ZitatOriginal von bobby750
aaaah chömet jetzt. so schlimm bin ich au nöd. bin eigentli än gediegene siäch... :hehe:
müend mich halt au chli verstoh. wenn ich so ä azeig do ine tue, denn söllet sich diä melde wo sich däfür interessieret. wer nöd, muul zuä. und wer denn chunt und mir so züg verzellt vowägä mir sind ä eingeschmiedete gemeinde, chan ich eifach nur säge: BULLSHIT! es stoht jo au nirgends gschriebe dass ich jetzt do mit dem oder dem muess usscho. fakt isch, i han diä azeig scho sit 1 monat dinä. und bis jetzt isch niemert cho und hät mir irgendwiä gholfe. was i au nöd verlang. aber anderi händ halt sgfühl dass do ine friede, freude, eierkuchen herrscht. und scho wieder muess ich säge: BULLSHIT! i mach mis business. und wer sich drüber ufrege wöt, der soll! aber äbä, denn machet doch än neue block uf. i dem chönd ihr denn drüber rede was für än arsch und so ich bin.
also, i hoff mir verstönd üs jetzt...
Mer send au alles gedegeni type!
Aber wenn du halt so uusaage machsch wie gege en user do ine...
ZitatOriginal von bobby750
scho no blöd dass mir das däjenig seit wo nöd mol än töff hät. so vowägä gemeinde und so...
Denn muesch di leider ned wondere wenns halt chli i falsch hals chonnt...(was au verständlech esch...;))
Ond schlossendlech heti ei verchaufsthread tatsächlech glängt ond wie du korrekterwiis gschrebe hesch ghöre i de ine eigentlech nome themedienlechi biiträg!
I denke da de thread do eh nächschtens zuegoh werd, lömers doch eifach ond send weder fredlech!^^