• Ech be gester met em Vity eis gsi go zie. Ond do hend mer üs folgendes gfrogt.


    Wer vo üch hed eigentlech alles en Tätowierig?


    Ech sälber ha keini.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • i ha eini ..... aber wenni säge was für eini de macht mi dr milhouse grad fertig :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: dä isch gloub no rächt "versiert" i dämm thema......

  • Han au eis uf de Rechte bruscht vo vorne xeh, en Chinesische Drache :mosh:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Tätowiärigä sind scho öpis schöns...!
    Ha aber keini



    Wi wärs mit Bilder...?! :face_with_rolling_eyes:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Ig ha nid nume eis - sondern zwöi. :grinning_squinting_face:


    Bald gits de no äs dritts, u viellech no äs vierts, wär weiss. Macht haut eifach süchtig!

  • Zitat

    Original von Bl4ck_Sh33p
    Triple: Du saisch es...


    ja aber au immer nu bis er wieder über en chnoche fahre mu oder grad bi de rippli dure.. :winking_face:


    ja ich het eigetlich au 3, aber sind ebe all verbunde..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • dark Force


    Gseht guet us!



    Das isch z einte vo mir, leider chunnts ufem Föteli nid sehr guet zur Gältig, diä wos scho live gseh hei, chöi bestätige, wie sensationell gstoche isch worde.


    [Blockierte Grafik: http://www.kurvenfieber.ch/for…ds/post-30-1085179813.jpg]


    Mache bi Glägeheit mau äs bessers Bild. Lah stäche hani in Monza. Guckst du http://www.tatuaggi.com/taboo-tattoo/ We meh diä Biudli aluegt, gseht meh das sie (ja isch ä Sie) ä ächti Künschtlere isch, was tättowiere abelangt. Dr Rücke uf dr Startsyte mitem Der mit dem Wolf tanzt Motiv, ghört übrigens mim Kolleg.

  • @semmelreiter


    Wie chunsch druf?


    Jo i ha ou eis, Biuder hani dueni de am Abe mau ufelade. Dr nächst Termin hani am 2. November bir Jacqueline Spoerle z Luzern. Zum Glück hei mr ir Schwiz so viu Weltklass-Künstler :grinning_squinting_face: Ha aber no einiges vor woni de ersch cha realisiere weni es regumässigs Ikomme ha...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Labyrator
    ja aber au immer nu bis er wieder über en chnoche fahre mu oder grad bi de rippli dure.. :winking_face:


    Ohh jo...das isch mengmol scho härt so noch drü stunde uf dä
    Wirbelsüli umemölele.. :grinning_squinting_face:


    Aber das ghört halt däzue...
    Han leider keis Bild...

    The World is yours...