geblitzt worden

  • sali zämme...han da eee ganz dummi frog a euch!


    Also... bin hüt trotz dem schlächte Wätter chli töff go fahre, will de Kolleg het grad de Lernfahruswis becho und übers weekend het er e maschine gmietet!


    Den simmer vo Köllike richtig Safenwill gfahre...usem kreisverkehr hemmer usebeschlünigt inere 80er strecki! Dummerwiss hends genau dene en Laserkontrole gmacht und bi de nöchschte chrüzig hends eus usegno, Bilette hemmer uf de stell müesse abgä! X(


    Gemessene Geschwindigkeit: 121km/h
    abzüglich toleranz: 4km/h
    strafbare netooüberschreitung: 37km/h


    also mit 37km/h zvill inere 80er strecki!


    chan mer öpper säge wie höch ca. die buess wird si und für wie lang muesi s`bilette abgä?? :hmpf:


    ps: bin letschte samstig mini neui maschine go hole, also esch es mal grad e wuche gange! :wand:

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • gibt im minimum 3 monate, die busse wird über dein einkommen ausgerechnet. wen du normaler arbeiter bist wirst du nahe oder sogar über xxxx sFr.- kommen.


    sehr sehr schmerzhaft ich hoffe für dich du bist keiner der auf bewährung fährt.. den sonst ist deine saison vorbei für dieses jahr.

  • Mobiles Radargerät: 101 km/h-150 km/h 8 km/h toleranz. so sagt es mir die online tabelle, du könntest demnach dagegen vogehen und 4 km/h sparen.. aber 33km/h zuviel ist immer noch 3 monate.. achja und vergiss ned autoschein is natürlich auch weg...

  • jo es esch es lasergerät gsi die sind glaub also zimli gnau! Jo das esch mer au klar das autobillet weg esch leider!


    Han aber ghört das ich is Strasseverkehrsamnt chan alüte und mit dene abmache wenn ich gern s`billet abgä würd! Will ich bruchs no für arbeit!
    Weisch du öppis vo dem Tyrael??

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • Es Gibt möglichkeiten sein billet zurück zu bekommen bis zu einer abgemachten zeit. Dir haben sie es ja ab platz weg genommen, was die sache jetzt nun komplizierter macht.


    wen du es für die arbeit brauchst, und das beweissen kannst das es ohne auto nicht geht, kannst du eine verschiebung anfordern. du bekommst es zurück wen deine existens bedroht ist. ich würde dir aber raten lass es ab jetzt und heute bei der polizei, den die tage bis zur veruhrteilung zählen schon als billetfreie zeit..


    es ist doof, aber es wird nie die richtige zeit geben ohne billet zu sein, egal wie weit du sie weg schiebst..


    (achja bis du es zurück gefordert hast können 1-2 wochen vergehn wen du pech hast, in dieser zeit findest du vll schon andere möglichkeiten dich ohne billet zu bewegen.)

    Einmal editiert, zuletzt von Tyrael ()

  • hmm dänke der ergohts no besser als dim Kolleg.




    Stemme im Tyrael zue.... ha in etwa grad sgliche gschrebe gha.

    Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

  • hey merci vill mal für dini uskunft! muess wohl abwarte...hoffe eifach das sich die buess in gränze haltet!


    DeepZone: jo bi dem esch es chli komlizierter... chunt no dazue das er billete 1monet muess abgä will er mitem auto znöch ufgfahre esch uf de autobahn!

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • Laserpistole? Ispruch ilege. Rechtsawalt / Rechtsschutzversicherig ischalte und ispruch ilege lah.


    Vor Gricht verhebet en Grossteil vo dene messige nämli nöd. Hends dich aber gblitzt, schön mit Föteli = 3 Mönet absoluts min. De hüttigi Tag wird denn de Straf bereits agrechnet, inkl. vo dene täg, wo's duured, bis de bescheid cho isch.


    Hesch i de letschte 5 Jahr mal en Entzug, resp. e buess für es "Mittelschweres Vergehen" begange, sind 6 Mönet d'mindeschtentzugsduur. (so wie din kolleg, de abstandsverstoss).


    Wenn's der so ergaht wie mir, und du i de letschte 5 Jahr en Entzug wegere Schwere Zuwiederhandlig gha hesch (Bi mir isch das Rechtsüberhole gsi) ODER du 2 mal es Mittelschwers Vergehe begange hesch, isch de Lappe für 1 Jahr weg.


    Für unbestimmti Ziit hesch de lappe weg, wenn du i de letschte 5 Jahr, 2 mal wege Schwere oder 3 mal wege Mittelschwere Vergehe drunder cho bisch.


    d'Buess wird nödemal die grossi Summe usmache, d'Grichtschöste überstiiget die Buess i de meischte fäll um's doppelte - und die dörfsch au du träge.


    Wenn e gueti Rechtsschutz hesch, übernimmt die d'chöschte vom Gricht. Es sei denn, es het e Grobfahrlässigkeitsklausle i dim vertrag dine, will die art vo Vergehe wo Du begange hesch, chönnt mer der theoretisch als grobfahrlässig ahlaschte.


    joar, das hani eifach mal erwähne wölle :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

  • alsooo han die Buess geschter zuegschickt becho...han zwar mit meh grächnet aber esch glich no vill! Händ mer 2johr bewährig gä und en Buess mit Staatsgebühr, Kanzleigebühr und Polizeichöste vo 1387 CHF. :wand::wand::wand::wand::wand:


    De Bilette entzug het de müess mit de buess cho oder chunt das spöter no vom STVA??


    gruess

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • sali


    also bi mir isch zersch dBuess cho und noher vom Heimkanton STVA "dVerwarnig" becho. Han au zersch denkt huere glück ka nur e buess chasch denke 1-2monet isches gange und jetz schön 2 johr verwahrnt...


    Gruess

    Be faster!

  • hey ciao


    jetz heisst 2 jahr schön aständig fahre :face_with_tongue:


    ebe muess sicher no 3 mönet abgä...aber zum glück nach de töffsaison :grinning_squinting_face:


    de Kolleg hets chli schlimmer verwütsch...het insgesammt en buess vo 7500CHF...das tuet weh, da schaffet me jo 2 möned nur für die scheiss buess :wand:

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue:

  • Jetzt chumt no de administrativmassnahm STVA. Da chascht au mit 500 CHF Chöschte rechne.


    7500 Stutz? Wieviel schnell isch de Cholleg gsi?

  • Zitat

    Original von silverpower
    Jetzt chumt no de administrativmassnahm STVA. Da chascht au mit 500 CHF Chöschte rechne.


    7500 Stutz? Wieviel schnell isch de Cholleg gsi?



    er het ebe no de lernefahruswis und esch no 2jahr uf bewährig gsi...


    er het no vor dem ee buess becho...und den esch jo gstande busgeld vo 200 bis 250 wie nüm gneua wievill in 20 tagen....also den het er das müesse zahle plus no buess wos ne blitzt het



    komprende?? :grinning_squinting_face:

    :smiling_face_with_horns: --- Leise ist Scheiße --- :face_with_tongue: