Säg nid öppe du hesch du vom Boris oder em Milosch la tätowiere weisch no wiener gheisse het?
Tattoo
-
-
[Blockierte Grafik: http://img125.echo.cx/img125/9846/bildli2601ct.jpg]
so han mis au äntli chöne stäche!
es chonnt denn no es bessers beld has ebe gad icremet dorum gsehts so glänzig us!cu charlie
-
Delphine..?? Wie chunnsch uf Delphin..häsch irgend e gwüssi verbindig zu dene Tier oder findsches eifach schön??
-
Zitat
Original von Bl4ck_Sh33p
Delphine..?? Wie chunnsch uf Delphin..häsch irgend e gwüssi verbindig zu dene Tier oder findsches eifach schön??jop find ich au chli seltsam......
-
yo Labyrator, ganz es geils Tattoo... hät ich au de Body dezue, wär ich au für so öppis !!
Ich han au 3 Tattoo's.. Chinesischs Zeiche uf em rechte Oberarm.. uf em andere es Tribal-Band.. und nomol es Tribal am rechte Bei.... wott mir denn emol eis uf em rugge wiit obe mache...
-
Zitat
Original von Nr11 Rider
jop find ich au chli seltsam......
ich fendes eifach es speziells tier und es elegants dezue
cu charlie
-
Zitat
Original von Charlie
ich fendes eifach es speziells tier und es elegants dezue
cu charlie
elegant jo schön jo speziell jo ....aber für en ma? elegant? also döt wür i vorene en haifisch neh
-
ig ha kes. aber eis so äm wadli hät no styl.
aber das het no zyt, beschäftigt mi nid grad wahnsinnighttp://www.imageshack.us[/IMG]
mi kolleg het no äs geils
-
S mues doch jede selber wüsse, i denke ou nid dass mini Tattoos allne gfalle bi übrigens letste Wuche nomau gsi go usbessere, die huere Farb wot a eire Stell nid ine
-
tstststs Tom nöd so agressiv
-
Zitat
Original von pseudOnat
tstststs Tom nöd so agressivIch glaubs nöd er, so wie er gschriebe hät... aber aggressiv isch er allemals....
-
hm...Delphine sind doch nur schwule Haie!
Nei seich!
Ich finds schön! Wäns ihm gfallt find ich das hammer! Fals ich mich mal bepinslä lah würd, würd da waschindlich au ned jedäm gfallä, aber shit happens, es mun ja am 'träger' gfallä...!Bastatom hät echt styl
-
Zitat
Original von StubenhockerIN
hm...Delphine sind doch nur schwule Haie!autsch. das esch aber grad chli heftig. aber wemmer dech chli könnt, weiss mer, dass mer das ned so ärnst nä mues *g*
-
auso ig findäs nid sooo agressiv ihn heig da dr party fritz wöuä fotografirä u när isch ihm nüt bessers i sinn cho als si mittelfinger spontan uszstreckä
chunt ömu so gut zurgeltung
-
Ich finds äs geils Bild mol besser als wener einä uf Peace (;-)) shit nigga gmacht het oder so.
-