Letzte Chance! Kawasaki z750 Auspuffanlage!!!!

• Zitat

Original von SERVER

Hallo?? hauptsache angemeldet um stunk zu machen oder was zu verkaufen was? :smiling_face:

ach komm päde :grinning_face_with_smiling_eyes: lass ihn doch, kauft ihm doch sowieso keiner ab :grinning_face_with_smiling_eyes:

• Zitat

Original von SERVER

stimmt einer seiner Freunde kann ihm die Auspuffanlage ja abkaufen er hat ja genug :smiling_face:

der war bös :grinning_face_with_smiling_eyes:

@ bobby: die meisten motorradforen sind ne eingeschmiedete gemeinde, die meisten kennen sich schon länger und jemand der kommt und nur verkaufen will, is hier def. fehl am platze, weil die leute hier meistens nur kaufen wenn sie die person kennen.

• Zitat

Original von bobby750
    scho no blöd dass mir das däjenig seit wo nöd mol än töff hät. so vowägä gemeinde und so...
    :face_with_tongue:

du bist ein ganz schlauer......!!!!

er wird dafür sicher seine Gründe haben.

Die Knüppelgarde lässt nicht lange auf sich warten, mit Wasserwerfern und Tränengasgranaten

• ja ganz sicher. wohrschinli lieht sin lappe immer no uf em stva. isch jo klar. ohni lappe, kein töff...

hät niä denkt dass da so lustig isch i dem forum.

wer hat noch nicht, wer will noch mal? :face_with_tongue:

• admin bitte diesen :böse:X( ********** löschen :wand:

Die Knüppelgarde lässt nicht lange auf sich warten, mit Wasserwerfern und Tränengasgranaten

• aaaah chömet jetzt. so schlimm bin ich au nöd. bin eigentli än gediegene siäch... :hehe:

müend mich halt au chli verstoh. wenn ich so ä azeig do ine tue, denn söllet sich diä melde wo sich däfür interessieret. wer nöd, muul zuä. und wer denn chunt und mir so züg verzellt vowägä mir sind ä eingeschmiedete gemeinde, chan ich eifach nur säge: BULLSHIT! es stoht jo au nirgends gschriebe dass ich jetzt do mit dem oder dem muess usscho. fakt isch, i han diä azeig scho sit 1 monat dinä. und bis jetzt isch niemert cho und hät mir irgendwiä gholfe. was i au nöd verlang. aber anderi händ halt sgfühl dass do ine friede, freude, eierkuchen herrscht. und scho wieder muess ich säge: BULLSHIT! i mach mis business. und wer sich drüber ufrege wöt, der soll! aber äbä, denn machet doch än neue block uf. i dem chönd ihr denn drüber rede was für än arsch und so ich bin.

also, i hoff mir verstönd üs jetzt...