• Zeige...???? Nö nö.....das ist nicht für jederMANNS Augen :lol:

    Fahr nie schneller als dein Schutzengel fliegen kann!

  • Soso, denn werded diini Tattoos au nöd grad an exponierter stell sii, hä ?? :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • in Berneck gits glaub en guete ... und zFlawil bi mer i de Nöchi hets au eine, macht no en schlaue idruck ...

    KLX 650 lives forever ... Der nächste Umbau folgt bestimmt...
    S!Lb3rm0nD Konz3RT 8. F3B 2005 iN W!nT3rThUR

  • Gang zum Pele vo Skin Deep Art z St.Galle! Link zum Studio Los nid uf d Meinige vo Kollege Lüt usem Forum etc. sondern chouf z Tätowiermagazin es paar Usgabe.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Gse leider nüt :frowning_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • sodeli, ha au wieter gmacht :grinning_squinting_face:


    ha über en kolleg zum ne tschech chöne go stäche, er isch ebe ab und zue ide schwiiz und er sticht giiger bilder, eifach mega de typ!!


    er het selber fascht kei tattoos, und wo ich ihn gfräged ha wiso das er nid me het, hät er gmeint: " Ich kenne keinen wo so sticht wie ich.."
    und das hät würkli öppis :smiling_face:


    bi blade2 wos in prag im club sind, sind jenschtes kollege und kollegine deht als vamps, die hetter alli gstoche.. er isch au deht gsi bide arbeite.. läck ha ich es glück gha :baby: [Blockierte Grafik: http://home.zhwin.ch/~neukochr/documents/labyrator/CIMG5159.jpg
    [Blockierte Grafik: http://home.zhwin.ch/~neukochr/documents/labyrator/CIMG5162.jpg]


    er wür mer de ganz töff airbrushe oder wie das heist, mit so giiger sache, für 2000 böck!! ich überlegs mer no bis näscht herbst, dän chund er wieder.. aber bis jetzt muni säge gfallt mer mis baby ebe no so schwarz.. mal gügsle..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • giger?? giger?? aso wenn öper (natürli osser de giger) so züg hebrengt muess er sack starch si......... giger esch super (aber ned nor dbilder...e wohnig vom giger möbeliert wär cool :D)


    Aber dis Tattoo gseht wörkli guet us... *thumb* supi..

  • *g* ech ha nor druf gwartet bes dä komentar wägem giger chond.


    giger wohnig? GEIL. Aber gäld müesst mer ha. So giger stüel ond e werbelsüli wes si e de giger-bar hed wär cool :grinning_squinting_face:


    zo dim tattoo: gfallt mer. gsehd werkli guet us *thumb*

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: