Blinkervorschrifte ;)

  • Also ech weiss es paar Strösseler wo au kei Blinker händ...und die send au so Vorgführt worde ohni Problem. Ond mer esch au gseid worde das es kei Blinker brüchi....aber au egal.


    Will kei Blinker (so fend ech), send eifach es Ründeli gföhrlecher uf de Stross. Vorallem was macht mer wenn mol im dunkle unterwägs besch? Die hende dra, so wör ech meine, gsänd de sowieso ned wörkli das do e Hand useghebt werd. Ond gar keis Zeiche gäh fend ech gnau so gföhrlech, es geht ja scho met de Bilnker ami chli knappi Bremsmannöver hende dra.


    Aber ebe jedem das seine....de einte goot halt sstyling vor...
    Bezieht sech logischerwiis uf die Töff wo uf dStross chömed, die wo fasch nor im Gländ unterwägs send, det esch es mir logisch wenn kei Blinker montiert werdid.

  • also ich weiss gar nöd was di meiste händ gäg blinker.... es git miniblinker oder LED blinker wo geil usgsehnd und erst na d sicherheit gwährleistet isch, vorallem im bezug uf nachtfahrte


    also ich würd uf kein fall d blinker demontierä...aber das isch ja gschmacksach.... schlussendlich: jedem das seine, mir das meine :grinning_squinting_face:

  • Also ich finde jede wo uf de Strass umefahrt söt Blinker dra ha. Ich bin Sattelschlepper Chauffeur und Blinke de ganz Tag im Züg ume und hasse es immer wenn so nöd Blinkers uf de Strass Unterwegs sind. Me gsehts eifach besser mit Blinker, es isch Sicherer und Gsünder am Schluss.Muen dezue säge das ich mit 20 i au nöd viel vom Blinke ghalte han und denn defür au han müesse zahle ( nöd wegem Blinke)(zwei Unfäll gha ) und erst glernt han zfahre wo ich 10 Jahr älter worde bin. Sich korrekt im Verkehr zverhalte im Fall vo Kollone überhole wo es sicherheitslinie hät und ebe Blinke söt jedem Töfffahrer/in eigentlich ja nöd sehr schwer falle.Glernt händ mirs ja alli emal.
    Will aber au no säge, das ich sicher au Gas gib, isch ja aus Geile, aber Blinke duen ich immer. :winking_face:

  • I chami am Milan nume aschliesse, es git schliesslech huere chlini schöni eleganti Blinker und d Uswahl isch ou gross gnue dass sicher jede es Paar fingt wo ihm gfalle :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Hoi zämä
    Stimmt natürlich bei Strassenmotorrädern, keine Frage. Bei den Offroadern (welche ja nur für kürzeste Strecken auf der Strasse bewegt werden) leider nicht. Denn die Blinker von KTM, Yamaha oder wie auch immer Offroadern sind kaputt sobald man einmal einen Überschlag gemacht hat (kosten übrigens ein halbes Vermögen). KTM hat klar den Vorteil, dass bei einem kleineren "Versehen" der äussere Teil nur aus der Halterung springt, aber wenns hart auf hart geht, dann brechen die Blinker direkt an der Halterung ab.


    Somit: Strassenmotorräder = Blinker, Offroader = keine Blinker (und dafür nur im Notfall eine öffentliche Strasse).


    Und das machen alle so, ob nun Blinker Vorschrift sind oder nicht. Denn den Ärger wenn die Blinkerkabel abgerisen werden und wenn man so viel für einen neuen Blinker zahlen muss ist es einfach nicht wert. Bei einer Kontrolle hat man dann eh noch viele andere Probleme. Da fehlen die Spiegel, bzw. ist nur einer dran - und auch der nicht zugelassen, der Auspuff ist zu laut und nicht zugelassen, die Bedüsung, Luftfilter und Reifen stimmen nicht, der Tacho ist illegal - von der Übersetzung sowieso zu schweigen, dann kommen noch nicht eingetragene Tanks, nicht zugelassene Bremsscheiben bzw. Bremsbeläge, Lenker ohne zugehörige Papiere, nicht angeschlossene Hupe usw. dazu.


    Da in der Schweiz Offroaden so gut wie unmöglich ist (ich mein wirkliches Offroadfahren, nicht nur mal einen Forst- oder Schotterweg langheizen den man auch mit einer Strassenmaschine durchkommen könnte), macht es keinen Sinn hier ne Sportenduro im Strassenverkehr zu fahren.


    Und so gesehen gibt es den beiden vorherigen Statements natürlich nichts auszusetzen.


    Marc
    der mit den Verkleidungsblinkern und den Miniblinkern an der Strassenmaschine