen mit Mega-Sicherheitszelle haben. Wieso solche Unfälle eben als Unfälle und nicht als versuchter Totschalg angesehen werden und mit Gefängnis bestraft werden, werde ich nie begreiffen. Um meinen Standpunkt ganz klar zu machen: ich bin nicht der Meinung, dass gewisse Delikte zu streng bestraft werden, sondern der Meinung, dass viele Delikte im Strassenverkehr viel zu lasch bestraft werden (und da gehört, da es oben angesprochen wurde, natürlich auch das Fahren mit Sommerreifen auf Schnee! - was nebenbei im Moment in der Politik zur Kenntnis genommen wurde und besprochen wird)


    Die Aussage, dass man auf Autobahnen mit 200 Km/h fahren könnte in der Schweiz entbehrt jeglicher Vernunft - schon nur, weil es gar nicht so viele Autos gibt welche diese Geschwindigkeit überhaupt erreichen könnten und es (selbst wenn man dürfte) deshalb zu einem heillosen Chaos und kompletter Überforderung all der Verkehrsteilnehmer kommen würde welche sich keine Rennstreckenboliden gewohnt sind. Dass man schon nur wegen dem Verkehrsaufkommen solche Geschwindigkeiten nicht mal mitten in der Nacht errichen könnte (z.B. auf der A1) ist wieder eine andere Geschichte, Unfälle würden dadurch nicht nur gehäufft, sondern in der Regel einen töglichen Ausgang haben (und auch hier wieder: meist für all die Verkehrsteilnehmer welche eben mit kleinen spritarmen Kompaktautos und nicht Rennboliden unterwegs sind). Wer mit solchen Ideen kommt, braucht sich nicht zu wundern, wenn eine technisch bedingte Höchstgeschwindigkeit von 80 Km/h für Motorräder oder vielleicht etwas mehr für Autos gefordert wird. Besten Dank auch, den Leuten die diese Vorschäge machen auch noch einen Grund mehr dafür zu geben :wand:


    Zudem mal ganz provokativ: wenn einer glaubt er könnte ja vielleicht 200 Km/h fahren, dann ist der Spritpreis deutlich zu günstig, den müsste man dann auf mindestens 5.-- hochsetzen und mit der Differenz die öffentlichen Verkehrsmittel fördern!


    Die Tendenz (in ganz Europa, selbst in Deutschland) geht dazu die Geschwindigkeiten runterzusetzen (bzw. eine Höchstgeschwindigkeit einzuführen) - und weil das eben (wie hier im Tread ja zweifellos bewiesen wird) nicht genügt die Leute einzubremsen müssen Kontrollen und Bussgelder sein. Und zwar solche welche eben richtig weh tun und im Widerholungsfall zu einem längerfristigen Entzug der Fahrerlaubnis bis hin zum lebenslangen Fahrverbot führen.


    Dass die Polizei (aufgrund von Gesetzen!) Kontrollen durchführt und Polizei wir Justiz Bussen ausspricht und die Gemeinden und Kantone sich über die Bussgelder finanzieren, ist doch logsich. Jeder der weiss wie man ein Budget macht, wird wissentlich kommende Einkünfte berücksichtigen - und so lange es Fahrer gibt welche es eben nicht so genau nehmen, kommt auch die Kohle (wenn sich jeder daran hält, ist es auch egal ob ein Km/h zu viel schon 1'000.-- kosten würde). Mit Provisionen hat das nichts zu tun, dass Überzeit, Nachtarbeit und Sondereinsätze separat bezahlt werden müssen, ist wohl auch jedem klar der mal so was machen musste.


    Es bleibt einfach dabei: wer sich nicht penibel an die Gesetze hält und eine Busse bekommt, der soll nicht rumheulen sondern die Busse bezahlen (bzw. den Ausweis abgeben). Und wem es in der Schweiz nicht gefällt, der darf sich ruhig mal in Weissrussland, in Libyen oder im Irak niederlassen oder versuchen in den USA mal paar Meilen zu schnell zu fahren...


    Marc

  • @ Window


    wie ich merke tscheggsch es immerno ned, also lisischs namal und namal, vilicht gats denn is Hirn. I han ja gseit gha, das mer d Gschwindikeit de Verhältniss muen apasse, aber das isch glaub im einte Ohr inne und im andere use......egal, han kei Bock das no 100 mal erchläre.


    @ Marc


    I han mini Beziehige zu Staatsagstellti und weiss das alles uf Provisione (Bonus) lauft. Das faht bi 2 Kollege a wo bi de Kapo Züri sind. Ganz simpel erchlärt: Umso meh Buesse und Verzeigige en Polizischt chan i sis Blöckli ufschriibe, desto grösser isch de Bonus Endi Jahr und desto schneller chunt er e Stufe wiiter ufe mit sinere Karriere.


    Em Staat gats primär ned um d Verkehrssicherheit, sondern um de Chole! Es guets Bischpili: s erschte vo de Chef vom ASTRA useglah het, wos die neue Radar wie Durschnittsmessige uf Autobahne und Superradar in Stadt züri isch die gsi: Es lönd sich bis zu 50% meh Buesseinahme mache!Es lönd sich bis zu 50% meh Buesseinahme mache!


    Da muess no eine zu mir cho und sege es göchi am Staat um d Verkehrssicherheit! Wer das tatsächliuch glaubt muess wohl hinder em Mond läbe.....mer chan doch 1 und 1 zämezehle!


    Wohl au du hesch ned verstande wasi gmeint han. I han gseit, das mer de Fahrstil a de Situation muess apasse. Uf de Autobahn chasch locker 160 Fahre ohni wiiteres (die mesichte fahred ja au bia 150 und wege dem gits ned meh Unfäll). Und wenn mer uf düütsche Autobahne unbeschränkt chan fahre, chamer das uf eusne qualitativ bessere Autobahne sicher au! Wenn eine mit sinere Ökoschissi uf de Autobahn wott fahre hinderet ihn ja niemer dra! Er muess halt ned eifach d Spur wechsle wenn er unsicher isch, daser ned füre mag. Das isch genau das wo d Unfäll verursached, Lüüt wo ned lueged und eifach kamikazemässig d Spure wechsled ect. Has grad geschter wider gseh in Pfäffike nach de Autobahn. Da het eine im letsche Moment no über die dicki Sperrflächi uf d Seedammspur gwächslet! Das sind genau die!


    Wenn de Verkehr dicht isch, fahr au ich ned allzu schnell im düütsche usse. Aber ich sege mal die meischte daim Forum (insbesondere Sportler-Fahrer) gebed uf de düütsche autobahn Stoff! Da verwett ich jetzt min Arsch druff! I wür sogar sege das en Grossteil vo de Schwiizer für e Tempoerhöchig uf Autobahne wär, mindestens bis 150.


    No wägem öV:


    De kriegt e scho vil zvil Geld vo de Autofahrer. Wenn d Lüüt sich öV wänd leischte, söleds en au selber zahle! Ich muess auch selber für mini Auto und Töff ufcho! Ich weiss dases ned billig isch, fahre momentan au mit Bus ad Arbeit. Wo wege Umweltfründlich chan da sowieso ned d Red si und tüür isches au. Chruz gseit ich chume pro monet 5 mal so tüür weder mit em Auto und d Fahrziit verlängeret sich um 45 minute!


    D Meinige sind halt verschide, aber ich bin sicher dases vil Lüüt ir Schwiiz git wo mini Meinig teiled. Die wos ned möched söled, chan jede sege waser will.

  • und um es noch einmal in ganz einfachen Worten zu sagen: wer sich an das Gesetz hält, der bekommt keine Busse!


    Somit ist es auch völlig irrelevant wer wie viel Provision erhält, wie hoch die Bussgelder sind und ob bzw. in welchem Umfang die Bussgelder zur Staatsfinanzierung herhalten müssen.


    Dass Autofahren (und Motorrad inzwischen auch) wegen all der Abgaben und vor allem dem Spritpreis immer teurer wird, liegt ja nicht nur am Staat. Kann ja jeder einen 50ccm Roller, ein Flyer oder halt ein Spritspahr- (oder Stromauto, wobei der Strom ja auch irgendwoher kommen muss :face_with_rolling_eyes: ) kaufen, dann wird's nicht ganz so teuer wie mit den Sportboliden welche zudem eher zu "schnellem fahren" verleiten.


    Und wie erwähnt: auch ich nerve mich, wenn ich wegen 2 Km/h zu schnell zahlen muss, aber man ist halt einfach echt selber Schuld, wenn man sich nicht an die angeschriebene Höchstgeschwindigkeit hält - und wer auf der Atuobahn 150 km/h fährt, dem ist schlicht nicht mehr zu helfen (ist was anderes, wenn man 58 Km/h färt weil man meint es sei 60 angeschrieben, aber man hat die 50er Tafel übersehen), mehr als 120 gibt's nun einfach wirklich nirgends in der Schweiz - und das wurde vom schweizer Volk in einer Abstimmung so entschieden, daran sind also weder die Politiker noch die Polizisten Schuld (a propos: ich war dagegen und wollte es bei 130 km/h bleiben lassen, aber das nützt nun auch nichts mehr).


    A propos: Ich bin für die totale Überwachung, d.h. an allen Brücken, in allen Leitplanken, an allen Rotlichtsignalen Radarkästen, Luftüberwachung per Helikopter und Zeppelin bzw. Drohnen, in allen Fahrzeugen Alkohol-Überwachungsgeräte und Black-Box mit GPS-Anschluss welche alles Aufzeichnen und bei Überschreitung der Höchstgeschwindigkeit automatisch eine Meldung absetzen bzw. bei massiver Überschreitung das Fahrzeug gleich lahmlegen. So liessen sich die Versicherungsprämien auf einen Bruchteil reduzieren und alle Verkehrs-Sünder wären sehr rasch weg von der Strasse - endlich wieder stressfreie Fahrt für alle ehrenwerten Bürger :grinning_squinting_face:


    Marc
    dem es schlicht egal ist ob die Geschwindigkeit wegen der Verkehrssicherheit oder Bussgeldeinnahmen kontrolliert wird, ich habe in beinahe einer Million Kilometer bisher rund 10 Bussen gehabt, die Hälft geht auf das Konto von Parkbussen (weil: in Genf gab's schlicht keine Parkplätze - und Bussen waren billiger als die Autoeinstellhalle :face_with_tongue: ), Höchstüberschreitung war 8 Km/h (entlang vom Zürichsee, hatte nicht gesehen, dass 50 Km/h und nicht mehr 60 angeschrieben war). A propos: in fast 26 Jahren Motorrad keine einzige Busse mit dem Töff (trotz vieler Sportmaschinen), es geht also durchaus auch gesetzestreu :tongue:


    Hoffe, dass es jetzt genug Material hat um sich den ganzen Winter lang mit dem Tread rumzuschalgen (hat Potenzial für den längsten Tread des Jahes 2010 :grinning_squinting_face: ) - und wer alles für bare Münze nimmt, was ich (und auch andere) schreibe, der darf durchaus auch mal versuchen zwischen den Zeilen zu lesen... In dem Sinne - frohe Festtage und auf eine tolle Saison 2011!