• Säg nid öppe du hesch du vom Boris oder em Milosch la tätowiere 8o weisch no wiener gheisse het?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Delphine..?? Wie chunnsch uf Delphin..häsch irgend e gwüssi verbindig zu dene Tier oder findsches eifach schön??

    The World is yours...

  • yo Labyrator, ganz es geils Tattoo... hät ich au de Body dezue, wär ich au für so öppis !! :face_with_tongue: :top:


    Ich han au 3 Tattoo's.. Chinesischs Zeiche uf em rechte Oberarm.. uf em andere es Tribal-Band.. und nomol es Tribal am rechte Bei.... wott mir denn emol eis uf em rugge wiit obe mache... :face_with_rolling_eyes:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider


    jop find ich au chli seltsam......


    ich fendes eifach es speziells tier und es elegants dezue


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie


    ich fendes eifach es speziells tier und es elegants dezue


    cu charlie


    elegant jo schön jo speziell jo ....aber für en ma? elegant? also döt wür i vorene en haifisch neh :lol::face_with_tongue::grinning_squinting_face::smiling_face_with_horns:

  • S mues doch jede selber wüsse, i denke ou nid dass mini Tattoos allne gfalle :face_with_rolling_eyes: bi übrigens letste Wuche nomau gsi go usbessere, die huere Farb wot a eire Stell nid ine :wand:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    tstststs Tom nöd so agressiv :face_with_tongue::evil2:


    Ich glaubs nöd er, so wie er gschriebe hät... aber aggressiv isch er allemals.... :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • hm...Delphine sind doch nur schwule Haie! :smiling_face_with_horns:


    Nei seich! :face_with_tongue:
    Ich finds schön! Wäns ihm gfallt find ich das hammer! Fals ich mich mal bepinslä lah würd, würd da waschindlich au ned jedäm gfallä, aber shit happens, es mun ja am 'träger' gfallä...!Basta


    tom hät echt styl

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Zitat

    Original von StubenhockerIN
    hm...Delphine sind doch nur schwule Haie! :smiling_face_with_horns:


    autsch. das esch aber grad chli heftig. aber wemmer dech chli könnt, weiss mer, dass mer das ned so ärnst nä mues *g* :face_with_tongue:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • auso ig findäs nid sooo agressiv :face_with_tongue: ihn heig da dr party fritz wöuä fotografirä u när isch ihm nüt bessers i sinn cho als si mittelfinger spontan uszstreckä :face_with_tongue:


    chunt ömu so gut zurgeltung

  • Ich finds äs geils Bild mol besser als wener einä uf Peace (;-)) shit nigga gmacht het oder so.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

    Einmal editiert, zuletzt von Toretto ()