Hoi Zäme wer het lust min Töffkolleg/inn zwerde?

  • Hoi Zäme wer het lust min Töffkolleg/inn zwerde? Ich bin 22 Jahre Alt! fahre seit ich 18 bin Motorad habe eine Yamaha XY 6! Komme aus Oberwinterthur und suche jemand der mit mir ausfahren geht! am iebsten in meinem alter, ältere aber auch oke!

    Einmal editiert, zuletzt von Biker Lady ()

  • sali, tuesch di mol vorstelle das mer weiss mit wem das mers ztue hät und was stellsch dir den vor under Töffkoleg/in
    gruess Ralph

  • Ja da mit äm Vorstelle hani nani so begriefe ha mi erst gad agmolde! I suech eifach öbert wo chli chund go usfahre eis go trinke u so? Ich bin fölig Töff agfresse hani vom Vater nu leider sust niemert wo mittmer weg chund!

  • vo wo bisch
    wie alt bisch
    wie lang fahrsch scho und so witer D`AMY isch au viel ufem Töff unterwegs

  • Zitat

    Original von Ralph
    vo wo bisch
    wie alt bisch
    wie lang fahrsch scho und so witer D`AMY isch au viel ufem Töff unterwegs


    Läse isch's zauberwort :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Sie chunnt us Winti (wie sie obe schriibt), isch 22gi (wie sie obe schriibt) und fahrt sit sie 18i isch töff (wie sie obe schriibt).


    Rein vo de Distanz Embrach-Winti wäri ja eigentli scho debi, vom alter her würds denki einigermasse passe (moi = 21 ), jetzt chunnts grosse aber :grinning_face_with_smiling_eyes: Ich bechumm erscht im Oktober mis Bilett retour :frowning_face: Aber sobald ich's wieder han, wäri bi usfahrtene debi =)

  • :face_with_tongue: Machs doch eifach so das da innä achli mit lisisch und mal a Usfahrtä chunsch (Wens Het) und dän gsehsch schnell mit wem die Verstosch und mit wem das luscht hesch zum go fahrä und suscht isch das wot gschriebä hesch mal en Afang.
    Ich chumä leider vom Alter her nümä i frag :face_with_tongue: aber bim Töfffahrä isch es ja doch au ä so das vo altä Töpf lernsch chochä und das au mir àlterä mängisch eus benämed wie 20gi i däm Sinn viel spass bim Fahrä
    Grüssli Mäse :mad:

    KTM 1290 ON ROAD

  • Hoi Cedi! He he aber schomal cool dasd würsch mitcho! du den meld die mal im Oktober! vilicht chömer na einisch de gah;+) chan mini Maschiene eh erst im August ufmache ( Chotz).

  • Hey Marcel ! Danke für Invo! ja da hesch recht i gah au gern mit eltere go töff fahre aber da hani ebe scho min Vater mit dä Clike und det is halt so gsie das ich als chlises Fraueli immer undergange bin und mi ha müsse behaubte und uf dur isch da nid so lustig! Darum am liebste ä chlises Fraueli wiä i :muaha:

  • Zitat

    Original von Biker Lady
    Hoi Cedi! He he aber schomal cool dasd würsch mitcho! du den meld die mal im Oktober! vilicht chömer na einisch de gah;+) chan mini Maschiene eh erst im August ufmache ( Chotz).



    Im Oktober chan mer def. no gah :grinning_face_with_smiling_eyes: Ich bi en Ganzjahresfahrer (gsi) :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Lalala ich wäre eine, aber ich rase so nicht gern, brauche mein Billet :face_with_tongue:
    Daher einfach stets mit etwas angepasstem Tempo.


    Bin 19, wohne ca. 15 Minuten von Winti entfernt (arbeite aber in Oberwinterthur).


    Kannst mir sonst gerne eine PN schreiben....

  • Hallo nues 90! Da dönt ja supi ne i bin au kei rasserin lieber gmüetlich! und min brief palt ih au gern! vowo bisch de gnau? wa für ä Töff fahrsch? du i ha mi da erst gad agmolde u chum nani so drus was hets ufsich mitem PN? :confused_face:

  • PN isch d'Abkürzig vu "Private/Persönliche Nachricht". Gasch uf "Profil" (links obe) und denn uf "Private Nachrichten", denn chunsch zu dine PNs. :winking_face:

  • Zitat

    Original von Young Speedy
    PN isch d'Abkürzig vu "Private/Persönliche Nachricht". Gasch uf "Profil" (links obe) und denn uf "Private Nachrichten", denn chunsch zu dine PNs. :winking_face:



    Oder sie luegt a dine mal ufmerksam nach enem Chnopf uf dem PN staht :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • hey biker lady :winking_face: :smiling_face_with_horns:


    i kume us st.margrethe (bodeseeregion) wie de ralph und fahre e kawasaki z750 die neu wiis 2010 :grinning_squinting_face: i suech au gern immer wieder fraue wo töff fahred, bin bereits scho es paarmol mit de young speedy xi und mit de nues 90 bini vor sehr langem mol xi :grinning_squinting_face: wär gern debi mol ufe treff, susch kunsch am samstig 27.3.10 ad saisoneröffnigsparty im polo shop in st.galle bin sicher au dobe und wird hure viel töff döt ha :grinning_squinting_face:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns: