salüüh mitenand.
Fahre e Kawa Ninja 250er. Bluetigeafänger mit 600km
und chan nüm ufhöre töff fahre haha.
heisse Tobi und chum vo Uster (ZH)
shöns tägli mitenand
lg
salüüh mitenand.
Fahre e Kawa Ninja 250er. Bluetigeafänger mit 600km
und chan nüm ufhöre töff fahre haha.
heisse Tobi und chum vo Uster (ZH)
shöns tägli mitenand
lg
sali und willkomme do im forum
Yehaa en Ninja-Rider meh=)
Gruess us Grifesee
Au es sali vo mir bin us em glichchä Ort oder Kaff oder Stadt wiemers au wot nänä
auf vo mer! Coole Töff hesch!
hehe eherwohl kaff
cbr 1000RR hani abr no nie gseh in Uster ,wo verstecksh di? odr schiebsh di chli vo dä Ustermer-Polizischte ab
lg
Ja wenn ich uf dä Bock stigä schlaffäd Ustermer Polizei no nei bin immer mal unterwegs aber eigentlich nur am WK wil under dä Wuchä hani kei Zit.
Aber ich han die glaub scho paar mal gseh nur bin ich dän im Auto unterwegs gsi eimal hesch mi im 50 er inä dä Sunnäberg uf überholt gföhrlich wil detä stönd üsi Kollegä so vile aber zum glück a dem Tag nöd.
Grüssli Mäse
ZitatOriginal von Marcel CBR
Ja wenn ich uf dä Bock stigä schlaffäd Ustermer Polizei no nei bin immer mal unterwegs aber eigentlich nur am WK wil under dä Wuchä hani kei Zit.
Aber ich han die glaub scho paar mal gseh nur bin ich dän im Auto unterwegs gsi eimal hesch mi im 50 er inä dä Sunnäberg uf überholt gföhrlich wil detä stönd üsi Kollegä so vile aber zum glück a dem Tag nöd.
Grüssli Mäse
mhm weiissi nüm hehe. joaa si hänngeds amigs im Buushüüsli, weiss. nd bi dä kurve uf vo niederuster uf riedike vorm 80er.
lg