Bestellung bei alpinestars.com

  • Hoi zämä


    I ha im 2007 mau ä aktion gmacht vo wägä vo alpinestars bsteue. (d versandchöschte wärde relativ viu biuiger wenn mäs so macht) jede het mer denn gseit was är wett und no ä chline ufpris fürä versand zaut! (choscht öpe 60-70 dollar das lats schicke...)


    wenn öper intresse het cha är sich mäude! Öpe i 2 Wuche wotti bsteue! bis denn muäss z gäut bi mir si.


    Auso vorgehe iz: (pn a mi)


    - http://www.alpinestars.com ga luäge was der weit.
    - was? farb und grössi sägä
    - egau wie viu dir weit bsteue, jede zaut fix 12 stutz. (ä bitrag ad spese vo de usa und die 6 stei versandchöschte ir schwiz. das geit am eifachschte so)
    - schribet mir z natel nummero iz pn.


    z gäut muäss bis am 30.10.2009 am morge bi mir ufem konto si:


    Kontoagabe:
    Raymond Pulfer
    3073 Gümligen


    Iban: CH06 0483 5048 6895 8100 0
    Bank: Credit Suisse
    3001 Bern


    Clearing 4835


    Bi frage chöit dir mir äs pn mache oder eifach i dä thread inäschribe.


    letscht mau hei im gsammte 7 lüt bsteut und das het schlussändläch sehr guät funktioniert. d termine si chli sec, jedoch weti sonä verzögerig wies letscht mau gä het ou vermide.


    gruäss ray

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • ich chan dezue säge, ich han damals ebefalls mitbestellt ( 2 x T-Shirts & 2 Caps ) und i han alles no. Gueti Qualität und han bis jetzte da in europa no ken andere mit dene Caps / T-shirts gseh :grinning_squinting_face:


    ich luegs mer mal widr dure, weni öppis finde, schriibi der e pn / tues is forum und zahl dasmal pünktlich demit nöd uf mich warte muesch :hmpf::grinning_squinting_face:

  • aufgrund der mässigen anfragen wird die aktion für bestellungen abgeblasen. werde erst bestellen wenn die neue alpinestarskollektion draussen ist.


    wer intresse hat und informiert werden möchte kann mir eine pn senden!


    guät nacht!

    Wer später bremst, bleibt länger schnell

  • Werde mir eventuell nächsten Sommer ein Kombi bestellen, aber erst wenn ich das nötige Geld dafür habe... was aber auch noch gut etwas länger gehen könnte :winking_face: