• Zitat

    Original von Toretto
    Ich finds äs geils Bild mol besser als wener einä uf Peas shit nigga gmacht het oder so.


    De mit em Peas (peace).. check ich .... aber wie symbolisiert mer "shit" und "nigga" ???? :face_with_tongue::grinning_squinting_face::confused_face::face_with_rolling_eyes:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • HEhe shit han äbä zersch wöllä piss schribä isch wohl doch irgendwiä hangä blibä, guät äs Sprochtalent bin ich sowiso nöd.
    Jo ich han halt aifach diä krassä gansta sachä gmeint so yeah west coast etc...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • HAha jo aber genau öppä das han ich gmeint, fählt aifach no s'riiiisä gehänge um dä Hals. Haha isch jo äs Hammerbild.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • :wand: muess jo cheibe cool si so..... cha er äch länger als 5min sis muul so uezieh *g*

  • Ich hoff eifach er hät ir linkä hand kei zuckigä.. udn susch isches au glich, häter hald päch gha! :hmpf:


    Peak isch härt aber echt hammer, mich häts fasch under dä tisch ghauä woni dä ghört han!!!


    Charlie sorry, er isch echt ned so gmeint! isch eifach än hammer spruch womer gad in sinn cho isch woni dis tattoo gse han :engel:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Säg nid öppe du hesch du vom Boris oder em Milosch la tätowiere 8o weisch no wiener gheisse het?


    Ne, petr pribyla, heisst er..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • @stubi


    dasch scho easy benn ned so sensibel! und immerhin verschüchted delfine d haie aso.. tja kei ahnig weiss au ned wiiter :wand:


    nene ben secher ned bös! ebe de einte gfallts de andere ned und wieder anderi fendes schwul! mer gfallts und das esch d hauptsach, und dene wos ned gfallt die müends ned aluege oder?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...


  • eifach nume dito!! :lol:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Für die wos interessiert, das Wucheänd isch z Züri im Albisgüetli mau wider Tattoo Convention :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ich bi au bim Pele (Skin Deep Art) in St.Galle.
    Er macht's wörkli sehr guet! Isch zum empfehle.


    Greez Sandy

    Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!