Sälü zäme

• Sälü zäme
    i bin de Pesche usem Ämmital bis vor 4 Jahr hanni im Kanton Züri gläbt u bin vor 4Jahr mim Härze gfolgt äbe is Ämmital. Ich hann mit 18 vor 32 Jahr d Töff Prüefig gmacht u bin dänn bis 25 Töff gfahre unter anderem ä 350 er Kawa . Dä hanni ghört mit Töfffahre u ize nach 25 Jahr häts mi wieder packt! Ums gfuehl wieder z bechoo hanni mir im letschte jahr ä 125 er Aprilia Tuareg Wind 2 takter Bj.1991 zuecheta. das gfüel isch eifach bombastisch :grinning_squinting_face: grüsse alle Biker!!

Allzeit freie fahrt greez Pesche:top2:

Fahr nur so schnell wie dein Schutzengel fliegen kann.

• Jo denn herzlech willkomme do im forum, warum häsch di für e füdle20er entschiede?
    Gruess

• Sälü Ralph
    Das ganze hätt 1985 gändet i ha nach 7 Jahr töff fahre d lust druf verlore,und under anderem ou es paar super gueti Kumpels . Hüt 25 Jahr spöter isch das passiert was ig nie dänkt hät, de Virus hätt mi wieder packt :uaa: i gahne das ganz piano ah drum die 125 er!!Uig bin nüm sone Wilde wie damals ide 80er Jahre! U ig cha spare uf äh grösseri Mäsch!was garantiert cho wird!! Gut ding will weil haben. :top:

greez Pesche

• Au mal es herzlichs Willkomme vo mir =)

Ich find er machts genau richtig. Lang nüme gfahre, also wieder chli afange. Die meischte Unfäll händ doch würkli die Typene, wo jahrelang nöd gfahre sind und denn gad widr mit offene 600/750/1000ccm umefahred aber nüme würkli wüssed wie die dinger beschlünige chönnt.

Au weni säge muen, sobald ich de Check wieder retour bechumme, staht umgehend e 750er Africa Twin oder wieder e 750er SuperTénére i de Garage :grinning_face_with_smiling_eyes:

Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()

• Danke Cedi:top2: s gfuehl fürs Töfffahre chunnt schoo wieder! u mi Aprilia Tuareg Wind gaht ou ganz schön ab ou Dampf ungerem Arsch hett sie für de afang gnue!s nöchste teili wird dä ca 500-600 ccm ha!
    Gut ding will weil haben :grinning_squinting_face:
    U gruess mer mi auti Heimat de Kt.Züri
    greez Pesche:prost:

• Offeni 125er het für einiges gnueg pfupf =) De Vorteil vo mehr ccm isch eifach, dass mer au berguf en LKW zügig überhole chan :grinning_face_with_smiling_eyes:

• Au vo mir es Sali und ich findes au guet das mit dä 125 wieder ischtigsch und was dän chunt das zeigt sich ich bin au vo 125 uf 900 dän uf 2 mal 600 er und jetzt 1000er und isch alles toll gsie also gnüs es eifach.
    Grüssli Mäse:top2:

KTM 1290 ON ROAD

• Ciao Pesche :winking_face:

Herzlich Willkomme, und ufe gueti und Unfallfrei Saison :winking_face:

P.S. Sehr guets Vorbild! Besser als manch Junge, wo direkt e R1 brucht und noher sowieso i irgendemne Baum landet.

Be faster!