• @ Milhouse jo merci für dä Tipp das wär villicht würklich ä Idee, aber ich weiss jo no nöd mol rächt wo ichs söll anämolä... :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    @ Milhouse jo merci für dä Tipp das wär villicht würklich ä Idee, aber ich weiss jo no nöd mol rächt wo ichs söll anämolä... :frowning_face:


    Han ca scho 30 Heftli dure glueget und nume 1 hät mi e chli agsproche..

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Erstens sind das meistens hurre freaks i dene Heftli..also voll übertribe...und vorallem willsch jo nöd es Tattoo wo scho eine hät..oder??Das isch den scho bitter..wennt eine gsehsch mit äm genau gliche Tattoo wie du häsch..das isch übel...

    The World is yours...

  • I ha ja ou nid gseit dass er när söu z gliche lo mache sondern eifach dert go Ideene sueche :face_with_rolling_eyes:


    Und das mit de Freaks stimmt ou nid, lueg doch mau sones Heftli a bi de meiste Bilder gsesch nume eis Tattoo.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • sali zäme


    aso i ha no keis aber i wed eis mache


    mues nur no min pa überzüge


    wägem gliche tatto das esch glaub fasch unmöglich das 2 mal uf de wält genau sgliche tatto esch


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Also ich verstan zwar ned vil vo Tätowiärigä (was ned heisst das ichs ned geil findä! :face_with_rolling_eyes: ), aber ich glaub das mitem zwei mal sgenau gliichä Pic zeichnä isch scho fascht unmöglich...!


    Ich han scho vo einigä Kolegä ghört das si öper usäm Fründeschreis, wo guät zeichnä chan, bättä händ si söled doch öpis zeichnä. Es isch so vil persönlicher und wäns öper zeichnet wo dich kännt isches au wüklich für dich bestimmt! Ich würdis au so machä, oder mers gad sälber zeichnä. :face_with_tongue:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • I würd ender dr Tätowierer das la mache, schliesslech isch är jo dr Künstler und nid ig :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)