Heute geblitz..

• So jetzt bin ich informiert worde, merci a alli, u weg dem Thread chan`s jetz o nüm rückgängig mache...

aber punkt 1 isch das s Tacho vo minere R1 135Km/h azeiget hät (u das chan nie mols 1 zu 1 stimme)

punkt 2 ich han dä gsetzesverstoss uf dr Autobahn gmacht, u das wird jo wieder echlei milder behandelt.

punkt 3 u wen si mirs Billet nehmed, isch jo eh bald Saison endi, aber ehrlich gseit würds mich scho a schixx..

L.g
    AD

PS. Die sach mit dem PW ist echt krass, aber Spionage isch nüt neus.. :wand: mir müend nur drmit chönne lebe. :confused_face:

Echolon

Zeitgeist

Ex Motorräder:
    1984 Yamaha 125
    2009 Monster 600
    2009 CBR600RR

2 Mal editiert, zuletzt von ADmiNX (29. September 2009 22:18)

• Dir entziehnds garantiert nöd dä Uswiss!!!
    35 km/h uf dä Autobahn git nur ä Buess.
    Ussert du häsch no s grüänä L und dini Maschinä uf 34 PS drosslet :grinning_squinting_face:

• A: wenns er was ghört, denn sicher mit entzug
    B: wenns en nu vo vorne blitzt het und es het en susch no nie vo vorne und hine blitzt, denn ghört er eh nie was..

Mich hends ja extra mal photografiert nachdems mich mal grad glaseret hend.. genau weg so fäll..

good luck!

-=[CARPE NOCTEM]=-

• de link isch zwar krass, aber wie ich au scho gseit gha han: Es isch nöd d'Polizei gsi wo uf eigeinitiative glueget het, sondern e pfiife wo eine het aprangere müsse und das isch nomal öppis anders.