• Hehe 5 Stung uf dr Wirbusüüle si scho no interessant gsi :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • @ milhouse: du hesch doch mal im youngbiker-forum rächt vil zu dämm thema gseit gha......... so vu wäge" tribals sind die dicken adler der zukunft " etc... :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: aber kei angst, ha keis tribal.....

  • :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: ds 3. zeiche gseht us wie fure snowboardmarke..... hammersnowboards...... isch ja geil

  • Jo u z dritte wie sones Logo vore dumme Häxe-Fernsehsändig, i weiss. Isch mr aber zimlech glich :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja i ha das o nid wärtend gmeint!! u das miter häxesändig hätti nidemal kennt!!!

  • Has ou nid so verstande :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja i wetti mir itz de es 2. la stäche.... so über dschulterä,chli am hals,und arm...... gloub i la mir eis la zeichne.... oder het eine e geili idee??

  • also i han au es Tatoo, mal luege wenn i wider würkli Gäld han machi es zweits:D

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    ja i wetti mir itz de es 2. la stäche.... so über dschulterä,chli am hals,und arm...... gloub i la mir eis la zeichne.... oder het eine e geili idee??


    hals = schlechte Idee


    Jo super itz chönt ja irgendöper irgendöpis zeichne, chline Vorstellig sötisch dänk scho ha. Und we die hesch chasch jo irgendöpis skizziere und dadrmit zumne guete Tätowierer go...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    ja i wetti mir itz de es 2. la stäche.... so über dschulterä,chli am hals,und arm...... gloub i la mir eis la zeichne.... oder het eine e geili idee??


    wühr mir chli zufescht nach FromDuskTillDawn erinnere.. :smiling_face_with_sunglasses:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • ehhmmmm ja sovil zu dämm thema..... isch ja rächt krass....

  • @ Millhouse das isch scho ä chli 2 much 8o


    Also ich han no keis Tattoo, han aber dä Winter vor mir eis z stäche la..


    s einzig won ich han isch Zungepiercing.. d Fraue stönd ziemli druf :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::))

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: